Математика 1-сынып Нүкте. Сызық. Сәуле
Пәні: математика 4- сабақ | Сабақтың тақырыбы: Нүкте. Сызық. Сәуле Күні: 08.10.2020ж | ||
Сынып 1 « » | Мұғалімнің аты-жөні: | ||
Оқу мақсаты | 1.3.1.1 геометриялық фигуралар: нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық тұйықталмаған емес сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмыстарды бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар үшін: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||
Бағалау критерийлері |
| ||
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Біледі,түсінеді,қолданады | ||
Тілдік мақсат | геометриялық фигуралар, нүкте, түзу, қисық, үзік, тұйық тұйықталмаған емес сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқушылардың бойында белсенді азамат болуды қалыптастыру. Адамгершілікке баулу | ||
Алдыңғы білім | Геометриялық қарапайым фигуралар | ||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия. | ||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі | ||
Сабақтың жоспары | |||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы | ||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың ортасы | Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Психологиялық ахуал қалыптастыру: Ынталандыру. «Фигуралар сыр шертеді» ойыны Оқушылар бір- біріне лақтырады, сипаттама береді Мағынаны тану Қоршаған ортаны сызықтар мен нүктелер арқылы бейнелеуге болады. Нүкте мен сызық- қарапайым геометриялық фигуралар Сызықтар түзу және қисық болады Суреттерге қара Сәуле-түзу сызықтың бөлігі. Сәуленің басталу нүктесібар, бірақ оны аяқталу нүктесі болмайды. Сызықтар тұйықталған және тұйықталмаған болады. Тұйықталмаған сызықтардың екі ұшы болады. Тұйықталған сызықтардың ұштары болмайды. Сәулелер мен бұрыштар Бір нүктеден екі сәуле сызсақ, онда бұрыш пайда болады. Нүктені бас әріппен белгілейді. Түзуді және қисық сызықты кіші әріппен де белгілеуге болады. Сәуленің басы мен ұшын бас әріппен белгілейміз. Логикалық тапсырмалар Орындап көр Екі нүкте арқылы неше түзу сызуға болады? Неше сәуле сызуға болады? Дескриптор
1.Қосымша тапсырма 2.Дәптермен жұмыс: Дескриптор
| Ресурстар арналған кеспе қағаздар Оқулық Суреттер Үлестірмелер | |
оқулық, суреттер, маркер | |||
Сергіту сәті | «Бір сергіп алайық!» би билеу | видеожазба | |
Сабақтың соңы Бағалау Кері байланыс | Сиқырлы смайликтер. «Білім ағашы» Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады | кері байланыс, стикер | |
Үйге тапсырма: Жұмыс дәптері | |||
Саралау: 1-деңгей фигураларды сәйкестендіреді 2-деңгейнүкте бойымен түзу сызықтар сыза алады 3- деңгей Өз бетінше ауызша мысалдар келтіреді | |||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жаңалықтар
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Дұрыс тамақтана біл
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: 2. 1. 4. 1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар
Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Кесіндіні өлшеу. Фигураларды салу
нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш секілді геометриялық фигураларды атайды, бір - бірінен ажыратады.
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді) Математика 1 сынып
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.