Натрий және оның қосылыстары
Сабақтың тақырыбы: Натрий және оның қосылыстары
Химия 8 сынып
Білімділік: Натрийдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, оның қосылыстармен әрекеттесуі туралы түсініктеме беру;
Дамытушылық: Типтік металл натрийдің қасиеттерін реакция теңдеулерімен жаза білу, логикалық ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру;
Тәрбиелілік: Әр түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және белсенділігін, қызығушылығын ояту, еңбекті бағалай білуге, сүйіспеншілікке, оқушының шығармашылық, ойлау қабілетін дамыту, өз ойларын жеткізе білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ - жауап, тапсырмалар балық аулау. графикалық диктант, тәжірибе.
Сабақтың көрнекілігі: периодтық жүйе, интерактивті тақты, балық пен құрық, кеспе қағаздар, натрий хлориді, су, химиялық стакан, оқулық.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Жаңа сабақ
4. Сабақты бекіту.
5. Үйге тапсырма
6. Бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу
- Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
- Балалардың назарын сабаққа аудару
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
2. Үй тапсырмасын тексеру:
Қызығушылықты ояту.
Интерактивті тақтадан Д. И. Менделеевтің периодтық таблицасы көрсетіліп, үй тапсырмасы бойынша ауызша сұрақтары қойылады.
- Сілтілік металдар қай топта орналасқан?
- Сілтілік металдарды ата?
- Қандай топшада орналасқан?
- Сілтілік металл деп аталуы неліктен?
Тапсырмалар:
1. D CO2 (NH3) салыстырмалығын есепте.
Шешуі: D CO2 (NH3) D CO2=17: 44=0, 3
D CO2 (Na) салыстырмалығын есепте.
Шешуі: D CO2 (Na) D CO2=23: 44=0, 5
Ақтөбе облысы,
Шалқар ауданы, Есет ауылы
Сарыбұлақ негізгі мектебі
Химия және География пән мұғалімі
Сайынова Гүлім Әлімқызы
Химия 8 сынып
Білімділік: Натрийдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, оның қосылыстармен әрекеттесуі туралы түсініктеме беру;
Дамытушылық: Типтік металл натрийдің қасиеттерін реакция теңдеулерімен жаза білу, логикалық ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру;
Тәрбиелілік: Әр түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және белсенділігін, қызығушылығын ояту, еңбекті бағалай білуге, сүйіспеншілікке, оқушының шығармашылық, ойлау қабілетін дамыту, өз ойларын жеткізе білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Ашық сабақ
Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ - жауап, тапсырмалар балық аулау. графикалық диктант, тәжірибе.
Сабақтың көрнекілігі: периодтық жүйе, интерактивті тақты, балық пен құрық, кеспе қағаздар, натрий хлориді, су, химиялық стакан, оқулық.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Жаңа сабақ
4. Сабақты бекіту.
5. Үйге тапсырма
6. Бағалау
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Сәлемдесу
- Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
- Балалардың назарын сабаққа аудару
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
2. Үй тапсырмасын тексеру:
Қызығушылықты ояту.
Интерактивті тақтадан Д. И. Менделеевтің периодтық таблицасы көрсетіліп, үй тапсырмасы бойынша ауызша сұрақтары қойылады.
- Сілтілік металдар қай топта орналасқан?
- Сілтілік металдарды ата?
- Қандай топшада орналасқан?
- Сілтілік металл деп аталуы неліктен?
Тапсырмалар:
1. D CO2 (NH3) салыстырмалығын есепте.
Шешуі: D CO2 (NH3) D CO2=17: 44=0, 3
D CO2 (Na) салыстырмалығын есепте.
Шешуі: D CO2 (Na) D CO2=23: 44=0, 5
Ақтөбе облысы,
Шалқар ауданы, Есет ауылы
Сарыбұлақ негізгі мектебі
Химия және География пән мұғалімі
Сайынова Гүлім Әлімқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Азот. Азоттың периодтық жүйедегі орны және қасиеттері
Азот атомының сипаттамасын Д. И. Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі атом құрылысы тұрғысынан түсіндіру. Азоттың тотығу дәрежесі, валенттілігі туралы; азоттың қосылыстары туралы оқушылардың білімін тереңдетіп кеңейте түсу.
Натрий және оның қосылыстары
Оқушыларға натрий және оның қосылыстары жайлы түсінік беру, оларда химиялық формула мен теңдеу құру, есеп шығару дағдыларын дамыту, өздігінен жұмыс істеуге бейімдендіру, танымдық қабілеттерін арттыру және ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа, іскерлікке
Натрий және калий
Металдар периодтық жүйеде қалай орналасқан? (сол жақ жоғарғы бөлікте, диагональ бағытта негізгі және қосымша топшада орналасқан) Элементтер қасиеттеріне қарай қалай жіктеледі?( S, p, d, f )
Металдар. Металдармен бейметалдардың қасиеттерін салыстыру
Астана Гуманитарлық колледжінің химия мен биология пәні оқытушысы Оразбек Муздальафа Омарқызы
Натрийдің химиялық қасиеттері және қолданылуы
Қостанай облысы, Жангелдин ауданы, Аралбай ауылы, Жангелдин орта мектебі химия биология пәнінің мұғалімі Естайлақ Ақгүл Абусағитқызы Сынып: 8 химия Сабақтың тақырыбы: §65 Натрийдің химиялық қасиеттері және қолданылуы Сабақтың мақсаты: Білімділік:
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.