Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Бағалау критерийлері Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады
Тілдік мақсат: Пәндік лексика және терминология:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің жазбаша тәсілдері.
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану, қазақ тілі
Бастапқы білім: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Сабақтың басы
Ынталандыру. Қазақ ағартушылары туралы әңгімелеу. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты.
№1. Ш. Уәлиханов - тарихшы, журналист, саяхатшы;
Ы. Алтынсарин – жазушы, аудармашы, педагог.
Сабақтың ортасы
Ынталандыру. Қазақ ағартушылары туралы әңгімелеу. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты.
№1. Ш. Уәлиханов - тарихшы, журналист, саяхатшы;
Ы. Алтынсарин – жазушы, аудармашы, педагог.
Мақсат қою (проблемалық жағдаят)
«Оқулықта берілген көбейтудің жазбаша үлгісін түсіндіре аласыңдар ма?» (Оқушылар екі таңбалы санды бір таңбалы санға баған түрінде жазбаша көбейтумен, жазбаша тәсілдің бұл жазбасымен таныс екеніне көз жеткізеді. Бұл жағдайда – үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, осымен байланысты қиындық туындайды. Жаңаны ашу. Оқушылар разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге ұқсас әрекет жасауды ұсынады, тағы бір амал қосылады – нәтижесі жүздіктің астына жазылған жүздікті бір таңбалы санға көбейту. Оқушылар алгоритммен танысады, өздерінің шешімдерін
шешімдерін мәтінмен салыстырады.
Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.
№2 тапсырманы жұппен орындайды, өрнекті баған түрінде жазып, есептейді.
Өздік жұмыс
Оқушылар оқулықтағы №3 тапсырманы орындайды, оның жанама есеп екеніне мән бере отырып, есепті екі амалмен орындайды, оқушылар қандай есеп жанама есеп деп аталатынын атайды.
Егер есептің шарттары жанама түрде көрсетілген болса, жанама түрде жазылған мәтінді есептерді қысқаша жазбаға дұрыс ауыстыру маңызды.
Шешуі: 211 + (211 * 4) = 1 055
Жауабы: барлығы 1 055 оқушы
№4. Есепті шығар
Шешуі: (48 +36): 4 = 21
48: 4 + 36: 4 = 21
Жауабы: олар 21 топ болды
Мұғалім: Керимбаева Анаргул
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Бағалау критерийлері Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады
Тілдік мақсат: Пәндік лексика және терминология:
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің жазбаша тәсілдері.
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану, қазақ тілі
Бастапқы білім: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Сабақтың басы
Ынталандыру. Қазақ ағартушылары туралы әңгімелеу. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты.
№1. Ш. Уәлиханов - тарихшы, журналист, саяхатшы;
Ы. Алтынсарин – жазушы, аудармашы, педагог.
Сабақтың ортасы
Ынталандыру. Қазақ ағартушылары туралы әңгімелеу. XIX ғасырдың екінші жартысында Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин сынды қазақ мәдениетінің айтулы ағартушылары өмір сүріп, шығармашылықпен айналысты.
№1. Ш. Уәлиханов - тарихшы, журналист, саяхатшы;
Ы. Алтынсарин – жазушы, аудармашы, педагог.
Мақсат қою (проблемалық жағдаят)
«Оқулықта берілген көбейтудің жазбаша үлгісін түсіндіре аласыңдар ма?» (Оқушылар екі таңбалы санды бір таңбалы санға баған түрінде жазбаша көбейтумен, жазбаша тәсілдің бұл жазбасымен таныс екеніне көз жеткізеді. Бұл жағдайда – үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, осымен байланысты қиындық туындайды. Жаңаны ашу. Оқушылар разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге ұқсас әрекет жасауды ұсынады, тағы бір амал қосылады – нәтижесі жүздіктің астына жазылған жүздікті бір таңбалы санға көбейту. Оқушылар алгоритммен танысады, өздерінің шешімдерін
шешімдерін мәтінмен салыстырады.
Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.
№2 тапсырманы жұппен орындайды, өрнекті баған түрінде жазып, есептейді.
Өздік жұмыс
Оқушылар оқулықтағы №3 тапсырманы орындайды, оның жанама есеп екеніне мән бере отырып, есепті екі амалмен орындайды, оқушылар қандай есеп жанама есеп деп аталатынын атайды.
Егер есептің шарттары жанама түрде көрсетілген болса, жанама түрде жазылған мәтінді есептерді қысқаша жазбаға дұрыс ауыстыру маңызды.
Шешуі: 211 + (211 * 4) = 1 055
Жауабы: барлығы 1 055 оқушы
№4. Есепті шығар
Шешуі: (48 +36): 4 = 21
48: 4 + 36: 4 = 21
Жауабы: олар 21 топ болды
Мұғалім: Керимбаева Анаргул
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту. жүктеу
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.