Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көксерек

13 сәуір 2013, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
3 - сынып
Сабақтың атауы: Көксерек
Сілтеме: Мұхтар Әуезов. 3 - сынып оқулығы. Слайдтар, презентация
Жалпы мақсаты
Көксерек фильмі мен әңгімені салыстыру барысында, ерекшелігін ажырату.
Міндеттер:
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру
3. Оқушылардың өздерін - өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау
4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылардың бірін - бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру
3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
Сабақта туындаған негізгі идеялар
1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау
Күтілетін нәтиже
1. Қасқыр жайлы ұғым беру, білімнің алғашқы негізін қалау;
2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа сабақ жайлы білімнің басталғанын сезіндіру;
3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;
Тапсырмалар
wiki беттерінен жүктелген дереккөздер

1. 5 - сынып Әдебиет оқу. 224 - 226 бет
2. Бейнефильм интернеттен алдым.
1 сабақ. тақырыбы: Көксерек туралы ұғым
Қасқыр туралы ұғым, оның басқа аңнан ерекшелігі Қасқырды қолға ұстаудағы мақсат Қасқыр мен итті жиі шатастырады Қасқырдың иттен
айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.
Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу
СТО сұрақтары Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Сабақтың маңыздылығы не?
- оқушылар не алады?
- бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?
- өмірден алған тәжірибесінің әсері?
- сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?
- оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу
- тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

І. Қызығушылығын ояту Слайд1
Мұғалім: Үй тапсырмасы: Еліміз қандай мемлекеттермен көршілес екенін жаз.

2. Сөзжұмбақ. Слайд

1. Өлең шығаратын адам.
2. Қазақ әдебиетінің атасы.
3. Кісі есімі.
4. Абайдың әкесі.
5. Ұлттық ойын ойнайтын құрал.
6. «Көксерек» әңгімесін жазған жазушы.

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер
- еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?
- өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? - әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту
- алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу
- білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

Мұғалім сұрақ: « Көксерек» фильмінен үзінді көру.
Үзіндіде не туралы айтылған? Слайд
Оқушылардың пікірін тыңдау
? Сұрақ: Мұғалім: Авторы кім?
Топтан 1 оқушы шығып қорғайды.

? Сұрақ Құрмаш неге қорқа бастады?
Мағынаны ажыра - ту сатысы (жаңа ақпарат)
- оқушыларды белсене қатыстыру
- стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)
- оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым - қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
- оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу
Толғаныс (рефлексия)
- сабақта үйренген - дерін бекіту, қолдану жолдарын беру
- жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты жұмыс - тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

ІІ. Мағынаны тану
Мұғалім: Қасқыр туралы не білесіңдер? Ойларыңды ортаға салып, қағаз бетіне түсір. слайд.
3. Әр топ өзінің жұмысын қорғайды.
4. Оқулықпен жұмыс. Слайд
5. Мұғалім: Қасқырды үйде ұстауға бола ма? Егер болса.... Неге?
6. Пікір талас. «иә» дегендер 2дәлел, «Жоқ» дегендер теріске шығарады
7. Сергіту сәті.

Қасқыр түсті қақпанға,
Жортып келе жатқанда.
Аяғым деп бақырды,
Туыстарын шақырды.
! Тапсырма кластер қуру. Слайд
Құрмашқа мінездеме бер.

ІІІ. Ой қорытынды
Слайд 5/1Сонда біз бүгін не туралы өттік? Тақырып не болды? (Оқушылардың ойын сұрап, сыныппен ақылдасып тақырыпты табамыз.)
Слайд 5/2 «Көксерек» слайдпен шығару
( Жоғарыдағы тақырыпты жазу бос орнына тақырыпты қоямыз)
Бағалау (түрлері)
- оқушының өзін - өзі бағалауы
- топтың өзін - өзі бағалауы
- мұғалімнің бағалауы
- жалпы бағалау
- критерийлер арқылы бағалау
Бағалау: /2мин/ Өзін - өзі және достарын бағалау парағы

- сабақты қалай аяқтауды жоспарлау Үйге тапсырмадан бұрын мұғалім оралады:

Қорытынды: Мұғалім жазған флип чартқа ораламыз /2мин/
Сабақты аяқтау түрлері
- бір пікірге келу...
- өз пікірін дәлелдеу...
- үйде жалғастыру... Слайд 6/2
Үйге тапсырма жазып ал? /2 мин/
Егер мен Құрмаштың орнында болсам......

Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс - әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер
- оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады?
- оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба?
- мүмкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма?
Сабақ өткізу барысында көздеген мақсаттарыма жеттім. Оқушылар сабаққа белсенділік танытты. Бір кеткен кемшілігім оқушыларға тапсырма, сұрақ қойған кезде берілген тапсырманы қайта – қайта айта беріппін. Келешекте осы қателікті ескеріп отырамын.
- қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары) Оқушыларды 1, 2 деп санау барысында топқа бөліп алдым.

Кері байланыс парағы.
оқушының аты - жөні_________________________
Сабақта не ұнады, немесе жақсы болды
Не ұнамады, немесе жаман болды
Сабақта нені өзгерткің келеді, сенің қалауың

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 081
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Адам биологиялық түр ретінде. Адам организміне жалпы шолу
Адамның жануарлар дүниесіндегі орны. Адамның әлеуметтік ерекшеліктерін қалыптастыру. Адам денсаулығын қорғау.
Жасушаның ашылу тарихы
Жасушаның ашылу тарихы
Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.
Жасушаның ашылу тарихы
Жасушаның ашылу тарихы
Эпителий, дәнекер, бұлшық ет және жүйке ұлпаларын микроскоп астында қарау, немесе «Ұлпалардың құрылысы» атты электрондық нұсқаны қарау Жасушаның құрылысын оның органоидтерін білу; мәтінмен жұмыс істеу барыснда оқулықтағы суреттерді пайдалану.
Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Microsoft WORD – қа мәтін енгізу
Microsoft WORD – қа мәтін енгізу
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, №4 С. Сейфуллин атындағы орта мектебінің информатика пән мұғалімі Калиева Эльмира Жилкамановна
Найзағай
Найзағай
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Салықова Толқын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×