Ою-өрнектің мәні мен мағынасы
Бұл ғылыми жұмыс 4 сыныптың оқушысы Яшук Анна зерттеген. Зерттеу барсында
Осы жоба бастауыш сынып оқушыларын өз Отанының тарихын, мәдениетін, оның ішінде ерекше көзге түсеті көне мұратымыз ою - өрнектердің бағалауға, , ою - өрнектердің жасалуын танып, осы өнерді жалғастыра білуге, ою - өрнектердің тарихы, олардың қазіргі заманда қолданылуы мен ерекшеліктері мен дамуы қоршаған ортаның сұлулығын тани білуге үйрету мәселерін қарастырады.
Орындаған: 4 сынып оқушысы: Ящук Анна
Жоба жетекшісі: Байбатырова Г. М.
Бұл ғылыми жұмыс 4 сыныптың оқушысы Яшук Анна зерттеген. Зерттеу барсында осы жоба бастауыш сынып оқушыларын өз Отанының тарихын, мәдениетін, оның ішінде ерекше көзге түсеті көне мұратымыз ою - өрнектердің бағалауға,, ою - өрнектердің жасалуын танып, осы өнерді жалғастыра білуге, ою - өрнектердің тарихы, олардың қазіргі заманда қолданылуы мен ерекшеліктері мен дамуы қоршаған ортаның сұлулығын тани білуге үйрету мәселерін қарастырады.
Ғылыми зерттеу жұмысы
Тақырыбы: “Ою - өрнектің мәні мен мағынасы”
Халқымыздың ғасырлар талғамынан өткен асыл қазынасы – ою – өрнектер.
Өнер – таусылмас азық, жоғалмас байлық
Мақсатым:
* Қазақ ұлттық ою - өрнектері туралы жалпы мағлұматтар жинау.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектің тарихын зерттеп білу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектердің мән - мағынасын білу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектерді ұрпақтарға жеткізу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнек шеберлерімен танысу.
Міндетім:
* Отаныма, өз еліме адал қызмет ету.
* Болашақта қазақ ұлттық ою - өрнектерін танытып білу.
* Балаларға қазақ ұлттық ою - өрнектердің тәрбиелік мәнін түсіндіру.
Актуальдік
Ұлттық ою - өрнектердің қазіргі заман талабына сай қолдану мен оларды күннен – күнге одан әрі дамып, әртүрлі салаларда қолдануымен, олардың тарихын зерттеу.
Өзектілігі:
Ұлттық ою - өрнектерді зерттей отырып, халқымыздың ою - өрнегін өшуге, жоғалуға жатпайтынын жас ұрпаққа дәріптеу.
Зерттеу әдістері:
Сауалнама жүргізу
Сұхбат өткізу
Бақылау жүргізу
Шеберлермен кездесу
Энциклопедиямен жұмыс
Ою - өрнектер
Қазақ ою - өрнегі әлі түбегейлі, жан – жақты толық зерттеле қойған жоқ, дегенмен оюлар мынадай түрге бөлінеді:
* Өсімдік тектес оюлар
* Жануарларға байланысты оюлар
* Аспан әлеміне байланысты оюлар
* Геометриялық оюлар
1. Өсімдік тектес оюлар
Жапырақ оюы, Гүл оюы, Мақтагүл оюы, Табақ оюы,
Осы жоба бастауыш сынып оқушыларын өз Отанының тарихын, мәдениетін, оның ішінде ерекше көзге түсеті көне мұратымыз ою - өрнектердің бағалауға, , ою - өрнектердің жасалуын танып, осы өнерді жалғастыра білуге, ою - өрнектердің тарихы, олардың қазіргі заманда қолданылуы мен ерекшеліктері мен дамуы қоршаған ортаның сұлулығын тани білуге үйрету мәселерін қарастырады.
Орындаған: 4 сынып оқушысы: Ящук Анна
Жоба жетекшісі: Байбатырова Г. М.
Бұл ғылыми жұмыс 4 сыныптың оқушысы Яшук Анна зерттеген. Зерттеу барсында осы жоба бастауыш сынып оқушыларын өз Отанының тарихын, мәдениетін, оның ішінде ерекше көзге түсеті көне мұратымыз ою - өрнектердің бағалауға,, ою - өрнектердің жасалуын танып, осы өнерді жалғастыра білуге, ою - өрнектердің тарихы, олардың қазіргі заманда қолданылуы мен ерекшеліктері мен дамуы қоршаған ортаның сұлулығын тани білуге үйрету мәселерін қарастырады.
Ғылыми зерттеу жұмысы
Тақырыбы: “Ою - өрнектің мәні мен мағынасы”
Халқымыздың ғасырлар талғамынан өткен асыл қазынасы – ою – өрнектер.
Өнер – таусылмас азық, жоғалмас байлық
Мақсатым:
* Қазақ ұлттық ою - өрнектері туралы жалпы мағлұматтар жинау.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектің тарихын зерттеп білу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектердің мән - мағынасын білу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектерді ұрпақтарға жеткізу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнек шеберлерімен танысу.
Міндетім:
* Отаныма, өз еліме адал қызмет ету.
* Болашақта қазақ ұлттық ою - өрнектерін танытып білу.
* Балаларға қазақ ұлттық ою - өрнектердің тәрбиелік мәнін түсіндіру.
Актуальдік
Ұлттық ою - өрнектердің қазіргі заман талабына сай қолдану мен оларды күннен – күнге одан әрі дамып, әртүрлі салаларда қолдануымен, олардың тарихын зерттеу.
Өзектілігі:
Ұлттық ою - өрнектерді зерттей отырып, халқымыздың ою - өрнегін өшуге, жоғалуға жатпайтынын жас ұрпаққа дәріптеу.
Зерттеу әдістері:
Сауалнама жүргізу
Сұхбат өткізу
Бақылау жүргізу
Шеберлермен кездесу
Энциклопедиямен жұмыс
Ою - өрнектер
Қазақ ою - өрнегі әлі түбегейлі, жан – жақты толық зерттеле қойған жоқ, дегенмен оюлар мынадай түрге бөлінеді:
* Өсімдік тектес оюлар
* Жануарларға байланысты оюлар
* Аспан әлеміне байланысты оюлар
* Геометриялық оюлар
1. Өсімдік тектес оюлар
Жапырақ оюы, Гүл оюы, Мақтагүл оюы, Табақ оюы,
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Математика 3 сынып Бақылау және өздік жұмыстары. Математикалық диктант 1. 36 мен 58 сандарының қосындысының мәні; 2. 90 мен 25 сандарының айырмасының мәні; 3. Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.
Өрнек түрі
Ұлттық сәндік қолданбалы өнер, ою - өрнектердің түрлері мен қолданылуы және бейнеленуіндегі композициялық заңдылықтар туралы мағлұмат беру.
Ойма – нақышты бұйымдардың түрлері
Астана қалалық гуманитарлық колледжінің «Технология» мамандығы бойынша Арнайы пәндер оқытушысы Толбай Мөлдір Төлеубайқызы
Қазақ ою - өрнегінің даму тарихы
Павлодар облысы, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектеп 3 сынып оқушысы: Саясат Үнзулан Жетекші: Арынова Г. С. Бастауыш сынып мұғалімі
Ою - өрнек - өрелі өнер
Ақтөбе облысы, Қандыағаш қаласы, №4 қазақ орта мектебі Орындаған: Жолдыбай Ләззат Ерболатқызы Жетекшісі: Төлекова Лаура, технология пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.