Жемістер
Жемістер
Биология 6 сынып
Сабақтың мақсаты: Жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру. Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
- Жемістер туралы біледі
- Бір - бірінен ажырата алады
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Әдістер: Сын тұрғысынан ойлау, диалог, ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне көшбасшылық.
Дереккөздер: «Қазақстанда кездесетін жануарлар» энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаева, Алматы, «Атамұра» 2012ж. «Биолог анықтамалығы» №1, 2015
Көрнекіліктер: Постер, сурет, мәлімет, бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер, кластер
1. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасады, топқа бөліну түрін таныстырады.
Оқушылар жемістердің түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына пайдасын айтады
1 топ: алма
2 топ: алмұрт
3 топ: жүзім
2. Психологиялық тренинг
«Ынтымақтастық атмосферасын орнату»
Бір - біріне жақсы тілектер айту
Үй тапсырмасын тексеру
І.«Білім минуты»
1. Гүлдің құрылысы?
2. Тозаңдану дегеніміз не?
3. Тозаңданудың қандай түрлері бар?
4. Жынысты көбею дегеніміз не?
5. Аталық құрылысы.
6. Аналықтың құрылысы.
ІІ. «Ұшқыр ой»
Миға шабуыл Оқушыларға сұрақ қояды
Жаңа сабақ
Дұрыс айтасыздар балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады деп тақырыпты тақтаға жазады
«Хан жарлығы» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту
Жаңа сабақты бекіту І. Сәйкестендіру
ІІ. Биологиялық диктант
ІІІ. Сәйкестендіру тест
Рефлексия «Жеміс ағашы»
Үйге тапсырма беру Үй тапсырмасын мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалайды.
БҚО, Қаратөбе ауданы,
Жусандой ауылы Жамбыл ЖОББМ - балабақшасы
Биология пән мұғалімі: Бақытжанова Баян Темірханқызы
Биология 6 сынып
Сабақтың мақсаты: Жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру. Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
- Жемістер туралы біледі
- Бір - бірінен ажырата алады
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Әдістер: Сын тұрғысынан ойлау, диалог, ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне көшбасшылық.
Дереккөздер: «Қазақстанда кездесетін жануарлар» энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаева, Алматы, «Атамұра» 2012ж. «Биолог анықтамалығы» №1, 2015
Көрнекіліктер: Постер, сурет, мәлімет, бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер, кластер
1. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасады, топқа бөліну түрін таныстырады.
Оқушылар жемістердің түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына пайдасын айтады
1 топ: алма
2 топ: алмұрт
3 топ: жүзім
2. Психологиялық тренинг
«Ынтымақтастық атмосферасын орнату»
Бір - біріне жақсы тілектер айту
Үй тапсырмасын тексеру
І.«Білім минуты»
1. Гүлдің құрылысы?
2. Тозаңдану дегеніміз не?
3. Тозаңданудың қандай түрлері бар?
4. Жынысты көбею дегеніміз не?
5. Аталық құрылысы.
6. Аналықтың құрылысы.
ІІ. «Ұшқыр ой»
Миға шабуыл Оқушыларға сұрақ қояды
Жаңа сабақ
Дұрыс айтасыздар балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады деп тақырыпты тақтаға жазады
«Хан жарлығы» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту
Жаңа сабақты бекіту І. Сәйкестендіру
ІІ. Биологиялық диктант
ІІІ. Сәйкестендіру тест
Рефлексия «Жеміс ағашы»
Үйге тапсырма беру Үй тапсырмасын мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалайды.
БҚО, Қаратөбе ауданы,
Жусандой ауылы Жамбыл ЖОББМ - балабақшасы
Биология пән мұғалімі: Бақытжанова Баян Темірханқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
How are you? How old are you?
Қал жағдайымен, жасы туралы ағылшынша айтуға үйрету. Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады.
Ең кіші ортақ еселік
ЕКОЕ алгоритмін пайдалана отырып, есеп шығаруды үйренеді Сандар түрін ажырата біледі біледі. Жай көбейткіштерге жіктей алады
Жемістер
Жемістердің түрлері мен таныстырып, оларды бір-бірінен түсі, пішіні, дәмі арқылы ажыратып білуге үйрету. Балалардың сүйіп жейтін жемістерімен жақын таныстыру, түстер туралы ұғымын бекітіп, ойлау қабілеті мен сөздік қорларын жетілдіру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.