Қайталау.
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Дамытушылық: Екі амалмен шығарылатын есепті (артық не кем, қосындыны табу) шығаруды пысықтау. Құрылымы күрделі санды өрнектер мен әріпті өрнектермен әр алуан іс - әрекеттер орындауға машықтандыру. Ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқу материалын бекіту сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Қосу және азайту кестесі, геометриялық фигуралар, периметр табу кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру: 3 – тапсырма
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Ауызша және жазбаша есептеулер.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі
Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Есептеудің ерекшеліктеріне көңіл бөлу. Екі бағанын мұғалім басшылығымен орындау, қалғаны өзіндік жұмыс ретінде беру.
83+7 ---- 92 - 2 ---- 68+2 ---- 74 - 4 ---- 5+85 ---- 93 - 3
83+9 ---- 92 - 9 ---- 68+6 ---- 74 - 8 ---- 8+85 ---- 93 - 8
2 - тапсырма.»биік», «аласа» сөздері – «артық», «кем» сөздерінің баламасы екенін түсіндіру.
Әділет – 12 дм
Марлен -?, одан 1 дм ұзын
12+1=13 (дм) – Марлен
Ж: Марленнің бойы 13 дм.
Қайталау. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Есептеу тәсілдерін қолдануға машықтандыру. Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Дамытушылық: Екі амалмен шығарылатын есепті (артық не кем, қосындыны табу) шығаруды пысықтау. Құрылымы күрделі санды өрнектер мен әріпті өрнектермен әр алуан іс - әрекеттер орындауға машықтандыру. Ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқу материалын бекіту сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Қосу және азайту кестесі, геометриялық фигуралар, периметр табу кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру: 3 – тапсырма
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Ауызша және жазбаша есептеулер.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі
Жаңа сабақ.
1 - тапсырма Есептеудің ерекшеліктеріне көңіл бөлу. Екі бағанын мұғалім басшылығымен орындау, қалғаны өзіндік жұмыс ретінде беру.
83+7 ---- 92 - 2 ---- 68+2 ---- 74 - 4 ---- 5+85 ---- 93 - 3
83+9 ---- 92 - 9 ---- 68+6 ---- 74 - 8 ---- 8+85 ---- 93 - 8
2 - тапсырма.»биік», «аласа» сөздері – «артық», «кем» сөздерінің баламасы екенін түсіндіру.
Әділет – 12 дм
Марлен -?, одан 1 дм ұзын
12+1=13 (дм) – Марлен
Ж: Марленнің бойы 13 дм.
Қайталау. жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
26+7 және 33 - 7 жағдайларындағы қосу және азайту.
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін өрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету.
Екі амалмен шығарылатын есептер
Екі амалмен шығарылатын есеппен және оны шығарудың жолымен алғаш таныстыру, осындай есептің мәнді белгісін тағайындау. 2 - ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектермен, теңдеулермен, есептеулермен байланысты әр алуан
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Қосу және азайту 26+7; 33 - 7
Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйене отырып енгізу; сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету; Есептеулер жүргізудің сәйкес тәсілін көрнекілікке сүйене отырып енгізу, оны қолданудың үлгісін көрсету
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.