Мен қазақша сөйлеймін
Сабақтың тақырыбы: Мен қазақша сөйлеймін
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды мемлекеттік тілде сөйлеуге, сурет бойынша мәтін құрауға үйрету, білімдерін одан әрі толықтыру.
Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Отанды сүюге, болашақта отанымыз Қазақстанды өркендетуге білімді, білікті адамдар керек екенің аңғарту.
Тәрбиелік: Оқушыларды өнерге, елге, жерге деген патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың көрнекілігі: қима қағаздар, интерактивті тақта, слайд
Мұғалімнің сөзі: Құрметті ұстаздар қауымы, оқушылар! Бүгін сіздер мен біздер үшін үлкен мереке. Осы мерекемізді әнұранмен байтаймыз.
Әнұранды орындау
Жүргізуші: Құрметті бүгінгі қонақтар, оқушылар алдымызда үлкен мейрам келе жатыр. Ол -"Тәуелсіздік күні". 14 желтоқсан - Қазақ тілі күні. Олай болса бүгінгі сабағымызды осы айтулы күндерге арнаймыз.
Бүгінгі сабағымыз сайыс түрінде өтеді. Әділ - қазыларды таныстырайық.
Сабақ 5 бөлімнен тұрады.
1 – бөлім. Таныстыру
ӘР топ өздерін таныстырады
Жүргізуші; Мағынасыз сөз болмайды,
Мақалсыз ел болмайды - дегендей келесі бөлім
2 - бөлім. Мақал - мәтелдер сайысы.
Оқушылар мақал – мәтелді аяқтап жазу керек.
1. Туған жер -.......(алтын бесік)
2. Өз елім -........(өлең төсегім)
3. Отан отбасынан....(басталады)
4. Тіл -... (көңілдің кілті)
5. Өзге тілдің бәрін біл,
Өз ... (тіліңді құрметте)
Оқушылар өз мақал - мәтелдерің айтады.
3 - бөлім. Сұрақтар.
Оқушылар Қазақстан, Астана, Рәміздер тақырыбы бойынша сұрақтар таңдайды.
Қазақстан тақырыбы бойынша
10. өнер,
20 – Қазақстан қандай мемлекет?
30 – Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі?
40 - Қазақстан тәуелсіздігің қай жылы алды?
Астана тақырыбы бойынша
10 - өнер,
20 - Қазақстанның екінші астанасы қай қала?,
30 - 1929 - 1997 жылдардағы қазақстанның астанасы?
40 - Қай жылдан бері Ақмола еліміздің астанасы болды?
Рәміздер тақырыбы бойынша:
10 - Туда не бейнеленген. Олар ненің белгісі?
20 - бейне сұрақ мынау кім?
30 - Елтаңбада не бейнеленген? авторлары кім?
40 - Қазақстанның рәміздерін ата, қашан қабылданды?
4 - бөлім
Кім көп сөз табады?
Қазақстандықтар
Жүргізуші: Айтып кеткен ақылдылар
Өз Отанын сүйерін.
Жазып кеткен жазушылар
Тілге арнаған тілегін.
Енді Отан, тіл туралы өлең жолдарына көрермендерге кезек берейік
5 - бөлім
Сурет бойынша әңгімеле
● АСТАНА
● ӨСКЕМЕН
Жүргізуші: Елім менің әні мен бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.
Әділ қазыларға сөз беріледі. Оқушылар марапатталады
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды мемлекеттік тілде сөйлеуге, сурет бойынша мәтін құрауға үйрету, білімдерін одан әрі толықтыру.
Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Отанды сүюге, болашақта отанымыз Қазақстанды өркендетуге білімді, білікті адамдар керек екенің аңғарту.
Тәрбиелік: Оқушыларды өнерге, елге, жерге деген патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың көрнекілігі: қима қағаздар, интерактивті тақта, слайд
Мұғалімнің сөзі: Құрметті ұстаздар қауымы, оқушылар! Бүгін сіздер мен біздер үшін үлкен мереке. Осы мерекемізді әнұранмен байтаймыз.
Әнұранды орындау
Жүргізуші: Құрметті бүгінгі қонақтар, оқушылар алдымызда үлкен мейрам келе жатыр. Ол -"Тәуелсіздік күні". 14 желтоқсан - Қазақ тілі күні. Олай болса бүгінгі сабағымызды осы айтулы күндерге арнаймыз.
Бүгінгі сабағымыз сайыс түрінде өтеді. Әділ - қазыларды таныстырайық.
Сабақ 5 бөлімнен тұрады.
1 – бөлім. Таныстыру
ӘР топ өздерін таныстырады
Жүргізуші; Мағынасыз сөз болмайды,
Мақалсыз ел болмайды - дегендей келесі бөлім
2 - бөлім. Мақал - мәтелдер сайысы.
Оқушылар мақал – мәтелді аяқтап жазу керек.
1. Туған жер -.......(алтын бесік)
2. Өз елім -........(өлең төсегім)
3. Отан отбасынан....(басталады)
4. Тіл -... (көңілдің кілті)
5. Өзге тілдің бәрін біл,
Өз ... (тіліңді құрметте)
Оқушылар өз мақал - мәтелдерің айтады.
3 - бөлім. Сұрақтар.
Оқушылар Қазақстан, Астана, Рәміздер тақырыбы бойынша сұрақтар таңдайды.
Қазақстан тақырыбы бойынша
10. өнер,
20 – Қазақстан қандай мемлекет?
30 – Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі?
40 - Қазақстан тәуелсіздігің қай жылы алды?
Астана тақырыбы бойынша
10 - өнер,
20 - Қазақстанның екінші астанасы қай қала?,
30 - 1929 - 1997 жылдардағы қазақстанның астанасы?
40 - Қай жылдан бері Ақмола еліміздің астанасы болды?
Рәміздер тақырыбы бойынша:
10 - Туда не бейнеленген. Олар ненің белгісі?
20 - бейне сұрақ мынау кім?
30 - Елтаңбада не бейнеленген? авторлары кім?
40 - Қазақстанның рәміздерін ата, қашан қабылданды?
4 - бөлім
Кім көп сөз табады?
Қазақстандықтар
Жүргізуші: Айтып кеткен ақылдылар
Өз Отанын сүйерін.
Жазып кеткен жазушылар
Тілге арнаған тілегін.
Енді Отан, тіл туралы өлең жолдарына көрермендерге кезек берейік
5 - бөлім
Сурет бойынша әңгімеле
● АСТАНА
● ӨСКЕМЕН
Жүргізуші: Елім менің әні мен бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.
Әділ қазыларға сөз беріледі. Оқушылар марапатталады
Жаңалықтар
Тәуелсіз Қазақстан - жарқын болашақ жолында
Отанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, әсемдікке, жауапкершілікке, елге, жерге деген патриоттық сезімдерін ояту, елінің мұрасын жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу.
Тәуелсіз ел тірегі - білімді ұрпақ
Отанды сүюге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру, жауапкершілікке, елге, жерге деген патриоттық сезімдерін ояту, елінің мұрасын жалғастырушы азамат болуға тәрбиелеу.
Желтоқсан қаһармандары
Оқушыларға еліміздің тәуелсіздік алғанына 18 жыл толуына байланысты Қазақстан туралы білімін кеңейту. Отанды сүюге, байлығымызды қорғауға, болашақта Отанымыз Қазақстанды өркендетуге білімді адамдар керек екенін түсіндіру.
Тәуелсіз Қазақстан
Тәуелсіздік туралы түсінік беру. Тақырып бойынша өтетін сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде дұрыс қолдана білуге үйрету. Отанын, туған жерін сүюге тәрбиелеу, тәуелсіз еліне деген мақтаныш сезімдерін оятып, сүйіспеншілікке баулу.
Елбасы - ел көсемі
Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н. Ә. Назарбаевтың өмірі мен патриоттық сезімдерді ұялату. Болашақта отанымыз Қазақстанды өркендетуге білімді, білікті адамдар керек екенін аңғарту.
Туған тілім өркенде!
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласындағы № 13 бастауыш мектеп мұғалімі Маржан Жидебаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.