Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жиырма сегіз

29 сәуір 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
4 сынып.
Тақырыбы: Жиырма сегіз (презентациясымен)
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты
Оқушылардың жан - жақты ойлануын, ізденуін, ой - өрісін кеңейту.
Міндеттер:
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Оқушылардың өлең оқуға деген ықылас, зейіндерін дамыту.
3. Оқушыны мәнерлер оқуға, қатесіз жазуға, үлкендермен сыпайы сөйлесіп, кішіні сыйлауға тәрбиелеу.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1. Оқушылардың топтасу арқылы аталған тақырыпты меңгеру
2. Оқушылардың өзін - өзі бағалауға мүмкіндіктерін дағдыландыру 3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
1. Жиырма сегіз жауынгерлері жайлы ұғым, білімнің алғашқы негізін қалау;
2. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0, 5мин
СТО сұрақтары
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? - оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу.
Слайд1 Автор орындығында
«Егер алтын балық ұстап алсам» шығарма жазу.

Слайд 2
І. Қызығушылығын ояту
Мұғалім: өлеңді мәнерлеп оқу
Алып аспан күркіреп,
Ақ жауынды сіркіреп,
Мамыр келді, алдынан
Гүлдер шықты дүркіреп.
Көк майсасы үлпілдеп,
Бұлақтары бүлкілдеп
Мамыр келді, тұр, әне,
Мен сияқты Күн:
«Күл!»- деп.

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? - әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
- алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу
- білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету
Слайд 4 Ой қозғау
Слайд 5 Сергіту сәті «Сарбаздар» әні
Слайд 6
/оқушылардың пікірін тыңдау, мұғалім тақтаға немесе флип чартқа жазып тұру/
Слайд 7
Оқулықпен жұмыс.
Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
- оқушыларды белсене қатыстыру
- стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы - сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
- оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым - қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
- оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс (рефлексия)
- сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру
- жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыс - тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

ІІ. Мағынаны тану
Слайд 8 Ой толғау
Слайд 9
«Жас қазақ» әні
Шағын топта талқылаймыз, қағаз бетіне ескерткіш суретін салу, топтастырып түсіреміз /3 мин / Слайд 10
Жаңа ақпарат
Слайд 11
Бейне таспадан көрініс
Филип чартты әр топ ұстап тұрып қорғайды
Слайд12

Тапсырма: Рамазан Елебаев кім? Кластер құру Топта талқылап, филпчартқа қосып жаз Слайд 13
3. Сыныпта қорғау
ІІІ. Ой қорытынды
Слайд 14
Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? (Оқушылардың ойын сұрап, сыныппен ақылдасып тақырыпты табамыз.)
Слайд 15
«Жиырма сегіз» слайдпен шығару 0, 5 мин /4ми ( Жоғарыдағы тақырыпты жазу бос орнына тақырыпты қоямыз)

Слайд 16
Ойтолғау
- Жиырма сегіз батырды неге ұқсатады?
- Жиырма сегіз батырға арналған ескерткіш қай қалада орнатылған?
- Жиырма сегіз батырдың ішінде кім бар?
Әркім өз ойын қағаз бетіне түсіреді
Слайд17
Айнұрдың орындауында
«Жас қазақ» әні
Слайд18
Кім қай уақытта бұл өлеңді жазып еді?

Бағалау (түрлері)
- оқушының өзін - өзі бағалауы
- топтың өзін - өзі бағалауы
- мұғалімнің бағалауы
- жалпы бағалау
- критерийлер арқылы бағалау
Бағалау: /3мин/ Өзін - өзі және достарын бағалау парағы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 552
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыкасының ең биік тұлғасы - Ахмет Қуанұлы Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру. «Ақ көгершін»Оқушыларға музыка зерттеушісі, сазгер А. Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.
Жыртық кітап
Жыртық кітап
Раушангүл Кенжебайқызы Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебі
Бата сөз
Бата сөз
Раушангүл Кенжебайқызы Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебі.
Ардақты ана
Ардақты ана
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Раушангүл Кенжебайқызы
Көксерек
Көксерек
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш ауылының бастауыш сынып мұғалімі: Салықова Толқын
Найзағай
Найзағай
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Салықова Толқын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×