Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Сеилхан Таңшолпан
Математик 2 сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Мақсаты: Білімділік: көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, тапқырлыққа, қазақтың салт - дәстүрлерін құрметтеуге үйрету, Отанға, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілікпен жұмыс, іздену, кіріктіру, топтық жұмыс.
Құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, ұлттық ойындар, дидактикалық үлестірмелер.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану, ағылшын
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Сәлем бердік сіздерге
Басты иіп бәріміз
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
- Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Топқа бөлу (берілген өрнек мәнін табу арқылы)
1 - топ 12 2*6
2 - топ 14 7*2
3 - топ 10 5*2
Үй тапсырмасы қорытылады.«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ - жауап ұйымдастырылады. «Сен маған, мен саған» әдісі бойынша. «Келісемін, келіспеймін» сөздерін пайдаланады.
1 тапсырма. Жеке жұмыс. Тақтаға орындалады.
3х2 =6
5х4= 20
8х3=24
10: 5= 2
18: 9= 2
15: 3=5
Жана сабақ
2+2+2=6 Екі - екіден үш рет алғанда 6 шығады. 2*3= 6 Екіні үшке көбейткенде алты шығады. «*» - көбейту амалының таңбасы; 2*3 - көбейтінді; 6 - көбейтіндінің мәні.
6 - 2 - 2 - 2=0 Алтының ішінде екі - екіден үш рет болады. 6/2=3 Алтыны екіге бөлгенде үш шығады. «/» - бөлу амалының таңбасы; 6/2 - бөлінді; 3 - бөліндінің мәні
Қосу - plus азайту - minus көбейту - multiply бөлу - divided тең болады - equal to
№1 Қосындылардың қайсысын көбейтіндімен алмастыруға болады?
7+7+7
4+4+4
3+3+3
5+5+5
2+2+2
6+6
7+7
8+8
№2Көбейтіндіні қосумен алмастыр. Онын мәнін тап.
3+3+3
4+4+4+4
5+5+5
6+6+6
7+7+7
8+8+8
9+9+9
Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
№5 Суретті пайдаланып тиісті сандарды тап:
5*3 3*5 15/3 15/5
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы. жүктеу
Математик 2 сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Мақсаты: Білімділік: көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, тапқырлыққа, қазақтың салт - дәстүрлерін құрметтеуге үйрету, Отанға, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілікпен жұмыс, іздену, кіріктіру, топтық жұмыс.
Құрал - жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, ұлттық ойындар, дидактикалық үлестірмелер.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану, ағылшын
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Сәлем бердік сіздерге
Басты иіп бәріміз
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде
Математиканы оқимыз
Миымызға тоқимыз
- Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Топқа бөлу (берілген өрнек мәнін табу арқылы)
1 - топ 12 2*6
2 - топ 14 7*2
3 - топ 10 5*2
Үй тапсырмасы қорытылады.«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ - жауап ұйымдастырылады. «Сен маған, мен саған» әдісі бойынша. «Келісемін, келіспеймін» сөздерін пайдаланады.
1 тапсырма. Жеке жұмыс. Тақтаға орындалады.
3х2 =6
5х4= 20
8х3=24
10: 5= 2
18: 9= 2
15: 3=5
Жана сабақ
2+2+2=6 Екі - екіден үш рет алғанда 6 шығады. 2*3= 6 Екіні үшке көбейткенде алты шығады. «*» - көбейту амалының таңбасы; 2*3 - көбейтінді; 6 - көбейтіндінің мәні.
6 - 2 - 2 - 2=0 Алтының ішінде екі - екіден үш рет болады. 6/2=3 Алтыны екіге бөлгенде үш шығады. «/» - бөлу амалының таңбасы; 6/2 - бөлінді; 3 - бөліндінің мәні
Қосу - plus азайту - minus көбейту - multiply бөлу - divided тең болады - equal to
№1 Қосындылардың қайсысын көбейтіндімен алмастыруға болады?
7+7+7
4+4+4
3+3+3
5+5+5
2+2+2
6+6
7+7
8+8
№2Көбейтіндіні қосумен алмастыр. Онын мәнін тап.
3+3+3
4+4+4+4
5+5+5
6+6+6
7+7+7
8+8+8
9+9+9
Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
№5 Суретті пайдаланып тиісті сандарды тап:
5*3 3*5 15/3 15/5
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы. жүктеу
Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көбейту және бөлуді пысықтау
Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту мен бөлуге берілген есептер шығару
Көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығару, фигуралардың ауданын табу, санның квадраты және кубын көбейтіндімен алмастыру, теңдеулерді шешу туралы білімдерін жетілдіру.
Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу
Оқушылардың көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру
Жазбаша қосу және азайту
Ғ Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің Бастауыш сынып мұғалімі Шұғайыпова Зейнет Кәкімқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.