Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Балаларды топпен ұйымдаса жұмыс істей білуге, еңбекке баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, тесттер, оқулық
Сабақ түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, тест сынағы, салыстыру.
Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.
Балаларды сабаққа дайындау, психологиялық дайындық.
(жақсы тілек тілеу)
ІІ. Жаңа сабақ.
Есепті теңдеу құру арқылы шешу.
* «Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуі де теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қарапайым: тек қана бір амалмен орындалады)
• «Ойлан, тап!»
1кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2=180 (жарты, немесе 500г)
• х: 5=18 х=18•5 х=90 90: 5=18 18=18
Қайсысы ыңғайлы? (әрине теңдеу құрған)
Сергіту сәті: «Санамақ құра біл!»
Бір дегенім – білек,
Білсең, білек те керек.
Екі дегенім – еңбек,
Еңбек бәрін жеңбек
* «Топпен жұмыс»
І-топ №3 - 208бет,
Бар еді - 1706қап ұн.
Қалды - 1009қап ұн
Жөнелтілді -? Қап ұн
Ш: 1706 - х=1009 х=1706 - 1009 х=697 1706 - 697=1009 1009=1009
Ж: 697 қап ұн
ІІ-топ №4 - 208бет,
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
Ш: 548 - х=399 х=548 - 399 х=149 548 - 149=399 399= 399
Ж: 149т қызылша.
ІІІ-топ №5 - 208бет,
Әр қ. 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.
Ш: (8•5)+х=63 40+х=63 х=63 - 40 х=23 (8•5)+23=63 63=63
Ж: 23 көшетпен жиектеді.
ІV- топ №6 - 208бет,
S=18км,
t=2сағ,
υ1=4км/сағ,
υ2=? км/сағ
Ш: 18: 2 - х=4 9 - х=4 х=9 - 4 х=5 18: 2 - 5=4 4=4
Ж: υ2=5км/сағ
• «Логикалық тапсырма»
Шаршының Р=64см
S1=? см2
S2=? см2 2есе кем
в2=4см
а2=? см Ш: 1) 64: 4=16 (шаршының қабырғасы)
2) 16см•16см=256см2 (шаршының ауданы)
3) 256: 2=128 (тік төртбұрыштың ауданы)
4) 128: 4=32 (тік төртбұрыштың қабырғасы)
Ж: S1=256см2, S2=128см2, а2=32см
Сергіту сәті: «Ұшты-ұшты».
Мақсаты: Зейінді тексеру.
Ұшты-ұшты құс ұшты (қолын көтереді)
Ұшты-ұшты парақ ұшты (үндемеу керек) Осылай жалғастырылады.
* «Қызықты тапсырмалар»
1. қосындының да мәні, көбейтіндісінің де мәні 6-ға тең болатын тізбектес үш натурал санды тап. (1, 2, 3; 1+2+3=1•2•3)
2. Бір жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 8 жұмыртқа неше минутта піседі? (4 минутта)
3. 60 және 12 сандарының қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін салыс - тыр. Не байқадың? (60+12=72 60 •12=720)
4. жылдамдық 20км/сағ, уақыт 2сағ болса қашықтық нешеге тең? (40км)
5. Тырна таразы табақшасында екі аяғымен тұрғанда 6кг болды, ал бір аяғымен тұрса неше кг болады? (6кг)
Қорытынды. Бағалау.
Үйге тапсырма: №8 - 209бет (өрнек құрастыру)
Есепті теңдеу құру арқылы шығару.
Балаларды топпен ұйымдаса жұмыс істей білуге, еңбекке баулу.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер, тесттер, оқулық
Сабақ түрі: аралас
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, тест сынағы, салыстыру.
Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі.
Балаларды сабаққа дайындау, психологиялық дайындық.
(жақсы тілек тілеу)
ІІ. Жаңа сабақ.
Есепті теңдеу құру арқылы шешу.
* «Ой қозғау»
Теңдеудің неше түрі бар? (күрделі, қарапайым)
Салыстыру, ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? (ұқсастығы екеуі де теңдеу, айырмашылығы: күрделі екі немесе көп амалмен орындалады, қарапайым: тек қана бір амалмен орындалады)
• «Ойлан, тап!»
1кг сары май 360 теңге тұрады. Жарты кг сары май қанша тұрады?
360: 2=180 (жарты, немесе 500г)
• х: 5=18 х=18•5 х=90 90: 5=18 18=18
Қайсысы ыңғайлы? (әрине теңдеу құрған)
Сергіту сәті: «Санамақ құра біл!»
Бір дегенім – білек,
Білсең, білек те керек.
Екі дегенім – еңбек,
Еңбек бәрін жеңбек
* «Топпен жұмыс»
І-топ №3 - 208бет,
Бар еді - 1706қап ұн.
Қалды - 1009қап ұн
Жөнелтілді -? Қап ұн
Ш: 1706 - х=1009 х=1706 - 1009 х=697 1706 - 697=1009 1009=1009
Ж: 697 қап ұн
ІІ-топ №4 - 208бет,
Болды - 548т қызылша.
Қалды - 399т қызылша.
Тиеп жіберді -? т қызылша.
Ш: 548 - х=399 х=548 - 399 х=149 548 - 149=399 399= 399
Ж: 149т қызылша.
ІІІ-топ №5 - 208бет,
Әр қ. 8 көшеттен - 5 қатар
Жиектеді -? көшет
Болды - 63 көшет.
Ш: (8•5)+х=63 40+х=63 х=63 - 40 х=23 (8•5)+23=63 63=63
Ж: 23 көшетпен жиектеді.
ІV- топ №6 - 208бет,
S=18км,
t=2сағ,
υ1=4км/сағ,
υ2=? км/сағ
Ш: 18: 2 - х=4 9 - х=4 х=9 - 4 х=5 18: 2 - 5=4 4=4
Ж: υ2=5км/сағ
• «Логикалық тапсырма»
Шаршының Р=64см
S1=? см2
S2=? см2 2есе кем
в2=4см
а2=? см Ш: 1) 64: 4=16 (шаршының қабырғасы)
2) 16см•16см=256см2 (шаршының ауданы)
3) 256: 2=128 (тік төртбұрыштың ауданы)
4) 128: 4=32 (тік төртбұрыштың қабырғасы)
Ж: S1=256см2, S2=128см2, а2=32см
Сергіту сәті: «Ұшты-ұшты».
Мақсаты: Зейінді тексеру.
Ұшты-ұшты құс ұшты (қолын көтереді)
Ұшты-ұшты парақ ұшты (үндемеу керек) Осылай жалғастырылады.
* «Қызықты тапсырмалар»
1. қосындының да мәні, көбейтіндісінің де мәні 6-ға тең болатын тізбектес үш натурал санды тап. (1, 2, 3; 1+2+3=1•2•3)
2. Бір жұмыртқа 4 минутта піседі, ал 8 жұмыртқа неше минутта піседі? (4 минутта)
3. 60 және 12 сандарының қосындысы мен көбейтіндісінің мәндерін салыс - тыр. Не байқадың? (60+12=72 60 •12=720)
4. жылдамдық 20км/сағ, уақыт 2сағ болса қашықтық нешеге тең? (40км)
5. Тырна таразы табақшасында екі аяғымен тұрғанда 6кг болды, ал бір аяғымен тұрса неше кг болады? (6кг)
Қорытынды. Бағалау.
Үйге тапсырма: №8 - 209бет (өрнек құрастыру)
Жаңалықтар
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету. Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару қабілетін қалыптастыру, есептеу дағдысын жетілдіру. Оқушылар теңдеулердің көмегімен есептерді шешу алгоритмін біледі.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Құрылымы күрделі теңдеулер
Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу алгоритмін, теңдеуді құру және оны шығару тәсілін меңгеру; есепті түрлендіруге және салыстыруға машықтандыру;
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Қарашатау орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Малайдарова Гүлнар Нағашыбайқызы
Күрделі құрылымды теңдеулерді шешу
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы № 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.