Диктант «Көктем»
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Көктем»
Сабақтың мақсаты: Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Пайдаланылған әдебиет: Қазақ тілінен жазба жұмыстар С. Ч. Тұрсынғалиева «Арман - ПВ» баспасы 2008 ж.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, жазба жұмысына дайындық, оның ерекшелігімен, мақсатымен, шартымен таныстыру.
ІІ. А) Мәтінді 2 рет оқу.
Ә) Қиын сөздерді тақтаға жазу
Б) 3 рет оқи бастағанда оқушылар жаза бастайды.
Көктем
Көктем жыл мезгілінің әдемі бір кезеңі. Наурыз мейрамында күн ұзарып, түн қысқарады. Күн көзінің шуағы молаяды. Қар еріп, жыралардан су аға бастайды.
Көктемде жер беті кілемдей жайнап, әсем қызғалдақтар шешек атады, ағаштар жасыл жапыраққа бөленеді, жеміс ағаштары гүлдейді. Жылы жаққа кеткен құстар да қайтып келе бастайды. Көл сәні - сұлу аққу, қаз бен үйрек көлді, даланы думанға айналдырады. Қарлығаш, қараторғай, бозторғай, т. б. құстар ағашқа қонып, әндетіп жүріп, ұя салады.
Адамдар үшін көктем – қызу жұмыс науқаны. Жұрт егіске шығады, жер жыртады, егін егеді, демалады. Балық аулайды, гүл тереді. Көктем - өте көңілді мезгіл.
ІІІ. Жазба жұмысын оқушылардың өздері тексеруі.
Ү. Мәтіннен етістіктерді тауып жазу. Оларды нақ осы шаққа, жедел өткен шаққа, болжалды келер шаққа қойып жазу.
ҮІ. Жазба жұмыстарын жинап алу.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Өткенді қайталау
Мекен үстеуі. Мен оқушымын.
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Болжалдық сан есім. Саяхаттан келгенде
Жинақтық сан есім. Алматыға барғанда.
Мектепке немен барасың?
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Көктем»
Сабақтың мақсаты: Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Пайдаланылған әдебиет: Қазақ тілінен жазба жұмыстар С. Ч. Тұрсынғалиева «Арман - ПВ» баспасы 2008 ж.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, жазба жұмысына дайындық, оның ерекшелігімен, мақсатымен, шартымен таныстыру.
ІІ. А) Мәтінді 2 рет оқу.
Ә) Қиын сөздерді тақтаға жазу
Б) 3 рет оқи бастағанда оқушылар жаза бастайды.
Көктем
Көктем жыл мезгілінің әдемі бір кезеңі. Наурыз мейрамында күн ұзарып, түн қысқарады. Күн көзінің шуағы молаяды. Қар еріп, жыралардан су аға бастайды.
Көктемде жер беті кілемдей жайнап, әсем қызғалдақтар шешек атады, ағаштар жасыл жапыраққа бөленеді, жеміс ағаштары гүлдейді. Жылы жаққа кеткен құстар да қайтып келе бастайды. Көл сәні - сұлу аққу, қаз бен үйрек көлді, даланы думанға айналдырады. Қарлығаш, қараторғай, бозторғай, т. б. құстар ағашқа қонып, әндетіп жүріп, ұя салады.
Адамдар үшін көктем – қызу жұмыс науқаны. Жұрт егіске шығады, жер жыртады, егін егеді, демалады. Балық аулайды, гүл тереді. Көктем - өте көңілді мезгіл.
ІІІ. Жазба жұмысын оқушылардың өздері тексеруі.
Ү. Мәтіннен етістіктерді тауып жазу. Оларды нақ осы шаққа, жедел өткен шаққа, болжалды келер шаққа қойып жазу.
ҮІ. Жазба жұмыстарын жинап алу.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Өткенді қайталау
Мекен үстеуі. Мен оқушымын.
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Ы. Алтынсариннің «Өзен» өлеңі
Болжалдық сан есім. Саяхаттан келгенде
Жинақтық сан есім. Алматыға барғанда.
Мектепке немен барасың?
Жаңалықтар
Диктант. Қыс туралы.
оқушылардың дыбысты есту қабілеттерін тексеру, дұрыс жаза білуге баулу; ә) оқушыларды сөздерді сауатты әрі әдемі жазуға үйрету; білімдерін тексеру;
Көктем келбеті
Балаларды көктем мезгілінің өзгерістерімен таныстыру, жануарлар мен өсімдіктердің тыныс - тіршілігін, көктемгі еңбек түрлерін айтып түсіндіру. Дамытушылығы: Табиғат ерекшеліктерін, өзгерістерін бақылау арқылы тілдерін дамыту.
Қазақ тілі бойынша 6 сыныптың сабақ жоспары
Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу. Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Қазақ тілінен диктанттар жинағы
Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Диктант «Ағайындылар»
Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Диктант «Жыл мезгілдері»
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы, №74 ЖББОМ орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Зарубаева Лилия Елеуханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.