How are you? How old are you?
Ағылшын тілі 5 сынып
Тақырыбы: How are you? How old are you?
Мақсаты: Қал жағдайымен, жасы туралы ағылшынша айтуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады.
Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері, қолданылатын модульдер:
1. 1. бихевиористикалық тәсіл
2. (оқушылардың жас ерекшелік
3. - теріне сәйкес оқыту)
2. Миға шабуыл
(Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету)
3. Сұрақ - жауап (Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер)
4. Бағалау (Оқыту үшін және оқу үшін бағалау)
5. АКТ
Сілтеме: Ағылшын тілі оқулығы: Т. Аяпова, Алматы Атамұра 2015 жыл
Электронды оқулық
Ресурстар: Маркер, асық, смайликтер, суреттер
Қызығушылықты ояту.
«Миға шабуыл» әдісі
Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Сұрақ - жауап әдісі арқылы тақырыпты ашу.
Оқушыларды түрлі - түсті асықтар арқылы топқа бөлуді ұйымдастырады
Тренинг
Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жаңа сабақ
Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.
Жаңа сөздермен
таныстыру
мақсаты: жаңа сөздердің оқылуын, жазылуымен аудармасын білу
Жаңа сабақ
How
Fine
Thank
Which
Very
All right
How old are you?
Happy birthday
How are you?
I am very well
I am fine
I am all right
I am OK
How old are you? - құрылымын түсіндіру.
to be - етістігімен where are you from? құрылын қайталау
Кітаппен жұмыс:
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін толықтыру
I топ: ex: 1. At page 26
How are you? - диалогын тыңдау, рөлдерге бөлініп оқу, сұрақтарға жауап беру.
II топ: ex: 1. At page 28
How old are you?- диалогын тыңдау, рөлдерге бөлініп оқу, сұрақтарға жауап беру.
Электронды оқулық
I топ. ex: 2. 3 At page 26
Ex: 4. 5. At page 27
Cуретпен жұмыс:
Диалог құру, түсінгенін плакатқа түсіру, талдау.
I топ. ex: 2. 3 At page 29
(сөйлемді аяқтау)
Ex: 4. 5. At page 29
Cуретпен жұмыс:
Диалог құру, түсінгенін плакатқа түсіру, талдау.
Рефлексия
Бағалау
Үй тапсырмасы:
How are you? How old are you? жүктеу
Тақырыбы: How are you? How old are you?
Мақсаты: Қал жағдайымен, жасы туралы ағылшынша айтуға үйрету.
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады.
Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері, қолданылатын модульдер:
1. 1. бихевиористикалық тәсіл
2. (оқушылардың жас ерекшелік
3. - теріне сәйкес оқыту)
2. Миға шабуыл
(Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету)
3. Сұрақ - жауап (Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер)
4. Бағалау (Оқыту үшін және оқу үшін бағалау)
5. АКТ
Сілтеме: Ағылшын тілі оқулығы: Т. Аяпова, Алматы Атамұра 2015 жыл
Электронды оқулық
Ресурстар: Маркер, асық, смайликтер, суреттер
Қызығушылықты ояту.
«Миға шабуыл» әдісі
Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Сұрақ - жауап әдісі арқылы тақырыпты ашу.
Оқушыларды түрлі - түсті асықтар арқылы топқа бөлуді ұйымдастырады
Тренинг
Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жаңа сабақ
Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.
Жаңа сөздермен
таныстыру
мақсаты: жаңа сөздердің оқылуын, жазылуымен аудармасын білу
Жаңа сабақ
How
Fine
Thank
Which
Very
All right
How old are you?
Happy birthday
How are you?
I am very well
I am fine
I am all right
I am OK
How old are you? - құрылымын түсіндіру.
to be - етістігімен where are you from? құрылын қайталау
Кітаппен жұмыс:
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін толықтыру
I топ: ex: 1. At page 26
How are you? - диалогын тыңдау, рөлдерге бөлініп оқу, сұрақтарға жауап беру.
II топ: ex: 1. At page 28
How old are you?- диалогын тыңдау, рөлдерге бөлініп оқу, сұрақтарға жауап беру.
Электронды оқулық
I топ. ex: 2. 3 At page 26
Ex: 4. 5. At page 27
Cуретпен жұмыс:
Диалог құру, түсінгенін плакатқа түсіру, талдау.
I топ. ex: 2. 3 At page 29
(сөйлемді аяқтау)
Ex: 4. 5. At page 29
Cуретпен жұмыс:
Диалог құру, түсінгенін плакатқа түсіру, талдау.
Рефлексия
Бағалау
Үй тапсырмасы:
How are you? How old are you? жүктеу
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Test yourself
Оқушылардың білім деңгейін тексеру Оқушылар өздерінің білім деңгейін көреді
Good morning. Where are you from?
Отбасына байланысты сұрақтарға ағылшынша жауап беріп, өзінің отбасы жайлы айтуға үйрету. Жаңа сөздермен және оның айтылуымен таныстыру.
My name is Omar. ҚТЕ - мен таныстыру
Жаңа сөздердің оқылуы және аудармаларымен таныстыру. Сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза білу. Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады.
Қазақша сөйлейміз
СҚО, Тайынша ауданы, Тайынша қаласының №2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Рамазанова Сырға Қайырбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.