Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Сабақтың тақырыбы: Қ. Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қазақ әдебиеті 7 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 7Т/Ж4 көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көркем шығарма мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Әңгіменің мазмұнын түсінеді.
Автор бейнесін анықтап, жан жақты талдау жүргізеді.
Мінездеме, сипаттама беріп кейіпкерлерді салыстырады.
Тілдік құзіреттілік: Көркем шығарма
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Болжау,
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, қазақ тілі
Алдыңғы оқу: Көксерек пен Аққасқаның айқасы
Басталуы
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін: «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1, 2, 3 вагондарға бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
Жаңа білім 10 минут
«Тақырыпты болжау» әдісі
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді).
Қасым Қайсеновтің Жау тылындағы бала повесі жүктеу
Қазақ әдебиеті 7 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 7Т/Ж4 көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көркем шығарма мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Әңгіменің мазмұнын түсінеді.
Автор бейнесін анықтап, жан жақты талдау жүргізеді.
Мінездеме, сипаттама беріп кейіпкерлерді салыстырады.
Тілдік құзіреттілік: Көркем шығарма
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Болжау,
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, қазақ тілі
Алдыңғы оқу: Көксерек пен Аққасқаның айқасы
Басталуы
Сәлемдесу.
Топқа бөлемін: «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1, 2, 3 вагондарға бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Бір - бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
Жаңа білім 10 минут
«Тақырыпты болжау» әдісі
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді).
Қасым Қайсеновтің Жау тылындағы бала повесі жүктеу
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Қазақ хандығының құрылуы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 6. 3. 1. 9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау; 6. 2. 3. 4 – М. Х. Дулатидің «Тарихи - Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру; 6. 3. 1. 10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.
21 - ден 100 - ге дейінгі сандар
100 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі
Көрнекті жазушы С. Мұратбеков туралы түсініп оқуға, көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің мазмұнын ашу, кейіпкерлер бейнесін жан - жақты аша білу.
Есептер шығару
Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.