Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау

09 наурыз 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдері туралы білімдерін пысықтай отырып, өрнектердің мәнін тауып, есептердің шешімін тиімді тәсілдермен есептеуіне ықпал ету.

Күтілетін нәтиже: Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін жайлы түсініктері тереңдейді. Баланың тұлға ретінде қалыптасуына, оқушының ақыл - ойын дамытуға және белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу.

Негізгі дереккөздері:
Оқулық «Математика» 4 - сынып, мұғалімге арналған әдістемелік нұсқаулық.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, топтастыру әдісі.
Оқытуда қолданылатын модульдер: ОмОЖТ, АКТ, СТО, ОүБ ОБ, ЖЕСО, ОБжК, ТжДБО
Ресурс: Маркерлер, суреттер, стикер, интербелсенді тақта, ватман қағаз

Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Оқушыларды «Қазақстанның 7 кереметін» табу мақсатында саяхат жасауға шақырамын.
Оларды 4 топқа бөлемін.
Әлемнің 7 кереметін қайталауын сұраймын.
“Ыстық орындық” иегерлеріне арнайы жылдам сұрақ - жауап ұйымдастыру.
Нәтижесінде:
Қазақстанның 1 кереметі "Алтын адамды" көрсетіледі
«Математикалық диктант»жаздыру
Нәтижесінде:
Қазақстанның 2 кереметі "Қожа Ахмет Яссауи" кешені " көрсетіледі
Бағыт - бағдар беремін.
3 - мысал
Өрнектердің мәнін табуды «Айналмалы бекет» әдісімен орындатамын.
Нәтижесінде:
Қазақстанның 3кереметі "Медеу мұз айдыны" көрсетіледі
4 - есепті шығаруына бағыт беремін.
- Есеп не жайында?
- Есепте нелер белгілі?
- Есепте нелер белгісіз?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 445
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×