Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Шығыс Қазақстан облысы,
Жарма ауданы, Әуезов кенті.
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсембаева Индира Жумабековна
Тақырыбы: Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Мақсаты: оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру; зейінін, жадын, тілін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, өздік.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6.
ІІІ. Білімді тиянақтау: Ауызша жұмыс.
а) 2 ∙ 3 = 6
4 ∙ 3 = 12
6 ∙ 3 = 18
8 ∙ 3 = 24
1 ∙ 3 = 3
0 ∙ 3 = 0
ә) Есеп шығару.
- Қайыңның биіктігі 9 м, ал үй одан 3 м биік. Үйдің биіктігі қандай? ( 12м)
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру. 1. Мақсат қою кезеңі. оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру. 2. Оқулықпен жұмыс. №1, 2, 3, 4.
1. Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең болады?
3 ∙ 4 ∙ 5 = 60 (см3)
Қорытынды:
Практикалық жұмыс. № 5, № 6. Көзбен көріп салыстыру, Суретте көлемі бірдей ыдыстар бар ма? Оны қалай тексеруге болады?
Жарма ауданы, Әуезов кенті.
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсембаева Индира Жумабековна
Тақырыбы: Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі - литр
Мақсаты: оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру; зейінін, жадын, тілін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау, өздік.
Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6.
ІІІ. Білімді тиянақтау: Ауызша жұмыс.
а) 2 ∙ 3 = 6
4 ∙ 3 = 12
6 ∙ 3 = 18
8 ∙ 3 = 24
1 ∙ 3 = 3
0 ∙ 3 = 0
ә) Есеп шығару.
- Қайыңның биіктігі 9 м, ал үй одан 3 м биік. Үйдің биіктігі қандай? ( 12м)
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру. 1. Мақсат қою кезеңі. оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру. 2. Оқулықпен жұмыс. №1, 2, 3, 4.
1. Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең болады?
3 ∙ 4 ∙ 5 = 60 (см3)
Қорытынды:
Практикалық жұмыс. № 5, № 6. Көзбен көріп салыстыру, Суретте көлемі бірдей ыдыстар бар ма? Оны қалай тексеруге болады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Көмектес септік
Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар,
Көмектес септік
Қазақ тіліндегі септіктерді меңгерту, сұрақтары мен жалғауларын есте сақтату. Көмектес септігінің тұрлаусыз мүше ретінде жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің басқа септіктерден ерекшелігіне тоқталу.
Сөз және оның мағынасы
Сөз және оның мағынасы туралы білімді қайталау, еске түсіру, толықтыру. Сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттері арттыру.
Ара мен Шыбын. Оспанхан Әубәкіров
Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.
Бақылау диктанты
Диктант жаздыра отырып, алған білімдерін тиянақтауға, тексеруге, сауатты көркем жаза білуге мүмкіндік туғызу: танымдық қабілеттерін, ақыл - ойын дамыту; адамгершілікке, сұлулыққа, ұжымшылдыққа баулу.
Пайымдау мәтіні
Пайымдау мәтіні туралы білімдерін тереңдету, оның сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Зейінділікке тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.