Диктант «Ағайындылар»
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Ағайындылар»
Сабақтың мақсаты: Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Пайдаланылған әдебиет: Қазақ тілінен жазба жұмыстар С. Ч. Тұрсынғалиева «Арман - ПВ» баспасы 2008ж
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, жазба жұмысына дайындық, оның ерекшелігімен, мақсатымен, шартымен таныстыру.
ІІ. А) Мәтінді 2 рет оқу.
Ә) Қиын сөздерді тақтаға жазу
Б) 3 рет оқи бастағанда оқушылар жаза бастайды.
Ағайындылар
Сәбит - Ораздың ағасы. Олар - ағайындылар. Олар өзара тату. Дегенмен кейде Сәбит үлкендігін білдіріп, Оразды көбірек жұмсайды. Ораз ағасының шашылған кітаптарын ренжімей - ақ жинап қояды.
Бірде Сәбит Оразға:
- Ораз, менің сөмкемді ертеңгі сабаққа реттеп, дайындашы,- деді.
Ораз дереу іске кірісті.
Ертесіне сабаққа кешігіп келген Сәбит партаға кітпа - дәптерлерін асығып қойып жатты. Сыныптастары ду етіп күлді. Сәбит ештеңені түсінбеді. Орнына отырып, кітабын қолына алды. Екінші сыныптың кітабын көргенде Сәбит қызарып кетті.
68 сөз
ІІІ. Жазба жұмысын оқушылардың өздері тексеруі.
Ү. Жазба жұмыстарын жинап алу.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Өткенді қайталау
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Сабақтың тақырыбы: Диктант «Ағайындылар»
Сабақтың мақсаты: Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Пайдаланылған әдебиет: Қазақ тілінен жазба жұмыстар С. Ч. Тұрсынғалиева «Арман - ПВ» баспасы 2008ж
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, жазба жұмысына дайындық, оның ерекшелігімен, мақсатымен, шартымен таныстыру.
ІІ. А) Мәтінді 2 рет оқу.
Ә) Қиын сөздерді тақтаға жазу
Б) 3 рет оқи бастағанда оқушылар жаза бастайды.
Ағайындылар
Сәбит - Ораздың ағасы. Олар - ағайындылар. Олар өзара тату. Дегенмен кейде Сәбит үлкендігін білдіріп, Оразды көбірек жұмсайды. Ораз ағасының шашылған кітаптарын ренжімей - ақ жинап қояды.
Бірде Сәбит Оразға:
- Ораз, менің сөмкемді ертеңгі сабаққа реттеп, дайындашы,- деді.
Ораз дереу іске кірісті.
Ертесіне сабаққа кешігіп келген Сәбит партаға кітпа - дәптерлерін асығып қойып жатты. Сыныптастары ду етіп күлді. Сәбит ештеңені түсінбеді. Орнына отырып, кітабын қолына алды. Екінші сыныптың кітабын көргенде Сәбит қызарып кетті.
68 сөз
ІІІ. Жазба жұмысын оқушылардың өздері тексеруі.
Ү. Жазба жұмыстарын жинап алу.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Өткенді қайталау
Сабақ жоспарының толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Сәбит Мұқанов. Саятшы Ораз әңгімелері
Сәбит Мұқановтың шығармашылығы туралы жан - жақты білім беру, тақырыпты меңгерту.
Қазақ тілі бойынша 6 сыныптың сабақ жоспары
Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу. Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Қазақ тілінен диктанттар жинағы
Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу.
Диктант «Көктем»
Сауаттылықтарын тексеру, жазу дағдыларының қалыптасуын қадағалау; Есте сақтау қабілеттерін арттыру; сауатты, әдемі жазуға баулу. Сабақтың әдісі: баяндау, жаздыру.
Сәбит Мұқанов. Саятшы Ораз
Әңгімедегі Саятшы Ораз бейнесін аша алулары тиіс. Саятшының аңшылығы, адамгершілігі, мейірімділігі мәтіннен тауып оқуы тиіс
Сәбит Мұқанов «Саятшы Ораз» әңгімесі
Қызылорда қаласы, №138 Абай атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Пірімова Әсем Әбдірахманқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.