Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көбейту мен бөлуге берілген есептер шығару

18 ақпан 2017, Сенбі
Категориясы: Математика
Көбейту мен бөлуге берілген есептер шығару
Мақсаты:
Білімділік: Көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығару, фигуралардың ауданын табу, санның квадраты және кубын көбейтіндімен алмастыру, теңдеулерді шешу туралы білімдерін жетілдіру.
Шеберлік: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру
Дағды: Балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, өз беттерімен жұмыс жасай білуге, шапшаң әрі қатесіз есептей білуге тәрбиелеу
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, қайталау
Көрнекілігі: слайдтар, дидактикалық үлестірмелер
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, күнделікті өмірмен.

І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сынып тазалығын қарау
Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Б) Психологиялық дайындық
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
Математика – ғалымдар патшасы деген екен Абай атамыз. Математиканы білсек, барлығын да білеміз. Математиканы білмейтін адам – түк білмейтін надан.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1) №6 тапсырма. Теңдеулерді шеш:
С. 2 = 40 ---------------- 40: а = 20 --------------- х: 2 = 20
С = 40: 2 ---------------- а = 40: 20 --------------- х = 20. 2
С = 20 -------------------- а = 2 --------------------- х = 40

С. 2 = 60 --------------- 60: а = 20 --------------- х: 2 = 30
C = 60: 2 --------------- а = 60: 20 --------------- х = 30. 2
С = 30 ------------------- а = 30 -------------------- х = 60

2) Тірек білімдерін белсендіру
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? (сол санның өзі)
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады? (1 шығады)
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? (0 шығады)
4. Санды нөлге бөлуге бола ма? (болмайды)
5. 2 - ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)
6. 2 - ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (Тақ)
7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту)

3) Математикалық диктант
658916
45781
325697
5050
100001

ІІІ. Жаңа сабақ

Дәптермен жұмыс
Сәуірдің 13 - і
Сынып жұмысы
Математика – ермек емес балалық,
Математика – көрегендік, даналық.
Математика – құрметтеуге лайық,
Кел, балалар мұны жақсы ұғайық

№1. Есепті шығар
Шарты: Жоғары сынып – 64
Төменгі сынып -?
4 есе кем
Сұрағы: Артық қатысты -? оқушы
Шешуі: 64 -(64: 4)=64 - 16=48
Жауабы: Жоғары сыныптан 48 оқушы артық қатысты.
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе – бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Амалды орындап көріңдер.
№2. Есепті шығар
Шарты: Барлығы – 96 парта
1 - ші мектепке – 3
2 - ші мектепке -? 2 есе кем
Сұрағы: 3 - ші мектепке -? парта
Шешуі: 96 – (96: 3) – (96: 3: 2) = 48
Жауабы: 3 - ші мектеп 48 парта алды.

№3. Тексер:
3. 9 = 28
8. 5 = 32
7. 10 = 70
48: 6 = 9
72: 9 = 9
32: 4 = 8
Мақалдар: Шынықсаң – шымыр боларсың.

Дене қимылы – дәрісіз ем, шыныға жүріп дертті жең.
Сергіту жаттығуы орындалады.
№4. «Кім тапқыр?» сайысы
Тік төртбұрыштың ауданы – 96 см 2
Ұзындығы -? см
Ені -? см
Жауаптар: 96см. 1см = 96 см 2
48см. 2см = 96 см 2
32см. 3см = 96 см 2
24см. 4см = 96 см 2
16см. 6см = 96 см 2
12см. 8см = 96 см 2

№5. а) санның квадратын көбейтіндімен алмастыр:
9 2 = 9. 9
12 2 = 12. 12
14 2 = 14. 14
20 2 = 20. 20
99 2 = 99. 99
10 2 = 10. 10
1 2 = 1. 1

а) санның кубын көбейтіндімен алмастыр:
8 3 = 8. 8. 8
15 3 = 15. 15. 15
30 3 = 30. 30. 30
1 3 = 1. 1. 1
17 3 = 17. 17. 17
9 3 = 9. 9. 9
10 3 = 10. 10. 10

«Жылдам тест» тапсырмасы
1. 6 санының квадраты неге тең?
А) 216
Ә) 36
Б) 12
В) 18
2. 8 санының кубын тап.
А) 512
Ә) 64
Б) 24
В) 16
3. 6 санының кубы неге тең?
А) 36
Ә) 216
Б) 12
В) 18
4. 7 санының кубы неге тең?
А) 49
Ә) 14
Б) 343
В) 2113.
5. 4 санының квадраты неге тең?
А) 8
Ә) 12
Б) 16
В) 4

6. 3 санының кубын тап
А) 6
Ә) 9
Б) 28
В) 27
7. Қандай санның квадраты 36 - ға тең болатынын көрсет
А) 7
Ә) 6
Б) 5
В) 4
8. 3 санының кубы неге тең?
А) 6
Ә) 9
Б) 27
В) 12
9. 10 санының квадраты неге тең?
А) 100
Ә) 1000
Б) 10000
В) 10
10. 8 санының квадраты неге тең?
А) 16
Ә) 32
Б) 24
В) 64
32 478
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер
Оқушыларға қозғалысқа арналған есептер және сол есептерге кері есептер шығару жолдарын меңгерту. Бір бағыттағы қозғалысқа арналған есептерді шешуді үйрету. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, тапқырлыққа, қазақтың салт - дәстүрлерін құрметтеуге үйрету, Отанға, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Көбейту және бөлуді пысықтау
Көбейту және бөлуді пысықтау
Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту.
Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу
Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу
Оқушылардың көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру
Математикадан сабақ топтамасы
Математикадан сабақ топтамасы
Матемтаика пәні мұғалімі Отарбаева Сәнім
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×