Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қайталау-білім анасы

12 наурыз 2013, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Қайталау-білім анасы (презентация түрінде)
Ауызша есептеулер.
7-ден кейінгі санды ата, келесі санның 7-ден нешеуі артық?
5-тің алдындағы санды ата, алдыңғы санның 5-тен нешеуі кем?
3, 9, 1 сандарының көршілерін ата.
6 мен 8, 7 мен 9 сандарының арасында қандай сандар тұрады?
6 мен 3 санының қосындысының мәні.
8 бен 4-тің айырмасының мәні.
10 мен 7-нің айырмасының мәні.
5 пен 2-нің қосындысының мәні.
6 мен 1-дің қосындысының мәні.
Қосу
Қосудың компоненттерін ата.
Заттарды бірін-біріне біріктіруге қандай амал қолданады? Қосу амалының қасиетін айт.
5+3 ---------- 4+2
7+2 ---------- 5+4
4+3 ---------- 2+5
8+2 ---------- 4+6
2+6 ---------- 6+3
Азайту
Азайтудың компоненттерін ата.
9-3 ---------- 7-5
6-3 ---------- 9-6
8-3 ---------- 7-4
9-4 ---------- 6-2
5-3 ---------- 8-4

Геометриялық фигуралар
Геометриялық фигураларды ата.
Ұзындықты өлшейтін құрал?
Геометриялық фигуралардың жауабы: түзу сызық, қисық сызық, тұйықталған, тұйықталмаған, кесінді, сәуле, нүкте, бұрыш, үшбұрыш, төртбұрыш.

Санау
1-ден 10-ға дейін тура және кері сана
Жеті жұрттың тілін біл
Ойын-жұмбақ
Бес асықтың екеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады?

Көлден ұшты жеті қаз,
Қайтып қонды екі қаз.
Қонбады оның нешеуі?
Қане кім тез шешеді?

Табақта 5 алма,
Қолымда 3 алма.
Інімде 2 алма.
Қосқанда барлығын
Болады неше алма?

Бір алма атама,
1 алма әжеме,
1 алма әкеме,
Нешеуін алады?
Нешеуі қалады?

Есеп
Ұяда 9 балапан отырды. 5 балапан ұшып кетті. Неше балапан қалды?
Отырды-9 балапан
Кетті-5 балапан
Қалды -?
Шешуі:
Жауабы:

Логикалық есептер
Әлия мен Нұргүлдің көйлегі қызыл, ал Нұргүл мен Әлияның шашы ұзын. Қыздардың есімдері кім?

Болат 7 табан балық, ал Бақытжан оған қарағанда 3 табан балық кем ұстады. Бақытжан неше табан балық ұстады?

Жүйрік ой
Тест жұмысы.
1. Дұрыс жазылған теңсіздікті тап.
1) 6>8
2) 9>4
3) 5=7
2. Өрнекті тап.
1) 4=4
2) 5-2<7
3) 6+3
3. Мәні дұрыс жазылған өрнекті тап.
1) 7-5=2
2) 5+4=8
3) 3+4=6

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 928
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Математика  1-сынып  Нүкте. Сызық. Сәуле
Математика 1-сынып Нүкте. Сызық. Сәуле
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар үшін:
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Екі өрнектің қосындысының және айырымының кубы формулалары
Екі өрнектің қосындысының және айырымының кубы формулалары
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Математика 3 сынып Бақылау және өздік жұмыстары. Математикалық диктант 1. 36 мен 58 сандарының қосындысының мәні; 2. 90 мен 25 сандарының айырмасының мәні; 3. Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді) Математика 1 сынып
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×