Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дулат Исабеков «Ата үміті»

15 желтоқсан 2014, Дүйсенбі
Сабақтың тақырыбы: Дулат Исабеков «Ата үміті»
Әңгімедегі адамгершілік, ізгілік мәселелері. Табиғат пен адам қатысы
Мақсаты:
а) білімділік: повесть бойынша оқушылардың білімін тиянақтау, Тоқсанбай, Омаш, Ергеш бейнелеріне талдау жасату арқылы өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету.
ә) дамытушылық: өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыстану қабілетін жетілдіру, ой - өрісі мен дүниетанымын кеңейту, сабаққа қызығушылығын ояту.
б) тәрбиелік: жақсы мен жаманды ажырата білуге дағдыландыру, кейіпкерлер бойындағы жақсы қасиеттерді үлгі ету, адалдық пен шыншылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жинақтау
Әдіс - тәсілдері: пікірталас, СТО технологиялары
Көрнекілігі: флипчарт, АКТ, электрондық оқулық, ACTIVote.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
1. Амандасу, түұгелдеу, оқушылар назарын сабаққа аудару
2. Психологиялық дайындық.
3. Үй тапсырмасын сұрау
І топ – хронологиялық кесте
ІІ топ – естелік
ІІІ топ – шығармашылығы
ІІ Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту сатысы
Ой қозғау
- Балалар, кейіпкер дегеніміз кім?
- Мінездеме дегеніміз не?

Кім туралы айтылған?

Ұры, алдампаз, ұятсыз, дөрекі

Кімге айтылған сөздер?

Адал, мейірімді, еңбекқор, қиындықты көп көрген, шарасыз
1 – Омаш туралы;
2 – Тоқсанбай қартқа айтылған

2. Мағынаны тану сатысы
І топ – Тоқсанбай қартқа
ІІ топ – Омашқа
ІІІ топ – Ергешке

Топтық жұмыс
I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау.
II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар
III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай)

Сөздік жұмысы
Дермене – жусанның түрі, дәрілік шөп
Шайла – күрке
Қада – күркенің төрт бұрышына қадайтын ағаш
Пәтір – бәтер (нан бәтер, қаттама, көмбе, бауырсақ, күлше, жаппа, таба нан түрлері қазақтардың таза өз үлттық тағамдары. … Жаппа, күлше деген нандарды қатты қызған тандырға, пешке пісірген. Ол қаттама деген бәтердің бір түрі)
Жасымық - ноқат, дақ
Құлқайыр – қурай
Сом – ақша
Шот –

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
10 359
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Д. Исабеков «Ата үміті». Кейіпкерлер бейнесі.
Д. Исабеков «Ата үміті». Кейіпкерлер бейнесі.
Д. Исабеков «Ата үміті». Кейіпкерлер бейнесі. Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау, өз ойын жүйелі жеткізе алуға, сыни ойлауға үйрету.
Қожа бейнесі
Қожа бейнесі
повесть бойынша оқушылардың білімін тиянақтау, Қожа бейнесіне талдау жасап, өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету. өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыстану қабілетін жетілдіру, ой - өрісі мен дүниетанымын кеңейту, сабаққа қызығушылығын ояту
Дулат Исабеков «Ата үміті»
Дулат Исабеков «Ата үміті»
Д. Исабеков «Ата үміті» Кейіпкерлер бейнесі
Б. Соқпақбаевтың "Менің атым Қожа" атты повесі бойынша әдебиетшілер сайысы
Б. Соқпақбаевтың "Менің атым Қожа" атты повесі бойынша әдебиетшілер сайысы
Бердібек Соқпақбаевтың "Менің атым Қожа" атты повесі бойынша әдебиетшілер сайысы
Қожа бейнесі «Түбінде адам болатын бала»
Қожа бейнесі «Түбінде адам болатын бала»
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №15 орта мектептің І санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кожанова Зинаида Курбанбаевна
Менің атым - Қожа
Менің атым - Қожа
Мақсаты: білімділік: повесть бойынша оқушылардың білімін тиянақтау, Қожа бейнесіне талдау жасап, өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету. дамытушылық: өзіндік ой қорыта білу, шығармашылықпен жұмыстану қабілетін жетілдіру, ой-өрісі мен дүниетанымын
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×