Көмектес септік
Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Көмектес септік
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту.
Дамытушылығы: Өткен сабақтармен сұрақтары мен жалғауларын жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Пәнге деген қызығушылығын арттыру, топпен жұмыс істей білуге, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка, суреттер, «Жетіген» музыкалық аспабы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Мюнстенберг әдісі», «Кластер», «Ыстық орындық»
«Блог ағашы»
Сабақта қолданылатын ресурстар: АКТ, А - 3 қағаздар, үлес қағаздар, маркер
І. Психологиялық дайындық (2 минут)
Оқушылармен амандасу. Сыныпқа жақсы көңіл - күй орнату.
Өнер де, ой да, білім де,
Өркендер қазақ тілінде,
Ананың сүтін сүйгендер.
Саналы білім үйренер,
Алу үшін сапа білім,
Ардақтаймыз қазақ тілін!
Үй тапсырмасын тексеру
Топқа бөлу (2 минут)
Оқушыларды сөз құрамына қарай 4 топқа бөлемін
1 - топ «Зат есім»тобы
2 - топ «Зат есімнің септелуі»тобы
3 - топ «Зат есімнің тәуелденуі» тобы
4 - топ «Зат есімнің жіктелуі» тобы
ІІ. Қызығушылықты ояту. (3 минут)
«Мюнстенберг әдісі». Оқушылар өз білімдерімен білімдерін жинақтау.
Сауалнамалық тапсырма
1. В дыбысының фонетикалық талдауы:
A) В - ұяң, дауысты дыбыс
B) В - қатаң, дауысты дыбыс
C) В - ұяң, дауыссыз дыбыс
D) В - жуан, дауысты дыбыс
2. Бірде қаратпа сөз, екінші жағдайда бастауыш болатын сөз:
A) Биік
B) Қырық бес
C) Он екі
D) Ерлан
3. Атау септікті тап
А) аға
В) ағайын
С) ағалар
Д) ағайындас
4. Ілік септіктің жалғаулары
А) – ға, - ге, - қа, - ке
В)- ның, - нің, - дың – дің, - тың, - тің
С) - да,- де,- та,- те
Д) - дан,- ден, - тан, - тен, - нан,- нен
5. Табыс септінінің сұрақтары
А) Кімде? Неде? Қайда?
В) Кім? Не?
С) Кімнің? Ненің?
Д) Кімді? Нені?
Мұғалімі: Жанжигитова Ардақ Серікқызы
Көмектес септік жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Көмектес септік
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту.
Дамытушылығы: Өткен сабақтармен сұрақтары мен жалғауларын жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Пәнге деген қызығушылығын арттыру, топпен жұмыс істей білуге, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка, суреттер, «Жетіген» музыкалық аспабы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Мюнстенберг әдісі», «Кластер», «Ыстық орындық»
«Блог ағашы»
Сабақта қолданылатын ресурстар: АКТ, А - 3 қағаздар, үлес қағаздар, маркер
І. Психологиялық дайындық (2 минут)
Оқушылармен амандасу. Сыныпқа жақсы көңіл - күй орнату.
Өнер де, ой да, білім де,
Өркендер қазақ тілінде,
Ананың сүтін сүйгендер.
Саналы білім үйренер,
Алу үшін сапа білім,
Ардақтаймыз қазақ тілін!
Үй тапсырмасын тексеру
Топқа бөлу (2 минут)
Оқушыларды сөз құрамына қарай 4 топқа бөлемін
1 - топ «Зат есім»тобы
2 - топ «Зат есімнің септелуі»тобы
3 - топ «Зат есімнің тәуелденуі» тобы
4 - топ «Зат есімнің жіктелуі» тобы
ІІ. Қызығушылықты ояту. (3 минут)
«Мюнстенберг әдісі». Оқушылар өз білімдерімен білімдерін жинақтау.
Сауалнамалық тапсырма
1. В дыбысының фонетикалық талдауы:
A) В - ұяң, дауысты дыбыс
B) В - қатаң, дауысты дыбыс
C) В - ұяң, дауыссыз дыбыс
D) В - жуан, дауысты дыбыс
2. Бірде қаратпа сөз, екінші жағдайда бастауыш болатын сөз:
A) Биік
B) Қырық бес
C) Он екі
D) Ерлан
3. Атау септікті тап
А) аға
В) ағайын
С) ағалар
Д) ағайындас
4. Ілік септіктің жалғаулары
А) – ға, - ге, - қа, - ке
В)- ның, - нің, - дың – дің, - тың, - тің
С) - да,- де,- та,- те
Д) - дан,- ден, - тан, - тен, - нан,- нен
5. Табыс септінінің сұрақтары
А) Кімде? Неде? Қайда?
В) Кім? Не?
С) Кімнің? Ненің?
Д) Кімді? Нені?
Мұғалімі: Жанжигитова Ардақ Серікқызы
Көмектес септік жүктеу
Жаңалықтар
Көмектес септік
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар,
Көмектес септік
Қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тақталау.
Көмектес септік
Қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын есте сақтату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу.
Зат есімнің септелуі. Тест
1. Көмектес септікте тұрған зат есімді көрсетіңіз. A) Дәптердің. B) Қызбен. C) Кітапты. D) Гүлдер. E) Балаға.
Көмектес септік
Астана қаласы, № 8 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі Муханбетжанова Гульзада Арыстановна
Көмектес септік
Мақсаты мен міндеттері: зат есім туралы түсініктерін кеңейту, көмектес септік туралы түсінік беру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.