Дулат Исабеков «Ата үміті»
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Қ. Пірімов ауылы, Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Канатбаева Жанат Оналбековна
Қазақ әдебиеті 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Д. Исабеков «Ата үміті» Кейіпкерлер бейнесі
Жалпы мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдері арқылы оқушылардың ойын тиянақтау, кейіпкерлерге талдау жасап, өз көзқарасын жүйелі айтуды қалыптастыру, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге баулу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар шығарманың тілін, құрылысын, кейіпкерлер әлемін талдай отырып, шығарма бойынша ойын тиянақтайды, өз көзқарасын анық жеткізеді.
Негізгі идеялар: Әңгімедегі адамгершілік, ізгілік мәселелері.
Сабақта қолданылатын құрал - жабдықтар: Суреттер, үлестірмелер, кітап, интерактивті тақта
Оқыту әдістері: Блум таксономиясы, Семантикалық карта, РАФТ, Бес жолды өлең, Екі жақты түсіндірмелі күнделік
Сабақ барысындағы іс – әрекеттер мен кезеңдер
Мұғалімнің іс әрекеті
Ұйымдастыру
Амандасу. Сынып бөлмесін және оқушылардың сабаққа дайындығын ұйымдастыру. Оқушылардың жұмыс құралдарын қадағалау.
Психологиялық дайындық
Көңіл күйін көтеру. Сабақ барысында оқушыларға сәттілік тілеу
Топқа бөлу: Топқа бөлу, түрлі – түсті қағаздар тарату
Үй тапсырмасымен жұмыс
1) "Әдебиет шынжыры»
2) «Дермене» туралы қосымша мәліметтер жинау
Толық нұсқасын жүктеу
Қ. Пірімов ауылы, Қ. Күлетов атындағы №92 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Канатбаева Жанат Оналбековна
Қазақ әдебиеті 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Д. Исабеков «Ата үміті» Кейіпкерлер бейнесі
Жалпы мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдері арқылы оқушылардың ойын тиянақтау, кейіпкерлерге талдау жасап, өз көзқарасын жүйелі айтуды қалыптастыру, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге баулу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар шығарманың тілін, құрылысын, кейіпкерлер әлемін талдай отырып, шығарма бойынша ойын тиянақтайды, өз көзқарасын анық жеткізеді.
Негізгі идеялар: Әңгімедегі адамгершілік, ізгілік мәселелері.
Сабақта қолданылатын құрал - жабдықтар: Суреттер, үлестірмелер, кітап, интерактивті тақта
Оқыту әдістері: Блум таксономиясы, Семантикалық карта, РАФТ, Бес жолды өлең, Екі жақты түсіндірмелі күнделік
Сабақ барысындағы іс – әрекеттер мен кезеңдер
Мұғалімнің іс әрекеті
Ұйымдастыру
Амандасу. Сынып бөлмесін және оқушылардың сабаққа дайындығын ұйымдастыру. Оқушылардың жұмыс құралдарын қадағалау.
Психологиялық дайындық
Көңіл күйін көтеру. Сабақ барысында оқушыларға сәттілік тілеу
Топқа бөлу: Топқа бөлу, түрлі – түсті қағаздар тарату
Үй тапсырмасымен жұмыс
1) "Әдебиет шынжыры»
2) «Дермене» туралы қосымша мәліметтер жинау
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Д. Исабеков «Ата үміті». Кейіпкерлер бейнесі.
Д. Исабеков «Ата үміті». Кейіпкерлер бейнесі. Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау, өз ойын жүйелі жеткізе алуға, сыни ойлауға үйрету.
Қазтуған жырау. «Алаң да алаң, алаң жұрт» өлеңі
Қазтуған жырау және оның толғаулары туралы жан - жақты мәлімет беру, шығармаларының көркемдік әлемін таныту, жырларының шығу тарихы мен шығарма мазмұнына әдеби талдау жасату;
С. Торайғыров «Шілде» өлеңі
Оқушыларды С. Торайғыровтың өмірімен танысып, өлеңінің идеясын ашу, білімдерін жан-жақтылы кеңейтеді, сөз байлығы кеңейеді, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді, өз ойын толық жеткізіп, өлеңнен негізгі түйінді таба білуге дағдыланады.
Дулат Исабеков «Ата үміті»
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Қарасу ЖОМ Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Абишева Айсулу Даирбековна
C. Жүнісов «Ақырғы бәйге»
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №165 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жанпейсов Қуаныш Сейтқұлұлы
Мұхтар Мағауин «Бір атаның балалары»
Атырау облысы, Атырау қаласы №31 жалпы орта білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Губайдуллина Бағдагүл Бақтығалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.