Сан есімнен өткенді қайталау
Тақырыбы: Сан есімнен өткенді қайталау
Мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың сан есімнен алған білімдерін практикалық, жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы бекіту. Сан есім, мағыналық түрлері, құрамына қарай бөлінуінен алған білімдерін бақылау;
Ә) Дамытушылық: Сан есім, сан есімнің емлесі туралы білік дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: Сан есімдерді жаттығу жұмысы кезінде, басқада уақыттарда мағынасына, құрылысына қарай ажырата білуге тәрбиелеу;
Түрі: Қайталау, білімді бекіту;
Типі: Дәстүрлі емес;
Қолданылған технология: Сын тұрғысынан ойлау;
Әдісі: Сұрақ – жауап, топтастыру, фонетикалық талдау, шығармашылық
жұмыс, семантикалық карта, сәйкестендіру тестісі;
Пәнаралық байланыс: Математика
Көрнекілігі: Оқулық, бор, тақта, сан есім туралы плакат, интерактивті тақта;
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру, жаңа сабаққа дайындығын қадағалау.
ІІ. Жаңа сабақтың мақсатымен, кезеңдерімен таныстыру.
ІІІ. Сыныптағы оқушылардың білімге құштарлығын арттыру мақсатында жақсы аура, көтеріңкі көңіл күй қалыптастыру үшін психологиялық тренинг жүргізу.
І. «Қызығушылықты ояту»
Көбейту кестесін кім жақсы білсе, бүгінгі сабақтың тірек сөзін, яғни тақырыбын табады.
1. 8 х 10 = сексен
2. 2 х 3 = алты
3. 2 х 5 = он
4. 5 х 10 = елу
5. 9 х 10 = тоқсан
6. 2 х 1 = екі
7. 100 х 10 = мың
Шыққан сан есімдер мағынасына, құрамына қарай қандай сан есімдер?
Сонымен бүгінгі сабағымыз сан есім туралы болмақ.
ІІ. «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс.
182 – жаттығу. Берілген сан есімдерден реттік, жинақтық, болжалдық сан есім жасап, сөзбен жазу.
Жеке оқушымен жұмыс.
183 – жаттығу.
Дара сан есімді бір оқушы, күрделі сан есімді бір оқушы бөліп жазу.
Сәйкесін тап!
Бір асым ----------- тұз
Бір ұрттам ----------- қамыр
Бір жайым ------------ сөз
Бір ауыз ------------ су
Бір шымшым ------------- ет
Бір үзім ------------- қазы
Бір елі ---------------- нан
«Қызықты сөздер» Тез тауып, ұйқасын айт.
К + 2 + Л =
К + 3=
Қ + 10 + АҚ =
КҮ + 1=
5 + ІК =
Өздерің қалаған бір сөзге дыбыстық талдау жасау.
Мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың сан есімнен алған білімдерін практикалық, жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы бекіту. Сан есім, мағыналық түрлері, құрамына қарай бөлінуінен алған білімдерін бақылау;
Ә) Дамытушылық: Сан есім, сан есімнің емлесі туралы білік дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: Сан есімдерді жаттығу жұмысы кезінде, басқада уақыттарда мағынасына, құрылысына қарай ажырата білуге тәрбиелеу;
Түрі: Қайталау, білімді бекіту;
Типі: Дәстүрлі емес;
Қолданылған технология: Сын тұрғысынан ойлау;
Әдісі: Сұрақ – жауап, топтастыру, фонетикалық талдау, шығармашылық
жұмыс, семантикалық карта, сәйкестендіру тестісі;
Пәнаралық байланыс: Математика
Көрнекілігі: Оқулық, бор, тақта, сан есім туралы плакат, интерактивті тақта;
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру, жаңа сабаққа дайындығын қадағалау.
ІІ. Жаңа сабақтың мақсатымен, кезеңдерімен таныстыру.
ІІІ. Сыныптағы оқушылардың білімге құштарлығын арттыру мақсатында жақсы аура, көтеріңкі көңіл күй қалыптастыру үшін психологиялық тренинг жүргізу.
І. «Қызығушылықты ояту»
Көбейту кестесін кім жақсы білсе, бүгінгі сабақтың тірек сөзін, яғни тақырыбын табады.
1. 8 х 10 = сексен
2. 2 х 3 = алты
3. 2 х 5 = он
4. 5 х 10 = елу
5. 9 х 10 = тоқсан
6. 2 х 1 = екі
7. 100 х 10 = мың
Шыққан сан есімдер мағынасына, құрамына қарай қандай сан есімдер?
Сонымен бүгінгі сабағымыз сан есім туралы болмақ.
ІІ. «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс.
182 – жаттығу. Берілген сан есімдерден реттік, жинақтық, болжалдық сан есім жасап, сөзбен жазу.
Жеке оқушымен жұмыс.
183 – жаттығу.
Дара сан есімді бір оқушы, күрделі сан есімді бір оқушы бөліп жазу.
Сәйкесін тап!
Бір асым ----------- тұз
Бір ұрттам ----------- қамыр
Бір жайым ------------ сөз
Бір ауыз ------------ су
Бір шымшым ------------- ет
Бір үзім ------------- қазы
Бір елі ---------------- нан
«Қызықты сөздер» Тез тауып, ұйқасын айт.
К + 2 + Л =
К + 3=
Қ + 10 + АҚ =
КҮ + 1=
5 + ІК =
Өздерің қалаған бір сөзге дыбыстық талдау жасау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дара және күрделі сан есім
Сан есімнен алған білімдерін жинақтау, бекіту және қорыту, талдау түрлерін қайталау; тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, тіл байлығын жетілдіру; Әдемі, көркем жазуға төселдіру.
Сан есім. Есептік және реттік сан есімдер
Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданы, Жымпиты ауылы, Қ. Мырзалиев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Омарова Тамара Жетписбаевна
Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, № 163 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Ысмайылова Алтынсара
Сын есімнен өткенді қайталау
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Білімдіден шыққан сөз, талаптыға болсын кез (сын есімнен өткенді қайталау)
Ақтөбе қаласы, №41 жалпы білім беретін орта мектебінің қазақ тілі, әдебиеті пәні мұғалімі Аймағанбетова Ильмира Қожайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.