Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу.

13 қаңтар 2013, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы,
Тасшағыл ауылы, Т.Амандосов атындағы орта мектеп
бастауыш сынып мұғалімі Нургул Жалгасова Кулмановна

Сабақтың тақырыбы: Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу жолдарын қарастыру, меңгерту.
2.Дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін, ой-өрісін, есептеу дағдыларын қалыптастыру, математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
3.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі:
Сабақтың көрнекілігі:

Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
Оқушыларды түгендеу. Амандасу. Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз

Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер – білім көп оқып
Өсе берсін санамыз
Кел, балалар, келіңдер
Математиканы көріңдер
Қане, қарап шығыңдар
Оқуға зейін қойыңдар
Сендер болып, біз болып сабақтың жақсы өтуіне тілектеспін!
ІІ.Үй тапсырмасы.
Сауалнама. Перфокартамен жұмыс.

ІІІ.Жаңа сабақ
1) Толық ондықты атаңдар?
2) Толық жүздікті атаңдар?
Үлгі:
3x2=6
6:2=3
30x2=3онд. x 2=6онд. = 60
300x2=3жүзд. x 2=6жүзд. = 600
60: 2=6 онд.:2=3онд =30
600: 2=6 жүзд.:2=3жүзд. =300

1 медаль Оқулықпен жұмыс №1
4 x2=8 ---------------8:4=2 ------------- 3x3=9
40x2=80 ------------ 80:4 =20 --------- 30x3=90
400x2=800 --------- 800:4=200 ------ 300x3=900

2 медаль Оқулықпен жұмыс №3
1) Егер әрбір вагонда 40 т көмірден болса, 8 вагонда неше тонна көмір бар?
Шешуі: 40x8=320 (т)
Жауабы: 8 вагонда 320 тонна көмір бар.
2) Қаптағы жүгерінің массасы 20 кг. Бұл қаптағы күріштің массасына қарағанда 40 килограмм кем. Қаптағы күріштің массасы қандай?
Шешуі: 20+40=60 (кг)
Жауабы: қаптағы күріштің массасы 60 килограмм.
3 медаль Математикалық диктант
3 x2=6
4 x4=16
4 x7=28
12:4=3
16:2=8
32:4=8
4x6 =24
3x7=21
24:3=8

4 медаль Теңдеу шешу
Хx4=40 300:а=3
5 медаль Оқулықпен жұмыс №2
2 сағ; 3сағ; 4сағатта неше минут бар?
2м; 3м; 4 метрде неше сантиметр бар?
2ц; 3ц; 5 центнерде неше килограмм бар?
2ғасырда; 3 ғасырда неше жыл бар?
6 медаль Логикалық есептер
1.Бір торда үш қоян отыр еді. Үш оқушы оларды бір-бірден таратып алды. Сонда торда әлі де бір қоян қалып қойды. Ол қалай?
2.Жеті туыстың бір-бірден қарындасы бар. Олар барлығы нешеу?
3.Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны – он. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?
7 медаль Өз бетімен жұмыс №5, №8
Кестені толтыр

30 x а
100 x а
Есепте:
70x2= 600 :3= 50 x 4 = 90 x 2= 120: 2=
120: 3= 150 :3 800: 4= 700: 7= 90: 9=
210: 3= 800 x 2 60 x2= 50 x 3= 60 x 4=

Сабақты қорытындылау.
Балалар мына есепті қатесіз шығарған кезде бір ерекше сөз шығады. Бәріміз ат салысайық.
4 * 2-----12 : 4-----4 * 3-----32 : 8-----4 * 6-----4 * 5-----36 :4----4 * 7-----20 : 4-----4 * 8
Ч-----------е-----------м----------п----------и--------о-----------н----------д---------а---------р
Ендеше балалар бүгінгі сабағымызда білімімен көзге түскен чемпиондарымызды анықтайық.
21 581
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы бастауыш сынып мұғалімі Тоғай Алмагүл Молжігітқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×