«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны. Қазақ әдебиеті.5 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Таза, мінсіз асыл сөз. | Мектеп: "№3 жалпы орта білім беретін аралас мектеп | |||||||||
Күні: 18. 10. 19 | Мұғалімнің аты - жөні: Азез Сайра | |||||||||
Сынып: 5А | Қатысқандар: | |||||||||
Сабақтың тақырыбы | «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны | |||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5. А/И2. Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 5. Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау | |||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін таниды, кейіпкердің ақпаратқа қатысты пікіріне болжам жасайды. | |||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсіреді, жасалған болжам негізінде өзіндік баға береді. | ||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Әр бейнеге аңыз мазмұнынан нақты дәлелдер келтіреді, өз сөзімен салыстыра бағалайды. | ||||||||||
Бағалау критерийі |
| |||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: "Асан қайғының жерге айтқан сыны " бойынша автор бейнесін талдайды, салыстырады. | |||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Аңыз, миф, кейіпкер, образ | ||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Асан атына "қайғы" сөзі қосылып не себепті аңызға айналған деп ойлайсың? | ||||||||||
Алдыңғы оқу | "Асанқайғының жерге айтқан сыны" аңызы | |||||||||
Жоспар | ||||||||||
Жоспарланған Уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | ||||||||
Сабақтың басы 5 мин 6 мин | Ұйымдастыру. Шеңбер бойына тұрып сыныпта жағымды ахуал туғызу. тілек, жыл Мысалы: жақсы көңіл - күй тілеймін, көтеріңкі көңіл - күй тілеймін. Топқа біріктіру: "Мозайка" әдісі 1 - топ."Торғай", 2 - топ."Есіл" 3 - топ."Ертіс", Ширату жаттығуы. "Сұрақ - жауап" әдісі 1. Асанқайғының жерұйық іздеу мақсаты не? 2. Барған жеріне қонымды баға беруінің мәнін қалай түсінесіңдер? 3. Кім Асанқайғы сияқты тұрған жеріне баға бере алады. "Сөйлемді аяқтау" әдісі Асанқайғы желмая мініп, желдіртіп Сарыарқаны аралап жүргенде, әр жерге айтқан сындары... ҚБ "От шашу" | Сурет қиындылары | ||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин 4 мин 12 мин 3 мин | 1 - тапсырма ТЖ. "Ментальді карта" әдісі Асанқайғының жерге айтқан сындарын мұқият оқи отырып, Асанқайғы бейнесін ментальді картаға түсіріңіз. Дескриптор: - автор бейнесін анықтайды - шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсіреді; - әр бейнеге аңыз мазмұнынан дәлел келтіреді. ҚБ "Бағдаршам" 2 - тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Ж, ТЖ 1.«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызын оқулықтан жеке оқиды. 2. Мәтін мазмұны бойынша негізгі идеясын ашатын төрт сұрақ жазады. «Пиццаға» сұрақтар жазады. Пицца таратушы сұрақтарды келесі топқа апарады. Ол топ сұрақтарға толық жауап бергеннен кейін пиццаға ие болады. ҚБ. Екі жұлдыз, бір тілек. Дескриптор: - идеясын ашатын 4 сұрақ құрастырады - сұрақтарқа жауап береді. Пицца таратушы ол топтың сұрақтарға қалай жауап бергеніне ауызша кері байланыс ұсынады. 2 - тапсырма ЖЖ. "Болжау стратегиясы" әдісі Бейнематериал көрсету. Сұрақ: Асанқайғы шынайы өмірдегі осы ақпаратқа қандай пікір айтар еді деп ойлайсыз? Өз сөзіңізбен болжап, салыстыра бағалаңыз. Дескриптор:
| Асанқайғының суреті, ментальді карта сызбасы, маркер www. mediakurs. kz/kz/video/329 - aral_tengizi. А4 бет | ||||||||
Сабақтың соңы 5 мин | Кері байланыс. Шығу билеті.
| А 4 бет | ||||||||
Қосымша мәлімет | ||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Асанқайғының айтқан сындарының кез келген екі сынына түсінік айтыңыз. Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Егер көріпкел абыз ХХІ ғасырда өмір сүрсе, өзі баға берген жерлеріне қандай сын айтар еді? Асанқайғы болып, аңыздағы екі жерге қатысты сын жазыңыз. | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? 1. Әр тапсырманың дұрыс нұсқасын беремін. 2. "От шашу" 3. "Бағдаршам" 4. "Басбармақ" 5. Шығу билеті арқылы кері байланыс алу. | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Пәнаралық байланыс: 1. Тарих, География Денсаулық және қауіпсіздік: 2. Сергіту сәті АКТ - мен байланыс: 3. Арал теңізі туралы бейнематериал Құндылықтармен байланыс: 4. Тарих пен пен тілдің біртұтастығы. |
Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 4-сабақ
Бөлім Автор дүниетанымы. Оқу мақсаты 5А\И2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. Оқушы мақсаты Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Асан қайғының жерге айтқан сыны аңызы. Дала данышпаны
Асан қайғы шынайы өмірдегі осы ақпаратқа қандай пікір айтар еді? Көріпкел абыз ХХІ ғасырда өмір сүрсе, қазіргі Қазақстан жеріне қандай сын айтар еді?
Су мен Балық
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.