Үстірт жануарлары тарауын қайталау
Тақырыбы: Үстірт жануарлары тарауын қайталау. (презентация, флипчарт)
Мақсаты: Оқушылардың өткен сабақтарды, тарауды қайталау барсында, тереңірек, толық, қосымша мәліметтермен кең көлемде мағлұматтар беру.
Міндеттері:
Дамытушылық: Сабақты өткізу барысында, қызығушылықтарын артырып, ой - өрісін, қабілеттілігін, ойын жетілдіріп, байқампаздығын, білімділік, іскерлік дағдыларын қалыптастыру, дамыту.
Білімділік: Оқушылардың тарауды қайталап, қорытындылау барысында түрлі әдістер арқылы білімдерін молайту.
Тәрбиелік: Оқушылардың жануарларды қорғауға, өлкеге деген сүйіспеншіліктерін арттыруына, ізгі қасиеттерін қалыптастыруына ықпал ету.
Сабақтың түрі: Қайталау.
Пән аралық байланыс: география, математика, әдебиет, қазақ тілі.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, жарыс, әңгіме, ауызша, сұрақ - жауап, тірек - сызба.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, жануарлар суреті, бағалау парағы.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Сыныптың тазалығын бақылау, оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Қайталау.
Үстірт жануарлары
Тарауды қайталау түрлі кезеңдерден тұрады. Бағалау парағы арқылы бағалаймыз. Бағалау парағы оқушылар алдында мынадай түрде беріледі: Дұрыс жауап берген оқушыға –«+» қойылады
Оқушыларды кезеңдермен таныстыру:
І. «Ол не»? Тақтада әр түрлі жануарлардың суреті беріледі, сол жануарларды табу..
ІІ. «Білімді мыңды жығар» Оқушыларға сұрақ қою.
1. Үстірт қорығының аумағында сүтқоректілер саны?
2. Құстардың қанша түрі кездеседі?
3. Қызыл кітапқа енгізілген жануарлар түрлері?
4. Сілеусінге өте ұқсас, құлақтарының ұшында қара шашағы бар –
5. Ұзындығы 160см, денесінің үстіңгі жағында ұзына бойына созылып жатқан төрт қара сұр жолақ не қара дақтар болады
6. Ovis vignei arkal лат. тілінен аударғанда?
7. Шамамен киіктің өмір сүру ұзақтығы
8. Қабылан......... класына,.......... тұқымдасына жататын, ірі аң.
9. Қарақұйрықтың дене тұрқы
10. Доңыздың торайларының салмағы
11. Қасқырлардың иіс сезуі
12. Түлкінің құйрығының ұзындығы шамамен
ІІІ «Суретпен жұмыс»
ІV. «Тапқыр болсаң тауып көр»
1 тапсырма
V. «Сызықтық диктант»
“+” дұрыс, “ –” қате.
Үстірт арқары денесі ірі, тұрқы 140 - 160 см.
Қарақұйрық (лат. Gazella subgutturosa) – сүтқоректілер класының қуысмүйізділер тұқымдасына жататын аң.
Ақ бөкеннің дене тұрқы 30 - 45 см.
Құлан тақтұяқтылар отрядына жататын жабайы жылқы.
Қарақал – арқар, киіктерді азық етеді.
Төртжолақты қарашұбар жыланы 1 ғана жұмыртқа салады
Үстірт арқарының құлжаларының кішкене мүйізі болады.
Қабылан ірі жыртқыштардың бірі.
Қарсақ жылына 2 рет түлейді.
Түлкі жануардың 300-ден аса түрін қорек етеді.
Қарсақ Қазақстанда барлық аймақта таралмаған.
Доңыз жануарлармен қоректенбейді.
VІ. «Полиглот - Тіл өнері» Оқушыларға жануарлар туралы жұмбақтар айту.
VІІ. «Қызықты әңгіме»
Әр оқушы қалауы бойынша үйге берген тапсырма ретінде, жануарлар туралы ерекше, қызықты немесе аңыз әңгімелер айтады.
ІІІ. Қорытындылау.
Үйге: Үстірт жануарлары тарауын қайталау, Үстіртте мекен ететін жануарлар туралы мәнжазба.
Бағалау: Оқушылардың сабаққа қатысып отыруына байланысты баға қою.
Мақсаты: Оқушылардың өткен сабақтарды, тарауды қайталау барсында, тереңірек, толық, қосымша мәліметтермен кең көлемде мағлұматтар беру.
Міндеттері:
Дамытушылық: Сабақты өткізу барысында, қызығушылықтарын артырып, ой - өрісін, қабілеттілігін, ойын жетілдіріп, байқампаздығын, білімділік, іскерлік дағдыларын қалыптастыру, дамыту.
Білімділік: Оқушылардың тарауды қайталап, қорытындылау барысында түрлі әдістер арқылы білімдерін молайту.
Тәрбиелік: Оқушылардың жануарларды қорғауға, өлкеге деген сүйіспеншіліктерін арттыруына, ізгі қасиеттерін қалыптастыруына ықпал ету.
Сабақтың түрі: Қайталау.
Пән аралық байланыс: география, математика, әдебиет, қазақ тілі.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, жарыс, әңгіме, ауызша, сұрақ - жауап, тірек - сызба.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, жануарлар суреті, бағалау парағы.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Сыныптың тазалығын бақылау, оқушыларды түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Қайталау.
Үстірт жануарлары
Тарауды қайталау түрлі кезеңдерден тұрады. Бағалау парағы арқылы бағалаймыз. Бағалау парағы оқушылар алдында мынадай түрде беріледі: Дұрыс жауап берген оқушыға –«+» қойылады
Оқушыларды кезеңдермен таныстыру:
І. «Ол не»? Тақтада әр түрлі жануарлардың суреті беріледі, сол жануарларды табу..
ІІ. «Білімді мыңды жығар» Оқушыларға сұрақ қою.
1. Үстірт қорығының аумағында сүтқоректілер саны?
2. Құстардың қанша түрі кездеседі?
3. Қызыл кітапқа енгізілген жануарлар түрлері?
4. Сілеусінге өте ұқсас, құлақтарының ұшында қара шашағы бар –
5. Ұзындығы 160см, денесінің үстіңгі жағында ұзына бойына созылып жатқан төрт қара сұр жолақ не қара дақтар болады
6. Ovis vignei arkal лат. тілінен аударғанда?
7. Шамамен киіктің өмір сүру ұзақтығы
8. Қабылан......... класына,.......... тұқымдасына жататын, ірі аң.
9. Қарақұйрықтың дене тұрқы
10. Доңыздың торайларының салмағы
11. Қасқырлардың иіс сезуі
12. Түлкінің құйрығының ұзындығы шамамен
ІІІ «Суретпен жұмыс»
ІV. «Тапқыр болсаң тауып көр»
1 тапсырма
V. «Сызықтық диктант»
“+” дұрыс, “ –” қате.
Үстірт арқары денесі ірі, тұрқы 140 - 160 см.
Қарақұйрық (лат. Gazella subgutturosa) – сүтқоректілер класының қуысмүйізділер тұқымдасына жататын аң.
Ақ бөкеннің дене тұрқы 30 - 45 см.
Құлан тақтұяқтылар отрядына жататын жабайы жылқы.
Қарақал – арқар, киіктерді азық етеді.
Төртжолақты қарашұбар жыланы 1 ғана жұмыртқа салады
Үстірт арқарының құлжаларының кішкене мүйізі болады.
Қабылан ірі жыртқыштардың бірі.
Қарсақ жылына 2 рет түлейді.
Түлкі жануардың 300-ден аса түрін қорек етеді.
Қарсақ Қазақстанда барлық аймақта таралмаған.
Доңыз жануарлармен қоректенбейді.
VІ. «Полиглот - Тіл өнері» Оқушыларға жануарлар туралы жұмбақтар айту.
VІІ. «Қызықты әңгіме»
Әр оқушы қалауы бойынша үйге берген тапсырма ретінде, жануарлар туралы ерекше, қызықты немесе аңыз әңгімелер айтады.
ІІІ. Қорытындылау.
Үйге: Үстірт жануарлары тарауын қайталау, Үстіртте мекен ететін жануарлар туралы мәнжазба.
Бағалау: Оқушылардың сабаққа қатысып отыруына байланысты баға қою.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сақталу заңдары тарауын қайталау және есептер шығару
формулаларды есеп шығаруда тиімді пайдалану; физикалық шамалардың айырмашылықтарын анықтау;
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауын қайталау
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбынан алған білімдерін тұжырымдап, білім дәрежелерін байқау. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектенуін, оқушылардың білім дағдыларын, танымдық қасиеттерін дамыту.
Квадрат теңдеулерді қайталау
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Рамазан Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Қалиева Зейнегүл Борамбайқызы
Алгебралық өрнектер және оларды түрлендіру тарауын қайталау
Ақтөбе облысы, Алға ауданы, №3 Алға қазақ орта мектебінің математика пәні мұғалімі Туребекова Жаңылсын Барсаевна
Рационал өрнектерді көбейту мен бөлу тарауын қайталау
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің математика пән мұғалімі: Нұрымбетова Инкар Атымтайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.