Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


30-7 түріндегі азайту

15 тамыз 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: 30 - 7 түріндегі азайту
Сабақтың мақсаты: 30 - 7 түріндегі азайту дағдыларын қалыптастыру. Есеп шығару, ауызша есептеу
қабілеттерін дамыту. Логикалық ойлауын дамыту. Тазалықты сақтауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайдтар, сөзжұмбақ, жемістер.
Сабақтың түрі; жаңа сабақ
Әдісі: ойын, топтық жұмыс, түсіндіру

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі
1. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
2. Сөзжұмбақ шешу
- Осы сөзжұмбақты дұрыс шешсеңдер, өмірдегі басты байлықтың не екенін білесіңдер.
1. Ұзындық өлшем бірлігі
2. Дөңгелекті тағы қалай атауға болады?
3. Уақыт бірлігі
4. Бұрыш түрі (сүйір)
5. 13 - 7 айырмасы
6. Математикалық амал
7. Бір нүктеден басталатын шексіз сызық
8. Геометриялық фигура
9. Екі таңбалы сан

II. Үй тапсырмасын тексеру
1. Кестедегі қосындылардың мәнін табу
2. Сабақты апталықпен байланыстыру.
- Балалар 2 - сыныптар арасында «Ауырмайтын жол ізде»атты апталық жүріп жатыр. Сондықтан біз бүгінгі сабағымызда гигиена туралы толық мағлұмат аламыз.
Гигиена – грек сөзі. Емдеу, денсаулық әкеледі деген мағына береді.

III. Жаңа сабақ
30 - 7=20+(10 - 7)=23(түсіндіру)
Жеке бас гигиенасын сақтау деп таза жүруді, таңертең ерте тұру, жаттығулар жасауды айтамыз.
IV. Оқулықпен жұмыс
№1 Ауызша орындау
Мектепте де, үйде де тазалықты сақтауымыз керек. Тісімізді жуып, қолды сабындап жуу керек.
№2 Ауызша есептеу
50 - 7
70 - 4
90 - 3
100 - 9
Жеміс - жидектерді жуып жеу керек. Тамақты асықпай, шайнап жеу керек.
№3 Тақтамен жұмыс
70 - 5
100 - 4
52+8
43 - 20
Спортпен айналысып, таза жүру аурудан сақтайды.
№4 Есепті оқу, талдау.
Жұмысшы - 10п
Шәкірті -? 3 - еуі кем
Шешуі: 10+(10 - 3)=17
Жауабы: барлығы 17 парта
Адам еңбекке қабілетті болып өссе, дене құрылысы сымбатты болып өседі.
Ойын: Менің сүйікті жемісім
46*4*10=52
32*2*4=30
30*... =40
(Жемістегі дәрумендер туралы түсінік беру)

1. Ол судан қорқады, одан кір қорқады.
2. Денені шынықтырып, денсаулыққа әсер ететін сабақ
3. Тазалық кепілі....
№7 Ойын: Кім жылдам?
13 - 6+7
8+4 - 5
12 -(18 - 9)
11 - 7+9
9+5 - 7
16 -(12 - 7)
Денсаулық туралы мақал - мәтелдерді оқыту

V. Шығармашылық тапсырма
Маймыл – 25 см.
Тотықұс -? 20 см. қысқа
Піл -? 30см артық

VI. Топтық жұмыс
Әр қатар геометриялық фигура таңдайды. Әр фигураның қасиеттерін атайды.
- қысқаша шарты бойынша есеп құрастыру
А=5
в=9
Р=?

VII. Қорытынды
- 1. Әр қатардың жинаған ұпайларын санап, қорытындылау.
2. Үйге тапсырма беру №5
Салауатты өмір салтын қолдаймыз,
Ата - ана ел үмітін ақтаймыз.
Тілейміз саулық баршаға,
Денсаулықты сақтаймыз.
3 722
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көбейту және бөлу
Көбейту және бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға түріндегі жазбаша көбейту және бөлу амалының әдіс - тәсілдерін таныстыру. Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа және жарастыру арқылы тез, тәрбиелеу.
Жазбаша қосу және азайту
Жазбаша қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 412+279 және 691 - 279 түріндегі жазбаша қосу және азайту
52-24 түріндегі азайту
52-24 түріндегі азайту
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Мурынова Гулбану Мерекеқызы
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
78 + 16, 94 – 16 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдері
Ақтөбе қаласы, «Сымбат» жеке мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кайдакова Жанат Бекболатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×