Көмектес септік
Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың атауы: Көмектес септік
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын есте сақтату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу.
Өткен сабақтармен байланыстыра білу, оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады, топпен жұмыс істей біледі, сауатты жазуға төселеді.
Қима қағаздардағы септік атауларымен топқа бөлінеді.
1 - топ. Атау. Ілік
2 - топ. Барыс. Табыс
3 - топ. Жатыс. Шығыс
4 - топ. Көмектес
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасы
133 - бет 68 - ж. Ауызша айтып беру
- Шығыс септігіндегі сөзді ата.
Қызығушылықты ояту «Тілші» стратегиясы мен «Болжау» стратегиясы кіріктіріледі
«Тілші» стратегиясы. Бір оқушы тілші сыныпқа сұрақ береді, барлық оқушы жауап береді.
- Құрметті оқушылар, мен тілшімін. Сіздерге бірнеше сұрақ беремін. Бірінші сұрағым зат есімнің септелуі тақырыбында осы уақытқа дейін нені білдіңіздер?
- Келесі сұрақ. Ал бүгінгі сабақта нені білулеріңіз мүмкін?
Мағынаны тану
Түсіну кезеңі
1. Топпен жұмыс.
69 - жаттығу.
Үш топ талдайды.
Бағалаушы 4 - ші топ. «Басбармақ» арқылы бағалау.
2. Өзіндік жұмыс. «Қара - жатта - айт - жап - жаз» стратегиясы
Критерийлер:
1. Мақалды жатқа анық, кідірмей айтып беру
2. Мақал мағынасын дұрыс, тапқыр сөздермен жеткізу
3. Сұрағын дұрыс қойып, жалғауын таба білу
3. «Есте сақтау минуты» Ережені есте сақтауға жұмыстанамыз
Топпен жұмыс
1 - топ.«Адасқан сөздер» ойыны.
Адасқан сөздерді өз орындарына қойып сөйлем құраймыз. Асты сызылған сөздердің қай септікте тұрғанын айт.
Ол келеді жоталар Сөз кені қымбат халықтың адыр кезумен мен
Таспен ұр ұрғанды ас
2 - топ.«Синквейн» стратегиясы «Бес жолды өлең»
1 - жол. Бір сөз - зат есім
2 - жол. Екі сөз – сын есім
3 - жол. Үш сөз етістік
4 - жол. Тақырыпты ашатын 4 сөзден сөйлем не сөз тіркесі
5 - жол. Бір сөз - синоним
Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы
Қарақұм орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Г. Ж. Жарылгапова
Көмектес септік жүктеу
Сабақтың атауы: Көмектес септік
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Жалпы мақсаттар: Оқушыларға қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын есте сақтату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу.
Өткен сабақтармен байланыстыра білу, оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады, топпен жұмыс істей біледі, сауатты жазуға төселеді.
Қима қағаздардағы септік атауларымен топқа бөлінеді.
1 - топ. Атау. Ілік
2 - топ. Барыс. Табыс
3 - топ. Жатыс. Шығыс
4 - топ. Көмектес
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасы
133 - бет 68 - ж. Ауызша айтып беру
- Шығыс септігіндегі сөзді ата.
Қызығушылықты ояту «Тілші» стратегиясы мен «Болжау» стратегиясы кіріктіріледі
«Тілші» стратегиясы. Бір оқушы тілші сыныпқа сұрақ береді, барлық оқушы жауап береді.
- Құрметті оқушылар, мен тілшімін. Сіздерге бірнеше сұрақ беремін. Бірінші сұрағым зат есімнің септелуі тақырыбында осы уақытқа дейін нені білдіңіздер?
- Келесі сұрақ. Ал бүгінгі сабақта нені білулеріңіз мүмкін?
Мағынаны тану
Түсіну кезеңі
1. Топпен жұмыс.
69 - жаттығу.
Үш топ талдайды.
Бағалаушы 4 - ші топ. «Басбармақ» арқылы бағалау.
2. Өзіндік жұмыс. «Қара - жатта - айт - жап - жаз» стратегиясы
Критерийлер:
1. Мақалды жатқа анық, кідірмей айтып беру
2. Мақал мағынасын дұрыс, тапқыр сөздермен жеткізу
3. Сұрағын дұрыс қойып, жалғауын таба білу
3. «Есте сақтау минуты» Ережені есте сақтауға жұмыстанамыз
Топпен жұмыс
1 - топ.«Адасқан сөздер» ойыны.
Адасқан сөздерді өз орындарына қойып сөйлем құраймыз. Асты сызылған сөздердің қай септікте тұрғанын айт.
Ол келеді жоталар Сөз кені қымбат халықтың адыр кезумен мен
Таспен ұр ұрғанды ас
2 - топ.«Синквейн» стратегиясы «Бес жолды өлең»
1 - жол. Бір сөз - зат есім
2 - жол. Екі сөз – сын есім
3 - жол. Үш сөз етістік
4 - жол. Тақырыпты ашатын 4 сөзден сөйлем не сөз тіркесі
5 - жол. Бір сөз - синоним
Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы
Қарақұм орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Г. Ж. Жарылгапова
Көмектес септік жүктеу
Жаңалықтар
Көмектес септік
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар,
Көмектес септік
Қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тақталау.
Көмектес септік
Өткен сабақтармен сұрақтары мен жалғауларын жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Сөз және оның мағынасы
Сөз және оның мағынасы туралы білімді қайталау, еске түсіру, толықтыру. Сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттері арттыру.
Зат есімнің септелуі. Тест
1. Көмектес септікте тұрған зат есімді көрсетіңіз. A) Дәптердің. B) Қызбен. C) Кітапты. D) Гүлдер. E) Балаға.
Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.