Білімділер, алғырлар, тапқырлар
Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларында білім негізін қалыптастыру, пәндерге деген қызығушылығын ояту, сөздік қорын дамыту, ауызша логикалық ойлауға баулу.
Өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Әділқазылар алқасын сайлау, 2 топты таныстыру
Атамыз білім дәнін болған екпек,
Оқытып балаларды білім сеппек.
Қазақтың кең даласын жарық қылған,
Атамыз Ыбырайға мың рахмет.
Білімдіден шыққан сөз,
Талаптыға болсын кез.
Нұрын, сырын көруге
Көкірегінде болсын көз.
1- кезең: ” Тапқыр болсаң ұтып көр”
Жібермейміз есе біз,
Ғалым болып өсеміз.
Көзді ашып, жұмғанша ,
Есепті де шешеміз.
Ауызша есептерді шапшаң шығару
І топ, ІІ топ
95 – 34=61
51 + 41=92
550 +440 =990
700 –300 =400
4х7=28
5х9=45
32:4=8
27:3=9
22 + 78=100
49 – 36=13
700 + 222=922
900 – 500=400
6х3=18
5х8=40
36:4=9
21:3=7
ІІ- кезең: «Кім жылдам?» (әр топқа сұрақтар қою)
Өз ойыңды жүйелейтін,
Алған білімді түйіндейтін,
Әр нәрсенің жауабын тез
Есте сақтап күлімдейміз.
Олай болса кезекті сұрақтарға берейік, шешімін кім тез табады?
І – топқа
1. Қыс айларын ата. (желтоқсан, қаңтар, ақпан).
2. Сөз таптарын ата. (зат есім, сын есім, етістік, сан есім).
3. Зат есім дегеніміз не? Сұрақтары қандай?
4. Көкжиектің неше тұсы бар? (төрт).
5. Ы.Алтынсарин кім? (Қазақ мектебін ашқан).
6. Шаршы дегеніміз не? (барлық қабырғасы тең).
7. Тірі табиғатқа не жатады? (адам).
ІІ – топқа
1. Көктем айларын ата. (наурыз, сәуір, мамыр).
2. Сөйлем түрлерін ата. (хабарлы, сұраулы, лепті).
3. Сын есім дегеніміз не?
4. Өлі табиғатқа не жатады? (тау, тас, т.б.).
5. Абай Құнанбаев кім? (ақын).
6. Табиғат деген не? (айналаны қоршап тұрған дүние).
7. Кез-келген фигураның периметрін қалай табады? (барлық қабырғала-рының ұзындықтарын қосу арқылы)
ІІІ – кезең «Кім жылдам?». Әріптер таратылады. Сол әріптерге
байланысты сұрақтарға жауап беру қажет.
І – топқа
1. Ертегі оқисың ба?
2. Сумкаңда не бар?
3. Бөлме қандай?
4. Досың кім?
5. Анаңа еркелейсің бе?
6. Сабағың жақсы ма?
7. Аспанда не бар?
ІІ – топқа
1. Жасың нешеде?
2. Алма берсе жейсің бе?
3. Нені жақсы көресің?
4. Түнде түс көрдің бе?
5. Кімге сәлем жолдайсың?
6. Күн түнде бола ма?
7. Әріп пен дыбыс бір ме?
ІV – кезең Сөз құрау
І – топқа «Жолдастар»
ІІ – топқа «Құмырсқа»
V- кезең Көрермендерге сұрақ
1) Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Неше торғай қалды? ( 10 торғай).
2) Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Нешеуі қалды? ( түйеқұс ұшпайды).
3) Қонып алып жарға,
Қарқылдайды .............. (қарға)
4) Дуадақ құс шөлде,
Аққу, қазда ......... (көлде)
ІҮ - кезең: Өлеңді жалғастыру.
Бұнда бір өлең оқылса оқушылар жалғастырады.
1.Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр мылқау танымас тірі жанды.
………………………………………………
……………………………………………..
2.Сұр бұлт түсі суық, қаптайды аспан,
Күз болып дымқыл тұман жерді басқан.
…………………………………………………….
……………………………………………………..
3.Сиса көйлек үстіңде
Тоқуменен табылған…
…………………………..
……………………………
4.Бейнеті мен зейнеті,
Ырыс болып құйылған
……………………………………
……………………………………
5.Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
………………………………….
………………………………….
VІІ кезең: «Кім көп біледі?»
Сан артындағы тапсырмаларды орындау арқылы өздеріне ұпай жинайды.10
Қыс айларын ата 20
Рәміздерді ата 30
Апайда 3гүл бар, мен 3 гүл сыйладым. Апайда неше гүл бар? 40
Бақаны неге «қосмекенді» деп атайды?10
Тәуелсіздікке неше жыл толады, қай күні? 20
Жыл мезгілдерін айт 30
Аюдың қысқы тіршілігін айт 40
Қабылбек, Атамырза, Серік, Тұрар қай мәтіннің кейіпкерлері? 10
Еліміздің астанасы қай қала? 20
«Медеу» мұз айдыны қайда орналасқан?30
«Есіл» өзенінің бойында қай қала орналасқан? 40
Дауысты, дауыссыз дыбыстар неше түрге бөлінеді, ата
VІІ кезең: Қорытынды
Өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Әділқазылар алқасын сайлау, 2 топты таныстыру
Атамыз білім дәнін болған екпек,
Оқытып балаларды білім сеппек.
Қазақтың кең даласын жарық қылған,
Атамыз Ыбырайға мың рахмет.
Білімдіден шыққан сөз,
Талаптыға болсын кез.
Нұрын, сырын көруге
Көкірегінде болсын көз.
1- кезең: ” Тапқыр болсаң ұтып көр”
Жібермейміз есе біз,
Ғалым болып өсеміз.
Көзді ашып, жұмғанша ,
Есепті де шешеміз.
Ауызша есептерді шапшаң шығару
І топ, ІІ топ
95 – 34=61
51 + 41=92
550 +440 =990
700 –300 =400
4х7=28
5х9=45
32:4=8
27:3=9
22 + 78=100
49 – 36=13
700 + 222=922
900 – 500=400
6х3=18
5х8=40
36:4=9
21:3=7
ІІ- кезең: «Кім жылдам?» (әр топқа сұрақтар қою)
Өз ойыңды жүйелейтін,
Алған білімді түйіндейтін,
Әр нәрсенің жауабын тез
Есте сақтап күлімдейміз.
Олай болса кезекті сұрақтарға берейік, шешімін кім тез табады?
І – топқа
1. Қыс айларын ата. (желтоқсан, қаңтар, ақпан).
2. Сөз таптарын ата. (зат есім, сын есім, етістік, сан есім).
3. Зат есім дегеніміз не? Сұрақтары қандай?
4. Көкжиектің неше тұсы бар? (төрт).
5. Ы.Алтынсарин кім? (Қазақ мектебін ашқан).
6. Шаршы дегеніміз не? (барлық қабырғасы тең).
7. Тірі табиғатқа не жатады? (адам).
ІІ – топқа
1. Көктем айларын ата. (наурыз, сәуір, мамыр).
2. Сөйлем түрлерін ата. (хабарлы, сұраулы, лепті).
3. Сын есім дегеніміз не?
4. Өлі табиғатқа не жатады? (тау, тас, т.б.).
5. Абай Құнанбаев кім? (ақын).
6. Табиғат деген не? (айналаны қоршап тұрған дүние).
7. Кез-келген фигураның периметрін қалай табады? (барлық қабырғала-рының ұзындықтарын қосу арқылы)
ІІІ – кезең «Кім жылдам?». Әріптер таратылады. Сол әріптерге
байланысты сұрақтарға жауап беру қажет.
І – топқа
1. Ертегі оқисың ба?
2. Сумкаңда не бар?
3. Бөлме қандай?
4. Досың кім?
5. Анаңа еркелейсің бе?
6. Сабағың жақсы ма?
7. Аспанда не бар?
ІІ – топқа
1. Жасың нешеде?
2. Алма берсе жейсің бе?
3. Нені жақсы көресің?
4. Түнде түс көрдің бе?
5. Кімге сәлем жолдайсың?
6. Күн түнде бола ма?
7. Әріп пен дыбыс бір ме?
ІV – кезең Сөз құрау
І – топқа «Жолдастар»
ІІ – топқа «Құмырсқа»
V- кезең Көрермендерге сұрақ
1) Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Неше торғай қалды? ( 10 торғай).
2) Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Нешеуі қалды? ( түйеқұс ұшпайды).
3) Қонып алып жарға,
Қарқылдайды .............. (қарға)
4) Дуадақ құс шөлде,
Аққу, қазда ......... (көлде)
ІҮ - кезең: Өлеңді жалғастыру.
Бұнда бір өлең оқылса оқушылар жалғастырады.
1.Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр мылқау танымас тірі жанды.
………………………………………………
……………………………………………..
2.Сұр бұлт түсі суық, қаптайды аспан,
Күз болып дымқыл тұман жерді басқан.
…………………………………………………….
……………………………………………………..
3.Сиса көйлек үстіңде
Тоқуменен табылған…
…………………………..
……………………………
4.Бейнеті мен зейнеті,
Ырыс болып құйылған
……………………………………
……………………………………
5.Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
………………………………….
………………………………….
VІІ кезең: «Кім көп біледі?»
Сан артындағы тапсырмаларды орындау арқылы өздеріне ұпай жинайды.10
Қыс айларын ата 20
Рәміздерді ата 30
Апайда 3гүл бар, мен 3 гүл сыйладым. Апайда неше гүл бар? 40
Бақаны неге «қосмекенді» деп атайды?10
Тәуелсіздікке неше жыл толады, қай күні? 20
Жыл мезгілдерін айт 30
Аюдың қысқы тіршілігін айт 40
Қабылбек, Атамырза, Серік, Тұрар қай мәтіннің кейіпкерлері? 10
Еліміздің астанасы қай қала? 20
«Медеу» мұз айдыны қайда орналасқан?30
«Есіл» өзенінің бойында қай қала орналасқан? 40
Дауысты, дауыссыз дыбыстар неше түрге бөлінеді, ата
VІІ кезең: Қорытынды
Жаңалықтар
1000 көлеміндегі сандарды ауызша есептеу тәсілдері
Бастауыш сынып мұғалімі Ермагамбетова Гульжанат Уразбаевна
Сынып дарабозы
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген ауылы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нигметова Маншук Ханзадақызы
Тапқыр достар (сайыс 1 сынып)
Сайыс 6 кезеңнен тұрады, әр кезеңнің тапсырмасы 10 ұпаймен бағаланады
Тапқыр достар
Ақтөбе қаласы, №53 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Ермагамбетова Бакытгуль Токтаровна
Тапқыр достар (сайыс)
Қарағанды қаласы, Ғабиден Мұстафин атындағы №83 ЖББОМ мұғалімі Искакова Назира Сайлаухановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.