Дүниежүзі мұхит суларының қасиеттері
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Гидросфера | Мектеп: №177 мектеп | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімдер: Даурбаева Сая | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 а, б | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы | Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтайды | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасайды Мұхит суының температурасына сипаттама жасайды. Оқушылар атлас картаны қолдана отырып мұхит суының қасиеттерінің таралуы бойынша талдайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері | Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтай алады. Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасай алады Мұхит суының температурасына сипаттама жасай алады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:
Менің ойымшы.......................... өзгереді Менің ойынша................................. әсер етеді | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Жаһандық азаматтық: Әлемдік мұхит суының температурасы тақырыбында қозғалады. Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | 5 - 6 сыныптың жаратылыстану пәнінен алған білімдері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
кезеңдер | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0 - 3 мин |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 - 6 7 - 13 14 - 22 23 - 27 28 - 35 36 - 38 | Өткен сабақты бекіту үшін тапсырма Жеке жұмыс. Сәйкестендіріңіз: мұхиттар мен нысандарды сәйкестендіреді Тақтада көрсетілген кілттер арқылы өз - өздерін тексереді.
1. Тынық 2. Атлант 3. Үнді 4. Солтүстік мұзды Тапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың температурасы бойынша талдау жасайды.
2 тапсырма. Топтық жұмыс. Жұмысты орындауға 3 минут, ал қорғауға 1 минут уақыт беріледі. Тапсырма бойынша оқушылар атлас картаны қолдана отырып топпен аттас мұхиттың тұздылығы бойынша талдау жасайды. Және температурамен байланысын сипаттайды.
Қосымша тапсырма. Мұхит суының тұздылығы бойынша есеп шығару Егер 7 тонна суда 280 кг тұз болса. 1 кг суда қанша грамм тұз болады? Егер 8 тонна суда 720 кг тұз болса, 3 кг суда қанша грамм тұз бар? | презентация Флипчарт, Атлас карта, Кескін карта презентация Флипчарт, Атлас карта, Кескін карта | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 38 - 40 | Сабақты бекіту: INSERT стратегиясы бойынша жүреді
Үй жұмысы: 1. Ғаламтор мәліметтерінен және бейнебаяннан теңіз суын тұщы суға айналдыру әдісін жасап көріп, талдау жасап келу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушыларға. Қосымша тапсырмалар беруге болады. | Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін - өзі бағалау; Өзара топтық бағалау | Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұхиттар мен теңіздер Дүниежүзі мұхит суларының қасиеттері Мұхит суының тұздылығы Мұхит суының температурасы
Жаңалықтар
Мұхиттар мен байланысты апаттар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7. 3. 3. 7 Мұхитар мен теңіздермен байланысты апаттарды топтастырып, сақтану шараларын ұсынады;
Дүниежүзілік мұхит суларының қасиеттері
Судың қасиеттерінің өзгеруіне әсер ететін факторларды анықтайды. Мұхит суының қасиеттерін анықтау кезінде нақты мәліметтерді қолданады.
География пәнінен олимпиадаға дайындау жоспары
География пәнінен олимпиадаға дайындау жоспары
Теңіздер мен көлдер
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Қосжар ауылы, №67 орта мектебінің география пәні мұғалімі Есепбаев Досбол
Тынық мұхиты
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, С. Сейфуллин атындағы №165 мектептің география пәнінің мұғалімі Жабагиева Гульсара Жұбаназарқызы
Мұхиттар мен теңіздердің маңызы. Мұхиттар мен теңіздерді қорғау
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы Ә. Жангелдин атындағы орта мектебі география пәнінің мұғалімі Әлмұратова Г. Қ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.