Бүйрек жұмысына әсер ететін факторлар
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Бөліп шығару | Мектеп: | |||
Күні: | Мұғалімнің есімі: | |||
Сынып: 9 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | ||
Сабақтың тақырыбы: | §19. Бүйрек жұмысына әсер ететін факторлар | |||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 9.1.5.3 бүйректің жұмысына әсер ететін факторларды сипаттау | |||
Барлық оқушылар: | ||||
| ||||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||||
| ||||
Кейбір оқушылар: | ||||
Бүйрек үшін тиімді тамақтану рационын ұсынады. | ||||
Сабақтың құндылығы | «Мәңгілік Ел» – зайырлы қоғам және жоғары руханият | |||
Бағалау критерийлері | Мәтіндегі терминдердің мәнін ашады. Бүйрек жұмысына әсер ететін факторларды жағымды, жағымсыз деп жіктейді. Әсер ететін факторларды талдайды. | |||
Адамның тамақтану рационын қарастырады, бүйрекке зиянды су мен тұз мөлшерін, арақатынасын анықтайды. Гомеостазды сақтаудағы су мен тұз алмасуының рөлін түсіндіреді. Су ішудің ережесі, су режимі туралы ойларын негіздеп айтады. Салқындау, су тиюдің бүйрекке зиянын тұжырымдайды. Суық тиюдің алдын алу шараларын ұсынады. Кейбір созылмалы аурулардың бүйрекке тигізетін әсерін сипаттайды. Бүйрек үшін тиімді тамақтану рационын ұсынады. | ||
АКТ дағдылары | Сандық білім ресурстарын іздеу, қолдану https://bilimland.kz/ru | |
Тілдік мақсат | oқушыларды пікіртaлас, диaлoгтерге тарту (мысалы, белгілі әдістерді үйрете отырып, талқылау немесе талдау, сұрақ қоюда оқушыларды өз білімін нәтижелі пайдaлануға ынталaндыру, сондай- ақ оқушылар диалогке қатысуы үшін қажетті бай сөздік қормен қамтамасыз ету) | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Тамақтану рационы, су мен тұз алмасу, тіс жегісі, іріңді баспа | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Бүйректің неліктен тіршілік үшін маңызды мүше болып есептелетінін талқылаңдар. | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? | ||
Неліктен тіс жегісі бүйрекке зиян деп есептелінеді? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
Терминдердің аудармасын дәптерге түсіру Рацион – ration Тіс жегісі – caries Баспа – angina | ||
Алдыңғы оқу | «Дұрыс тұжырымды тап»
|
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал. Ынтымақтастық атмосферасын тудыру: «Біз екеуміз ұқсаспыз» Топ мүшелері өзін кімге ұқсататыны жөнінде қысқаша мәлімет береді. Бұл оқушыны жаңа бір қырынан тануға мүмкіндік береді. Топтарға бөлу. «Ұялы телефон түрлері». Оқушылар телефондарының түрлеріне қарай «Тұлпарлар», «Арғымақтар» топтарына бөлінеді. Топ ережесін еске түсіреді. | |
Ортасы | І. Оқулықпен жұмыс. «Идеялар себеті» стратегиясы | Оқулық |
Жұмыс алгоритмі.
Сыныппен жұмыс. Әр топ тақырып бойынша өзінің көзқарасын айтады, білімдерін көрсетеді. Мұғалім айтылған көзқарастар мен түйінді сөздерді «себетке» салып отырады. /тақтаға жазу/ Дескрипторлар:
ІІ. Жұптық жұмыс. «Кесте толтыру» Дескрипторлар:
Сергіту сәті. «Шаңырақ» ойыны Шарты: төрт бұрышты орамал жайылып қойылады, оқушылар әуенмен айналып жүгіреді, әуен тоқтаған кезде орамалдың бұрышы- нан ұстап жоғары көтеру керек. Шаңырақты қай топ бірінші көтерсе сол топ жеңіске жетеді. | ||
Аяқталуы | «Рөлдік ойын» Рөлдер: Дәрігерлер (урологтар, диетологтар, инфекционистер) Бүйрек ауруымен ауыратын пациенттер |
|
|
Сұрақ: Бүйрек ауруын анықтау үшін қандай анализдер тапсыру керек? Уролог:
Сұрақ: Бүйрек ауырымен ауыратын адамдардың диетасы қалай болмақ? Диетолог: Бүйрек аурулары зат алмасуды бұзады. Бүйрек ауруларымен ауыратын адамдар төмендегі нұсқауларды орындау керек:
Сұрақ: Баспа, тұмау бүйрекке әсер етеді ме? Инфекционист: Тұмау ауруының асқынуы бүйрек ауруына алып келеді. Сондықтан тұмаудың бастапқы белгілері байқала бастағаннан дереу емделу шараларын жүргізу керек. Дескрипторлар:
| ||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Қосымша көмек керек оқушылар үшін: Бүйрек жұмысын бұзуы мүмкін жағымсыз факторларды атаңдар. Қабілеті жоғары оқушы: Бауыр, бүйрек, жүрек пен өкпе қызметі өзара қалай байланысты? Ойларыңды дәлелмен жеткізіңдер | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | ||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
|
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.