Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі

26 ақпан 2019, Сейсенбі
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі 2 - сағат
«Сұрапыл соғыс азабы» бөлімі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Т/Ж 4. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Б/С. 1. Кейіпкерлердің іс - әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар істей алады:
Көркем шығармадағы кейіпкерлерді жатқа айту арқылы бейнесін ашады, іс - әрекетін ажырата алады.
Оқушылардың көпшілігі істей алады:
Кейіпкерлерге салыстырмалы түрде мінездеме береді.
Тарихи құндылығына баға береді.
Кейбір оқушылар істей алады:
Кейіпкерлердің іс - әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені мәтіннен таба алады.
Шығармаға заманауи тұрғыдан баға бере алады.
Ойлау дағдылары: Түсіну, қолдану, талдау
Бағалау критерийлері: Шығармадағы үзіндіні жатқа оқиды.
Кейіпкерлерге сыни баға береді.

Ширату жаттығулары.
«Жойылсын соғыс» әнін орындау.
Жойылсын жалғыз сөз соғыс деген
Тоқтасын мәңгілік жойылсын.
Кел, достарым, ән бастайық!
Көтеріп жаңғыртып
Даласын дана, баласын ана
Жоқтамасын мәңгілік!
ҚБ. Мадақтау
Топқа бөлемін. (қима қағаздары арқылы)
І. Бейбітшілік
ІІ. Тыныштық
ІІІ. Бірлік
ҚБ. Жарайсыңдар

Үй жұмысын пысықтау.
«Желпуіш» әдісі арқылы жүзеге асады. Оқушылар үйден сұрақтар дайындап келеді.
ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек
Мұғалім сабақ тақырыбымен оқу мақсатын таныстырады.
Электронды оқулықтан мәтін тыңдалады. Тыңдау арқылы «Екі жақты түсініктеме күнделігі» әдісі жүргізіледі.

Мектеп: №170 мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Көшекпаева Жадыра
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі жүктеу
9 572
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны. Қазақ әдебиеті.5 сынып
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны. Қазақ әдебиеті.5 сынып
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін таниды, кейіпкердің ақпаратқа қатысты пікіріне болжам жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсіреді, жасалған болжам
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» Қазақ баласының тағдыры
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» Қазақ баласының тағдыры
Қасым Қайсенов 1918 жылы 23 сәуірде Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданының Асу - Бұлақ ауылында қарапайым еңбекші отбасында дүниеге келген. 1934 жылы орта мектепті толық аяқтамай Өскемен қаласындағы саяси - ағарту техникумына оқуға түсті.
Қасым Қайсеновтің мерейтойына орай «Жау тылындағы бала» повесті бойынша әдеби шолу сценарииі
Қасым Қайсеновтің мерейтойына орай «Жау тылындағы бала» повесті бойынша әдеби шолу сценарииі
Ұлы жеңісті дәріптеу, өз Отанын, елін, туған жерін сүю, туған жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Отанын, туған елін қорғай білуге тәрбиелеу. Оқушыларды біздің жерлес қаһарман жазушы, яғни Қасым Қайсеновтің шығармашылығы мен өмірімен таныстыру.
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
С. Мұратбеков Жусан иісі
С. Мұратбеков Жусан иісі
әдеби шығармадағы кейіпкерлердің мінез - құлқын сипаттай отырып, жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.
Су мен Балық
Су мен Балық
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×