Менің Отаным - Қазақстан
Педагогтың аты - жөні: Мұратхан Г.
Тақырыбы/Тема: Менің Отаным - Қазақстан
«Күншуақ» тобындағы ұйымдастырылыған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы № 4
Технологическая карта организованной учебной деятельности для ____ группы
Білім беру саласы/Образовательные области: Қатынас. Әлеуметтік орта
Бөлімі/Разделы: Қоршаған ортамен танысу
Мақсаты/Цель: Балаларды Отанды сүюге, Қазақстан Республикасының рәміздерін білуге, еліне, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру мақсатында олардың сөздік қорларын көбейтіп, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Сөздік жұмыс, билнгвалдық компоненті/Словарная работа, билингвальный компонент:
Материалдар, құралдар, жабдық/Материалы, инструменты, оборудование: Қазақстанның елбасының суреті, Қ. Р. рәміздері, «Менің Отаным - Қазақстан» Ел ордамыз Астананың көрікті жерлерінің суреттерін қолдану мақал - мәтел.
Мотивациялық – ынталандыру
Мотивационно - побудительный
Бірінші еліміздің әнұранымен басталады.
Шаттық шеңбер.
Ортақ біздің бір Отан,
Төбемізде бір аспан.
Барлық ұлттың баласы,
Достығымыз жарасты.
Ендеше бүгінгі көңіл күйіміз қандай?
Кәзір жылдың қай мезгілі?
Бір аптада неше күн бар?
Ал, бүгін аптаның нешінші күні?
Қыс айлары қалай аталады?
Іздену - ұйымдастырушылық
Организационно - поисковый Ендеше бүгінгі ашық сабағымызды бастайық.
Тәрбиеші:- Балалар, ал біз тұратын мемлекет қалай аталады?
Тәрбиеші: - Дұрыс айтасыңдар, біз Қазақстан елінде тұрамыз!
Ендеше осы Отанымыз Қазақстан туралы тақпақтарды айтып еске түсірейік.
Аялап ару Ананы
Өсірген еркін баланы,
Бесігім болып тербеткен
Отаным – Қазақстаным! (Аяри)
Тәрбиеші:
Отан - біздің сүйікті отбасымызбен бірге тұратын үйіміз, туған жеріміз, ауылымыз, қаламыз, айналаны қоршаған табиғатымыз.
- Ел ордамыз қалай аталады?
- Рәміздердің аттарын атаңдаршы? Тақпақпен
- Қазақстан Республикасының Президенті кім?
- Біз көп ұлтты елміз.
Мақал - мәтел:
«Халықтың ортақ үйі - Отаны»
Сергіту сәті:
Балалар ендеше біз.
Астанаға саяхатқа шығамыз.
Музыкамен
Көрікті жерлерді тамашалаймыз. Ақорда, Бәйтерек т. б.
Дидактикалық ойын:
«Бәйтерек» құрастыру
Рефлексиввті - түзетушілік
Рефлексивно - корригирующий
Қортындылау:
Астанаға саяхатқа барғандарын ұнады ма?
Сұрақ - жауап алу.
Мадақтау балаларды.
Көтудың желбірегені ән айту.
Оқу іс - әрекеттен күтілетін нәтиже/Ожидаемый результат:
Білу керек/Знать: Еліміздің рәміздері.
Болу керек/Иметь: Астана қаласының көрікті жерлерін.
Істей алу керек/Уметь: Бәйтеректі құрастырады
Тақырыбы/Тема: Менің Отаным - Қазақстан
«Күншуақ» тобындағы ұйымдастырылыған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы № 4
Технологическая карта организованной учебной деятельности для ____ группы
Білім беру саласы/Образовательные области: Қатынас. Әлеуметтік орта
Бөлімі/Разделы: Қоршаған ортамен танысу
Мақсаты/Цель: Балаларды Отанды сүюге, Қазақстан Республикасының рәміздерін білуге, еліне, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру мақсатында олардың сөздік қорларын көбейтіп, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Сөздік жұмыс, билнгвалдық компоненті/Словарная работа, билингвальный компонент:
Материалдар, құралдар, жабдық/Материалы, инструменты, оборудование: Қазақстанның елбасының суреті, Қ. Р. рәміздері, «Менің Отаным - Қазақстан» Ел ордамыз Астананың көрікті жерлерінің суреттерін қолдану мақал - мәтел.
Мотивациялық – ынталандыру
Мотивационно - побудительный
Бірінші еліміздің әнұранымен басталады.
Шаттық шеңбер.
Ортақ біздің бір Отан,
Төбемізде бір аспан.
Барлық ұлттың баласы,
Достығымыз жарасты.
Ендеше бүгінгі көңіл күйіміз қандай?
Кәзір жылдың қай мезгілі?
Бір аптада неше күн бар?
Ал, бүгін аптаның нешінші күні?
Қыс айлары қалай аталады?
Іздену - ұйымдастырушылық
Организационно - поисковый Ендеше бүгінгі ашық сабағымызды бастайық.
Тәрбиеші:- Балалар, ал біз тұратын мемлекет қалай аталады?
Тәрбиеші: - Дұрыс айтасыңдар, біз Қазақстан елінде тұрамыз!
Ендеше осы Отанымыз Қазақстан туралы тақпақтарды айтып еске түсірейік.
Аялап ару Ананы
Өсірген еркін баланы,
Бесігім болып тербеткен
Отаным – Қазақстаным! (Аяри)
Тәрбиеші:
Отан - біздің сүйікті отбасымызбен бірге тұратын үйіміз, туған жеріміз, ауылымыз, қаламыз, айналаны қоршаған табиғатымыз.
- Ел ордамыз қалай аталады?
- Рәміздердің аттарын атаңдаршы? Тақпақпен
- Қазақстан Республикасының Президенті кім?
- Біз көп ұлтты елміз.
Мақал - мәтел:
«Халықтың ортақ үйі - Отаны»
Сергіту сәті:
Балалар ендеше біз.
Астанаға саяхатқа шығамыз.
Музыкамен
Көрікті жерлерді тамашалаймыз. Ақорда, Бәйтерек т. б.
Дидактикалық ойын:
«Бәйтерек» құрастыру
Рефлексиввті - түзетушілік
Рефлексивно - корригирующий
Қортындылау:
Астанаға саяхатқа барғандарын ұнады ма?
Сұрақ - жауап алу.
Мадақтау балаларды.
Көтудың желбірегені ән айту.
Оқу іс - әрекеттен күтілетін нәтиже/Ожидаемый результат:
Білу керек/Знать: Еліміздің рәміздері.
Болу керек/Иметь: Астана қаласының көрікті жерлерін.
Істей алу керек/Уметь: Бәйтеректі құрастырады
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ертегілер әлемі
Ертегілер арқылы балалардың тілін дамыту, драмалық қойлымды ойната білу, жыл мезгілі мен айлар, апталар арқылы білімдерін қорытындылау
Менің Отаным - Қазақстан
Туған жердің тарихына үңіле білуге, болашақта елдің тұтқасы өзіміз боламыз деген түсінік қалыптастыру. Сөздік қорларын, ой - өрісін дамытып, дұрыс сөйлеуге жаттықтыру.
Менің Отаным - Қазақстан
Отанды сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Оқушыларды достыққа, адамгершілікке, саналылыққа тәрбиелеу.
Отаным десем ойыма...
Отанды сүюге, Қазақстан Республикасының рәміздерінің қастерлеуге, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыруға тәрбиелеу мақсатында олардың сөздік қорларын көбейтіп, еңбекке, адамгершілікке, парасаттылыққа тәрбиелеу
Қазақстан – Тәуелсіз мемлекет. Қазақстан – менің Отаным
Астана қаласы, «Көпбейінді колледж»МКҚК Қазақ тілі мен әдебиет пәні оқытушысы: Айсариева П. А
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.