Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер

12 қаңтар 2013, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы
№ 13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі
Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы

Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Күрделендірген әріпті және санды өрнектер
Сабақтың мақсаты:
1. Әріпті өрнектерді оқи алу дағдыларын қалыптастыру;сандық өрнектердің мәнін табу.
2. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой-өрісін кеңейту.
3. Оқушыларға патриоттық және адамгершілік тәрбие беру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: интеграциялық, ойын сабақ
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, ойын тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Жүрек жылуын беру (жүрекке тілек айтып, сыныптағы ұнаған адамға беру)
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
2. Өткенді қайталау
Ауызша есептеу.
- Балалар сендердің алдыларыңда билеттер жатыр, өрнектің мәніне сәйкес вагонға отырыңдар.(Орныңды тап ойыны)
21-20
10-9
41-40
61-60
10-8
4-2
42-40
32-30
8-6
33-30
1+2
43-40
53-50
14-10
84-80
3+1
74-70
(Мұғалім билеттер бойынша оқушылардың дұрыс отырғанын тексеру керек)

Жаңа сабақ
(Бұл сабақ күрделірек теңдеулермен таныстыруға дайындық болып табылады. Оқушылардың назарын әріптік және сандық өрнектерді оқу дәрежесіне аударамын)
- Балалар, міне, мен қаламсауыт алдым. (Оның ішінде неше қаламсауыт бар екені белгісіз) оның қасына тағы 2 қалам қойдым. Енді үстелдің үстінде неше қаламсауыт жатқанын жазыңдар.
- Қаламсауыттың ішінде неше қалам бар? (Балалар белгісіз санды алдымен бос торкөзбен, содан кейін х-пен белгілеп,

Оқулықпен жұмыс
Оқушылар 2-тапсырманы орындайды.
- Балалар, бірінші және екінші бағандағы өрнектерді салыстырайық. Бұл өрнектердің ұқсастығы неде? Айырмашылығы неде?
3 және 6-тапсырмалар өзіндік жұмыс ретінде беріледі. 4-есепті өздеріне орындауға ұсынамын. Соңынан шешудің әртүрлі тәсілдеріне талдау жасалады.

(Ойын «Арға көмек»)
1. 90 мен 50-дің айырмасына 8-ді қос.
2. 80 мен 30-дың айырмасына 7-ні қос.
3. 60 пен 50 – дің айырмасына 40-ты қос.
4. 70 пен 40-тың айырмасынан 20-ны азайт.
5. 50-ге 90 мен 80-нің айырмасын қос
6. 60-қа 50 мен 30-дың айырмасын қос.

Өздік жұмысы.
6сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ
(3тәул + 7тәул) – 2тәул * 3тәул + (7тәул – 2тәул)
(10мин – 6мин) +1мин * 10мин – (6мин + 1мин)

Ойын «Кім шапшаң?»
Сабақты қорытындылау
Оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беру
8 060
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар
Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар
Екібастұз қаласы. Бастауыш сынып мұғалімі Арынова Бақытгүл Серікқызы
Санды өрнек және әріпті өрнек
Санды өрнек және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Әріпті теңдіктерді құру, оқу және жазуымен таныстыру, оларды бір - бірінен ажырата алуға үйрету.
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебінің математика пәні мұғалімі Қабиева Тлекші Сабидоллақызы
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×