1000 көлеміндегі сандарды ауызша есептеу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша есептеу тәсілдері (2 сынып)
Сандармен және шамалармен жүргізілетін есептеулер (4 сынып)
Мақсаты:
1. Есептерді шығаруды пысықтау, 1000 көлеміндегі ауызша есептеулер, сандармен және шамалармен жүргізілетін есептеулер.
2. Оқушыларды өздеріне жұмыс істету, ой - өрістерін дамыта отырып, өздіктерінен қорытынды шығаруға машықтандыру.
3. Тәуелсіз ел ұландарын Отан сүйгіштікке, жігерлілікке баулу, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу.
Көрнекілігі: «Тәуекелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ» ұраны, карточкалар, оқулық.
Сабақтың әдісі: Математикадан білім байқауы.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы, интерактивті сабақ.
Қолданылған технология: Дамыта оқыту технологиясы.
Сабақтың жоспары:
І. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
1. Қызығушылығын ояту.
2. Ойлан, тап.
3. Математикалық диктант.
4. Кім шапшаң? (ойын)
II. Операциялық - орындаушылық кезең.
1. Ой қозғау.
2. Оқулықпен жұмыс.
3. Ойнайық та, ойлайық.
4. Шығармашылық тапсырма
ІІІ. Рефлексиялық – бағалау кезеңі.
1. Өзін өзі бағалау.
Сабақтың барысы:
(1 - слайд) І - кезең Бағдарлау мотивациялық кезең.
Қане, біздер ойлайық,,
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
(2 - слайд) Ұранымыз:
«Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ»
(3 - слайд) ІІ. Ойлан, тап.
(4 - слайд) 3. Математикалық диктант.
2 сынып -№2 есеп(қосылғыштарға жіктейміз)
4 сынып -№2 есеп(жауабын ғана жазу)(36 есеп болу керек)
(5 - слайд) 4. Кім шапшаң?
4 сынып - ауызша №3есеп
10+50
80 - 20
30+8
60+18
70 - 6
70 - 20
40+10
57 - 7
96 - 40
57 - 7
Сандармен және шамалармен жүргізілетін есептеулер (4 сынып)
Мақсаты:
1. Есептерді шығаруды пысықтау, 1000 көлеміндегі ауызша есептеулер, сандармен және шамалармен жүргізілетін есептеулер.
2. Оқушыларды өздеріне жұмыс істету, ой - өрістерін дамыта отырып, өздіктерінен қорытынды шығаруға машықтандыру.
3. Тәуелсіз ел ұландарын Отан сүйгіштікке, жігерлілікке баулу, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу.
Көрнекілігі: «Тәуекелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ» ұраны, карточкалар, оқулық.
Сабақтың әдісі: Математикадан білім байқауы.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы, интерактивті сабақ.
Қолданылған технология: Дамыта оқыту технологиясы.
Сабақтың жоспары:
І. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
1. Қызығушылығын ояту.
2. Ойлан, тап.
3. Математикалық диктант.
4. Кім шапшаң? (ойын)
II. Операциялық - орындаушылық кезең.
1. Ой қозғау.
2. Оқулықпен жұмыс.
3. Ойнайық та, ойлайық.
4. Шығармашылық тапсырма
ІІІ. Рефлексиялық – бағалау кезеңі.
1. Өзін өзі бағалау.
Сабақтың барысы:
(1 - слайд) І - кезең Бағдарлау мотивациялық кезең.
Қане, біздер ойлайық,,
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
(2 - слайд) Ұранымыз:
«Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ»
(3 - слайд) ІІ. Ойлан, тап.
(4 - слайд) 3. Математикалық диктант.
2 сынып -№2 есеп(қосылғыштарға жіктейміз)
4 сынып -№2 есеп(жауабын ғана жазу)(36 есеп болу керек)
(5 - слайд) 4. Кім шапшаң?
4 сынып - ауызша №3есеп
10+50
80 - 20
30+8
60+18
70 - 6
70 - 20
40+10
57 - 7
96 - 40
57 - 7
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Қайталау.
Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Ауызша көбейту мен бөлу тәсілдері
Сандарды ауызша көбейтуге берілген есептерді шығаруға дағдыландыру, тиімді тәсілмен есептеуді үйрету. дамыту. Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
1000 көлеміндегі ауызша есептеу тәсілдері
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Нуржанова Атлас Камбаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.