Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жыртық кітап

29 сәуір 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
4 сынып
Тақырыбы: Жыртық кітап (презентациясымен)
Жалпы мақсаты
Өлең мазмұнын өмірмен байланыстыра оқыту арқылы идеясын ашуға мүмкіндік беру. оқушының сөздік қорын, сөйлеу тілін дамытуға мақсатты тапсырмалар беру. Кітаптың шын мәнінде қымбатты екенін түсінуге, сезінуге жағдай туғызу..
Міндеттер:
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Өлең мазмұнын өмірмен байланыстыра оқыту арқылы идеясын ашуға мүмкіндік беру.
3. Өз бетімен проблемалық жұмыстар жасау арқылы шығармашылық дағдыларын дамытуға мақсатты тапсырмалар беру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылардың топтасу арқылы аталған тақырыпты меңгеру
2. Оқушылардың өзін - өзі бағалауға мүмкіндіктерін дағдыландыру 3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже 1. Кітап жайлы ұғым, білімнің алғашқы негізін қалау;
2. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0, 5мин
СТО сұрақтары
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? - оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу.
Слайд1
Үйге тапсырма: Топпен «Ана» тақырыбына өлең айту
Слайд 2 І. Қызығушылығын ояту
Бір дирхам» әңгімесін бір оқушыға оқытамын.
Слайд3? Сұрақ
Не айтар едіңдер?

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қан дай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? - әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
- алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу
- білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету
Слайд 4 Пікірталас а) Баланың кітапты еріксізден, анасы үшін сатып жіберді.
ә) Баланың кітапты сатқаны дұрыс емес.
Слайд 5 Оқулықпен жұмыс
Слайд 6 Қандай көмек жасауға болатынын ойластырып, әңгімелесу
/оқушылардың пікірін тыңдау, мұғалім тақтаға немесе флип чартқа жазып тұру/ /2мин/

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)
- оқушыларды белсене қатыстыру
- стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқы - сын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
- оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым - қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
- оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс (рефлексия)
- сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру
- жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыс - тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

ІІ. Мағынаны тану
Слайд 7 Ойтолғау
Мақал - мәтел, жұмбақтар жазу
Слайд 8 Кластер
Слайд 9 Ақыл
Слайд 10
3. Сыныпта қорғау /16 мин/

ІІІ. Ой қорытынды
Слайд 11
Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? (Оқушылардың ойын сұрап, сыныппен ақылдасып тақырыпты табамыз.)
Слайд 12
«Жыртық кітап» слайдпен шығару 0, 5 мин /4мин
( Жоғарыдағы тақырыпты жазу бос орнына тақырыпты қоямыз)

Бағалау (түрлері)
- оқушының өзін - өзі бағалауы
- топтың өзін - өзі бағалауы
- мұғалімнің бағалауы
- жалпы бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 652
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Азот қышқылы, нитраттар
Азот қышқылы, нитраттар
Тақырып мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру тақырып идеясындағы мәселелерді жан – жақты іздестіру арқылы баланың шындыққа көзқарасын айқындауға жағдай туғызу.
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыка өнерінің – гималайы Ахмет Жұбанов
Қазақ музыкасының ең биік тұлғасы - Ахмет Қуанұлы Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет беру. «Ақ көгершін»Оқушыларға музыка зерттеушісі, сазгер А. Жұбановтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.
Осы шақ, нақ осы шақ
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Жиырма сегіз
Жиырма сегіз
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебі. бастауыш сынып мұғалімі Раушангүл Кенжебайқызы
Бата сөз
Бата сөз
Раушангүл Кенжебайқызы Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебі.
Ардақты ана
Ардақты ана
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Р. Елебаев атындағы Құдықағаш қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шарипова Раушангүл Кенжебайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×