Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар

15 қараша 2014, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2 сынып
Тақырыбы: «Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар»
Мақсаты: 1. Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады ережесін бекіту, топтық, жұптық және жекелеген тапсырмалар орындау;
2. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой - өрісін кеңейту.
3. Оқушыларға патриоттық және адамгершілік тәрбие беру.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың типі: интеграциялық, ойын сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, Қазақстан қалаларынан көрініс (слайд), ойын тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Жүрек жылуын беру (жүрекке тілек айтып, сыныптағы ұнаған адамға беру)
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
(Кенет есік қағылып, біреу сыр сандық тастап кетеді)
- Балалар мына сыр сандық ашылмайды оны қалай ашамыз?
Экранға кітап оқыған оқушының суреті шығады. Оқушылар бұл Қартқожа екенін айтады.
Балалар, Қартқожа сендерге көмекке келіпті, ол сыр сандық тек жұмбақ сөзді тапсақ қана ашылатыны жайлы айтты.
- Балалар кілт сөзді саяхатқа шығып табамыз.(Поездің дыбысы шығады)
Қартқожа бізге поезд дайындап қойыпты. Ендеше орнымызды табайық.

2. Өткенді қайталау
Ауызша есептеу.
- Балалар сендердің алдыларыңда билеттер жатыр, өрнектің мәніне сәйкес вагонға отырыңдар.(Орныңды тап ойыны)
21 - 20
10 - 9
41 - 40
61 - 60
10 - 8
4 - 2
42 - 40
32 - 30
8 - 6
33 - 30
1+2
43 - 40
53 - 50
14 - 10
84 - 80
3+1
74 - 70
(Мұғалім билеттер бойынша оқушылардың дұрыс отырғанын тексеру керек)
Балалар, орнымызға жайғассақ келесі баратын қалаларымыздың қозғалыс бағытын табайық. Қай топ қозғалыс бағытын бірінші табады екен.
(Кім жылдам? ойыны)
Көркем жазу жолы.
- Балалар Ендеше Алматы қаласына жеткенше дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.
- Балалар сонымен Алматы қаламызға да жеттік (Экраннан Алматы қаласының әдемі ғимараттары шығады, Кенеттен «Шибұт, Қарынбас, Қылмойын» ертегісінің кейіпкерлері шығады.) Олар кілт сөздің жартысын оңайлықпен бергілері келмейді.
- Балалар ертегіде үшеуі не істемекші болды?(Тоқтыны ұрлап, жемекші болды)
Тапсырмасы: Жайлаудағы тоқтыларды жинап беру.
(Ойын «Тоқтыларды жинау»)
1. 90 мен 50 - дің айырмасына 8 - ді қос.
2. 80мен 30 - дың айырмасына 7 - ні қос.
3. 60 пен 50 – дің айырмасына 40 - ты қос.
4. 70 пен 40 - тың айырмасынан 20 - ны азайт.
5. 50 - ге 90мен 80 - нің айырмасын қос
6. 60 - қа 50мен 30 - дың айырмасын қос.
(Оқушыларға кілт сөздің бірінші бөлігі беріледі)
- Енді келесі қала Түркістан қаласына назар аударайық, бұл көне қалалардың бірі.
(Кенет «Ұр, торпақ» ертегісінің кейіпкерлері шыға келеді)
Құс есектің тапсырмасы:
«Эстафеталық жарыс» Қай топ жылдам, әрі зерек екен?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 410
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Өткенді қайталау математика 1 сынып
Өткенді қайталау математика 1 сынып
Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау. Ойын арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін, танымдық қызығушылығын арттырып, ой өрісін кеңейту.
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектер
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектер
Кері есептер құрастыру, жақшалы өрнектердегі амалдардың рет - тәртібін талдау, салыстыру, теңдеулер шешу, өрнек құру. Оқушылар білімін тиянақтау ой - өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Қайталау. Кестелік қосу және азайту
Қайталау. Кестелік қосу және азайту
Геометриялық фигуралар және олардың қасиеті, қосудың қасиеті, кестелік қосу мен азайту, екі амалмен шығарылатын есеп, амалдардың орындалу тәртібі мен жақшалар тақырыптары бойынша алған білім, білік, дағдыларын тексеру, бекіту.
Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар
Амалдарды орындаудың рет - тәртібі. Жақшалар
Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады. Дамытушылық. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой - өрісін кеңейту
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Күрделендірілген әріпті және санды өрнектер
Әріпті өрнектерді оқи алу дағдыларын қалыптастыру;сандық өрнектердің мәнін табу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×