Су мен Балық
Сауат ашу 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Су мен Балық
Осы сабақтың оқу мақсаты: 2. 2. 5. 1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (салыстыру, кейіптеу) табу
Бағалау критерийі Барлық оқушылар:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды табады.
Оқушылардың көпшілігі:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырады.
Кейбір оқушылар: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Тілдік мақсаттар: Пәндік лексика мен терминдер
Кейіптеу, салыстыру, теңеу, жанды, жансыз
Алдыңғы оқу: Мәтін бойынша негізгі ойды анықтай алады
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар
Басы
Ширату: қағаз қиындыларындағы сөйлемдерді байланыстыру арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы
Сюжетті суретпен жұмыс жүргізу.
Балалар суретке қарап, онда мысалдағы оқиғаның қай тұсы бейнеленгенін анықтайды. Теңіз бен Балықтың диалогын құрастырады. Балық өзінің сусыз өмір сүре алатынын айтқанда Су не деуі мүмкін деп ойлайсың?
Білу
Түсіну
Топтық тапсырма
1-топ. Мысалдағы күлкілі және аянышты сәттерді оқы.
2-топ. Балықтың тәкаппарлығы неге соқтырды?
3-топ. Балықтың мінезін сынау арқылы автор не айтпақ болды? Өмірмен байланыстыру.
4-топ. Оқиға ішінде Балықтан басқа тағы қандай кейіпкерлер бар?
Сабақтың тақырыбы: Су мен Балық
Осы сабақтың оқу мақсаты: 2. 2. 5. 1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (салыстыру, кейіптеу) табу
Бағалау критерийі Барлық оқушылар:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды табады.
Оқушылардың көпшілігі:
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырады.
Кейбір оқушылар: Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Тілдік мақсаттар: Пәндік лексика мен терминдер
Кейіптеу, салыстыру, теңеу, жанды, жансыз
Алдыңғы оқу: Мәтін бойынша негізгі ойды анықтай алады
Жоспарланған уақыт: Жоспарланған жаттығулар
Басы
Ширату: қағаз қиындыларындағы сөйлемдерді байланыстыру арқылы топқа бөлінеді.
Ортасы
Сюжетті суретпен жұмыс жүргізу.
Балалар суретке қарап, онда мысалдағы оқиғаның қай тұсы бейнеленгенін анықтайды. Теңіз бен Балықтың диалогын құрастырады. Балық өзінің сусыз өмір сүре алатынын айтқанда Су не деуі мүмкін деп ойлайсың?
Білу
Түсіну
Топтық тапсырма
1-топ. Мысалдағы күлкілі және аянышты сәттерді оқы.
2-топ. Балықтың тәкаппарлығы неге соқтырды?
3-топ. Балықтың мінезін сынау арқылы автор не айтпақ болды? Өмірмен байланыстыру.
4-топ. Оқиға ішінде Балықтан басқа тағы қандай кейіпкерлер бар?
Жаңалықтар
Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық.
Әдеби шығармадағы байлық пен кедейлік, жомарттық пен сараңдық секілді ұғымдарды ажыратады, қорытынды пікірлерін дәлелдейді.
Жолбарыс пен түлкі
Шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
Шәкәрім «Қалқаман – Мамыр» поэмасы
Поэмаға әдеби талдау жасау, әдебиет теориясы бойынша кейіпкер туралы түсініктерін кеңейте отырып, Қалқаман, Көкенай әрекетіне екі түрлі көзқарасты баға беру.
Керқұла атты Кендебай
Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Су мен Балық. Кейіптеу
Екі топтан бір - бір оқушыдан шығып Балық пен Су болып сөйлеседі. Балық өзінің сусыз - ақ өмір сүретінін, судан жалыққанын, құрлықтағы өмірдің ұнайтынын, су астының қапас екенін айтады. Су болса Балыққа бос қиялға берілмей ойлануды, әркімге өз туған
Шәкерім Құдайбердіұлы «Қалқаман –Мамыр» поэмасы
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Жаңажол орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бидалова Айгүл Кәрімқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.