Сан есім еліне саяхат
І. Сабақтың тақырыбы: Сан есім еліне саяхат (презентациясымен)
ІІ. Сабақтың мақсаты: Білімділік:
1. Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.
2. Грамматикалық сауаттылығын арттыру.
3. Талдау түрлеріне дағдыландыру.
Тәрбиелік:
1. Тілімізді құрметтеуге, Елжандылыққа, шапшаңдылыққа, әдептілікке баулу.
2. Ойын нақты, көркем, әсерлі етіп жеткізе білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық:
1. Ойын түрлері арқылы пәнге деген қызығушылығын ояту.
2. Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасын арттыру.
3. Танымдық тапсырмалар арқылы ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу.
ІІІ. Сабақтың түрі: қайталау
IV. Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, сын тұрғысынан ойлау
V. Сабақтың көрнекілігі: кеспелер, интерактивтік тақта, ойын түрлері
VI. Сабақтың байланысы: әдебиет, математика, тарих
VII. Сабақтың тәрбиелік мәні: салт – дәстүрімізбен тілімізді насихаттау
VIII. Сабақтың барысы: ұйымдастыру кезең
- сынып тазалығын бақылау
- оқушыларды түгелдеу
- оқу құралдарын дайындату
- зейіндерін сабаққа аудару
IX. Үй тапсырмасын пысықтау. Үйге берілген тапсырмаларды тексеріп шығу. Оқушыларды тақтаға шығарып, сұрақ – жауап түрінде сұрау. Пысықтау сұрақтары
X. Негізгі кезең. 1. “Бой сергіту” ( топпен жұмыс )
2. “ Мағынаны ажырату ”( жеке жұмыс )
3. “Жұмбақтас ”( топпен жұмыс )
4. “ Сиқырлы сандық “ ( жеке жұмыс )
5. “ Көсемдікке ұмтылу “ ( топпен жұмыс )
XI. Сабақты бекіту. ” Insert ” стратегиясы
XII. Үйге тапсырма. Көркем әдебиеттен үш сөйлем жазып, морфологиялық, синтаксистік, фонетикалық талдау. Мақал – мәтел жазып жаттау.
XIII. Қорытынды. Оқушыларды бағалау.
Үй тапсырмасын пысықтау
Морфология
Бой сергіту
● Сан есім құрамына қарай нешеге бөлінеді?
● Сан есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?
● Сан есім мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
● Реттік сан есім дегеніміз не?
● Жинақтық сан есім дегеніміз не?
● Топтау сан есім дегеніміз не?
● Бөлшектік сан есім дегеніміз не?
● Болжалдық сан есім дегеніміз не?
Мағынаны ажырату
Деңгейлік тапсырмалар:
Талдау түрлері
Білгенге маржан
Сандарға ұйқас табу
“ Болашақ ” тобына:
морфологиялық талдау.
Мемлекетіміздің астанасы 1997 жылы Астана қаласына көшірілді.
“Ұлан” тобына:
синтаксистік талдау.
Алыстан алты жасар бала келсе,
Алпыстағы қария сәлем берер.
“Дарын ” тобына:
Математикалық жолмен фонетикалық талдау.
Мен ағайынды екеумін: біреуі – өзім, екіншісі - халқым.
“ Болашақ ” тобына:
Сөз құрамынан сан есімдерді тауып цифрмен жаз.
Түбір, кекіл, күшік, Төрткүл, қонақ.
“Ұлан” тобына:
Сөз құрамынан сан есімдерді тауып цифрмен жаз.
Дербес, балтыр, жетік, сегізкөз, бесік.
“Дарын” тобына:
Сөз құрамынан сан есімдерді тауып цифрмен жаз.
Тоғызқұмалақ, қырықаяқ, алтыбақан, жүзік, бірлік.
“ Болашақ ” тобына:
Сандарға үйлесетін тармақты табу.
1 – сыныпқа тез кір
2 -
3 -
4 –
“Ұлан” тобына:
Сандарға үйлесетін тармақты табу.
5 – жеті өлшеп бір кес
6 –
7 –
8 –
“Дарын” тобына:
Сандарға үйлесетін тармақты табу.
9 – алғашқы тайпалар оғыз
10 –
11 –
12 -
Жұмбақтас
Төрт қырлы өзі аппақ
қырық екі жауынгер,
Тақтадағы ізі аппақ
Екі достың бірі ыңғайлы,
біреуінің ебі жоқ.
Екеуін де бірдей көрем,
маған артық кемі жоқ.
Екеуі қарауыл қарап тұр
төртеуі ұйықтап жатыр
Біреуі қамыр басып жатыр.
Екі тышқан бірлесіп,
Кесіп - пішіп береді.
Екеуі бірге жүрмесе,
жоқ қой бізге керегі.
Төрт аяғы бар,
басында екі таяғы бар,
Иегінде екі сақалы бар.
Төрт аяқты, мың таяқты.
Сиқырлы сандық
Қоян, қарға – 48, аяқтары – 108
Қазақстан республикасы қай жылы тәуелсіздігін қабылдады?
Сыңар, жалғыз, жеке – сөздерінің синонимі қай сан?
Жеті қазынаны білесің бе?
Жеті атаңды ата
Талда 10 торғай отыр еді, оның біреуін бір бала атып алды. Талда неше торғай қалды?
Төл теңгеміз қашан айналымға енді?
50 саны жүздің неше бөлігі?
Жеті жұтқа нелер жатады?
Қазақстан республикасының ата заңы қашан қабылданды?
Қыс айлары жылдың қанша бөлігін қамтиды?
Жеті жетімді ата?
Киелі сандар туралы не білесіңдер?
Үш арсызды ата?
Төрт көзі түгел
Он саусағынан өнер тамған
Бес жолды өлең
1. Зат есім ( 1 сөз )
2. Сын есім ( 2 сөз )
3. Етістік ( 3 сөз )
4. Синоним ( 1 сөз )
5. Түйін сөз ( 5 сөз )
Insert стратегиясы
Үйге тапсырма:
Көркем әдебиеттен үш сөйлем жазып, морфологиялық, синтаксистік, фонетикалық талдау жасау. Құрамында сан есімдер бар мақал – мәтелдер жаттау.
ІІ. Сабақтың мақсаты: Білімділік:
1. Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.
2. Грамматикалық сауаттылығын арттыру.
3. Талдау түрлеріне дағдыландыру.
Тәрбиелік:
1. Тілімізді құрметтеуге, Елжандылыққа, шапшаңдылыққа, әдептілікке баулу.
2. Ойын нақты, көркем, әсерлі етіп жеткізе білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық:
1. Ойын түрлері арқылы пәнге деген қызығушылығын ояту.
2. Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасын арттыру.
3. Танымдық тапсырмалар арқылы ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу.
ІІІ. Сабақтың түрі: қайталау
IV. Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, сын тұрғысынан ойлау
V. Сабақтың көрнекілігі: кеспелер, интерактивтік тақта, ойын түрлері
VI. Сабақтың байланысы: әдебиет, математика, тарих
VII. Сабақтың тәрбиелік мәні: салт – дәстүрімізбен тілімізді насихаттау
VIII. Сабақтың барысы: ұйымдастыру кезең
- сынып тазалығын бақылау
- оқушыларды түгелдеу
- оқу құралдарын дайындату
- зейіндерін сабаққа аудару
IX. Үй тапсырмасын пысықтау. Үйге берілген тапсырмаларды тексеріп шығу. Оқушыларды тақтаға шығарып, сұрақ – жауап түрінде сұрау. Пысықтау сұрақтары
X. Негізгі кезең. 1. “Бой сергіту” ( топпен жұмыс )
2. “ Мағынаны ажырату ”( жеке жұмыс )
3. “Жұмбақтас ”( топпен жұмыс )
4. “ Сиқырлы сандық “ ( жеке жұмыс )
5. “ Көсемдікке ұмтылу “ ( топпен жұмыс )
XI. Сабақты бекіту. ” Insert ” стратегиясы
XII. Үйге тапсырма. Көркем әдебиеттен үш сөйлем жазып, морфологиялық, синтаксистік, фонетикалық талдау. Мақал – мәтел жазып жаттау.
XIII. Қорытынды. Оқушыларды бағалау.
Үй тапсырмасын пысықтау
Морфология
Бой сергіту
● Сан есім құрамына қарай нешеге бөлінеді?
● Сан есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?
● Сан есім мағынасына қарай нешеге бөлінеді?
● Реттік сан есім дегеніміз не?
● Жинақтық сан есім дегеніміз не?
● Топтау сан есім дегеніміз не?
● Бөлшектік сан есім дегеніміз не?
● Болжалдық сан есім дегеніміз не?
Мағынаны ажырату
Деңгейлік тапсырмалар:
Талдау түрлері
Білгенге маржан
Сандарға ұйқас табу
“ Болашақ ” тобына:
морфологиялық талдау.
Мемлекетіміздің астанасы 1997 жылы Астана қаласына көшірілді.
“Ұлан” тобына:
синтаксистік талдау.
Алыстан алты жасар бала келсе,
Алпыстағы қария сәлем берер.
“Дарын ” тобына:
Математикалық жолмен фонетикалық талдау.
Мен ағайынды екеумін: біреуі – өзім, екіншісі - халқым.
“ Болашақ ” тобына:
Сөз құрамынан сан есімдерді тауып цифрмен жаз.
Түбір, кекіл, күшік, Төрткүл, қонақ.
“Ұлан” тобына:
Сөз құрамынан сан есімдерді тауып цифрмен жаз.
Дербес, балтыр, жетік, сегізкөз, бесік.
“Дарын” тобына:
Сөз құрамынан сан есімдерді тауып цифрмен жаз.
Тоғызқұмалақ, қырықаяқ, алтыбақан, жүзік, бірлік.
“ Болашақ ” тобына:
Сандарға үйлесетін тармақты табу.
1 – сыныпқа тез кір
2 -
3 -
4 –
“Ұлан” тобына:
Сандарға үйлесетін тармақты табу.
5 – жеті өлшеп бір кес
6 –
7 –
8 –
“Дарын” тобына:
Сандарға үйлесетін тармақты табу.
9 – алғашқы тайпалар оғыз
10 –
11 –
12 -
Жұмбақтас
Төрт қырлы өзі аппақ
қырық екі жауынгер,
Тақтадағы ізі аппақ
Екі достың бірі ыңғайлы,
біреуінің ебі жоқ.
Екеуін де бірдей көрем,
маған артық кемі жоқ.
Екеуі қарауыл қарап тұр
төртеуі ұйықтап жатыр
Біреуі қамыр басып жатыр.
Екі тышқан бірлесіп,
Кесіп - пішіп береді.
Екеуі бірге жүрмесе,
жоқ қой бізге керегі.
Төрт аяғы бар,
басында екі таяғы бар,
Иегінде екі сақалы бар.
Төрт аяқты, мың таяқты.
Сиқырлы сандық
Қоян, қарға – 48, аяқтары – 108
Қазақстан республикасы қай жылы тәуелсіздігін қабылдады?
Сыңар, жалғыз, жеке – сөздерінің синонимі қай сан?
Жеті қазынаны білесің бе?
Жеті атаңды ата
Талда 10 торғай отыр еді, оның біреуін бір бала атып алды. Талда неше торғай қалды?
Төл теңгеміз қашан айналымға енді?
50 саны жүздің неше бөлігі?
Жеті жұтқа нелер жатады?
Қазақстан республикасының ата заңы қашан қабылданды?
Қыс айлары жылдың қанша бөлігін қамтиды?
Жеті жетімді ата?
Киелі сандар туралы не білесіңдер?
Үш арсызды ата?
Төрт көзі түгел
Он саусағынан өнер тамған
Бес жолды өлең
1. Зат есім ( 1 сөз )
2. Сын есім ( 2 сөз )
3. Етістік ( 3 сөз )
4. Синоним ( 1 сөз )
5. Түйін сөз ( 5 сөз )
Insert стратегиясы
Үйге тапсырма:
Көркем әдебиеттен үш сөйлем жазып, морфологиялық, синтаксистік, фонетикалық талдау жасау. Құрамында сан есімдер бар мақал – мәтелдер жаттау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, № 163 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Ысмайылова Алтынсара
Сан есім және оның түрлеріне шолу
«Ж. Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі» Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Смадиярова Мадина Нұржігітқызы
Сын есімнен өткенді қайталау
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Көсемше
Атырау қаласы, Махамбет ауданы, Бейбарыс селосы, Чкалов атындағы орта мектебі Мемлекеттік тіл пәнінің мұғалімі Есениязова Жанат Какимқызы
Туынды тарауына есептер шығару
Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкер - шілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Атаулы сөйлем
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Өтегенова Несіпкүл Жақсымұратқызы Сабақтың тақырыбы: Атаулы сөйлем. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік.Оқушыларға атаулы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.