Гоеграфиядан күнделікті сабақ жоспары. Қайталау. Жер қыртысының қозғалысы. Жел сілкіну
Күнделікті сабақ жоспары, география 6 сынып
Тақырыптар:
12 - сабақ. Қайталау
13 - сабақ. Жер қыртысының қозғалысы. Жел сілкіну
14 - сабақ. Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер.
15 - сабақ. Таулар. Таулардың биіктігіне қарай бөлінуі
16 - сабақ. Таулардың пайда болуы. Қатпарлы және қатпарлы - жақпарлы таулар. Таулардың өзгеруі. Жазықтар. Жазықтардың пайда болуы және өзгеру
Сабақ: 11
Мерзімі:
Тақырыбы: Қайталау
Мақсаты: Білімділік: І, ІІ тарау бойынша алған білімді қайталау, тексеру, еске түсіру және бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Танымдық қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Өздігінен жұмыс істеуді үйрету.
Сабақтың түрі: қайталау.
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап.
Құрал - жабдықтар: интербелсенді тақта.
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Білім мен икемділіктерді бекіту кезеңі.
3. Қорытындылау кезеңі.
4. Үйге тапсырмасын беру кезеңі
1. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.
2. Білім мен икемділіктерді бекіту кезеңі. (41 мин)
І нұсқа
1. Масштаб және оның түрлері.
2. Ежелгі заманғы географиялық зерттеулер.
3. Географиялық картаның адам өміріндегі маңызы.
4. Географиялық карта мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? Мысал келтір.
ІІ нұсқа
1. Жердің күн жүйесіндегі орны.
2. Орта ғасырлардағы географиялық зерттеулер мен ашылулар.
3. Географиялық карта масштабына қарай нешеге бөлінеді? Мысал келтір.
4. Картада жер бетінің бейнелену ерекшеліктері қандай?
3. Қорытындылау кезеңі. (1 мин)
Тапсырмаларды аяқтап болғаннан кейін жинап алу.
4. Үйге тапсырма беру кезеңі (1 мин)
План және карта тарауын қайталап келу, кескін карта, атласты алып келу.
Толық нұсқасын қарау
Тақырыптар:
12 - сабақ. Қайталау
13 - сабақ. Жер қыртысының қозғалысы. Жел сілкіну
14 - сабақ. Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер.
15 - сабақ. Таулар. Таулардың биіктігіне қарай бөлінуі
16 - сабақ. Таулардың пайда болуы. Қатпарлы және қатпарлы - жақпарлы таулар. Таулардың өзгеруі. Жазықтар. Жазықтардың пайда болуы және өзгеру
Сабақ: 11
Мерзімі:
Тақырыбы: Қайталау
Мақсаты: Білімділік: І, ІІ тарау бойынша алған білімді қайталау, тексеру, еске түсіру және бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Танымдық қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Өздігінен жұмыс істеуді үйрету.
Сабақтың түрі: қайталау.
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап.
Құрал - жабдықтар: интербелсенді тақта.
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Білім мен икемділіктерді бекіту кезеңі.
3. Қорытындылау кезеңі.
4. Үйге тапсырмасын беру кезеңі
1. Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.
2. Білім мен икемділіктерді бекіту кезеңі. (41 мин)
І нұсқа
1. Масштаб және оның түрлері.
2. Ежелгі заманғы географиялық зерттеулер.
3. Географиялық картаның адам өміріндегі маңызы.
4. Географиялық карта мазмұнына қарай нешеге бөлінеді? Мысал келтір.
ІІ нұсқа
1. Жердің күн жүйесіндегі орны.
2. Орта ғасырлардағы географиялық зерттеулер мен ашылулар.
3. Географиялық карта масштабына қарай нешеге бөлінеді? Мысал келтір.
4. Картада жер бетінің бейнелену ерекшеліктері қандай?
3. Қорытындылау кезеңі. (1 мин)
Тапсырмаларды аяқтап болғаннан кейін жинап алу.
4. Үйге тапсырма беру кезеңі (1 мин)
План және карта тарауын қайталап келу, кескін карта, атласты алып келу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын қарау
Жаңалықтар
Географиядан күнделікті сабақ жоспары. Кіріспе. Физикалық география – Жер табиғаты жайындағы ғылым. Жер туралы мәліметтер қалай жинақталды?
География терминін енгізу. География пәнінің мақсатын түсіндіру. Жердің зерттелуі, жалпы географиялық мәліметтердің жинақталу тарихын меңгерту. Күн жүйесіндегі Жердің орны, пішіні мен өлшемдерін түсіндіру.
Таулар. Таулардың биіктігіне қарай бөлінуі.
Оқушылардың «таулар», «тау жотасы», «тау аңғары», «таулы өлке», «тау торабы» ұғымдарымен таныстырып, физикалық карталар бойынша басым биіктіктерін және биік шыңдарды анықтау тәсілдерін үйрете отырып оқушыларға аласа, орташа және биік таулар
Таулардың биіктігіне қарай жіктелуі. Таулардың пайда болуы. Ескі және жас таулар.
Таулардың пайда болуы жайлы сипаттама беру, қатпарлы және қатпарлы - жақпарлы таулар, таулардың өзгеруі туралы білімдерін кеңейту
Таулар, таулардың биіктігіне қарай бөлінуі
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, Қ.Мұхамеджанов атындағы №1 мектеп-гимназиясының тарих - география пәні мұғалімі Молдабаева Мархабат Маратқызы
Жазықтар. Жазықтардың пайда болуы және өзгеруі
Абдиев Ербол Сейсенбекұлы №197 орта мектептің география пәнінің мұғалімі Қызылорда қаласы.
Жер қыртысының қозғалысы, жер сілкіну
ШҚО, Аягөз ауданы, Ақтоғай станциясы, «№8 жалпы орта білім беретін» КММ География пән мұғалімі Ауельбекова Райкуль Айтжановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.