Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ертегілер әлемі

12 ақпан 2017, Жексенбі
Категориясы: Бала-бақша
Ертегілер әлемі
Ашық сабақ: «Күншуақ» ересек қазақ тобы
Білім беру саласы/Образовательные области: Қатынас. Таным.
Бөлімі/Разделы: Драма
Мақсаты/Цель: Ертегілер арқылы балалардың тілін дамыту, драмалық қойлымды ойната білу, жыл мезгілі мен айлар, апталар арқылы білімдерін қорытындылау;
Сөздік жұмыс, билингвалдық компоненті/Словарная работа, билингвальный компонент: Ертегі, кейіпкері
Материалдар, құралдар, жабдық/Материалы, инструменты, оборудование:
Жыл мезгілдері суреттер, ертегілер көрмесі, баяу әуен т. б.

Мотивациялық – ынталандыру
Мотивационно - побудительный
Шаттық шеңбер:
Амандасу үлкенге,
Тәрбиенің басы ғой.
Ал, қанекей бәріміз,
Сәлем дейік достарға!
Сәлеметсіздер ме? Қонақ апайлар!
Балалар, бір аптада неше күн бар?
Бүгін аптаның нешінші күні?
Кеше аптаның нешінші күні болды?
Ертеңгі күн қалай аталады?
Апта күндерін атандарды?
Жыл мезгілі нешеге бөлінеді?
Ал, айлар қалай аталады?
Бір жылда неше ай болады?
Кәзір қандай мезгіл?
Қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Қыста қандай ойын ойнайсыңдар далада?
Қардан не жасайсыңдар?
Қыстан кейін қандай жыл мезгілі болады?
Алда қандай мереке күтіп тұр?
Жарайсыңдар балалар қандай кереметсіңдер! Бәрін білесіңдер. Балалар тыңдайықшы біреу келе жатқан сияқты.

Іздену - ұйымдастырушылық
Организационно - поисковый «Ғажайып сәт» балалар кәне тыңдайықшы біреу есік қаққан сияқты.
Почтален келеді. Сәлеметсіздер ме? Бұл балабақша қалай аталады екенің білмей келдім.
Осы топ қалай аталады?
Рахмет сізге хатты бізге жеткізгеніңіз үшін.
Ал, қанекей оқиық па мұнда не жазылған екенін.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен сендерді ертегілер әлеміне қонаққа шақырамын. Ертегілер еліне келу үшін менің жұмбақтарымның шешулерін қажет.
Жұмбақтар.
Керемет балалар тамаша, ендеше ертегілер әлемін бармас бұрын бойымызды жазып алайық.

Сергіту сәті:
Секірейік, секірейік.
Ұзын құлақ қоянша,
Шаршағанды кетірейік.
Болар сонда тамаша!
Ендеше «Ертегілер әлеміне» барып қайтайық»
Балалар сендер қандай ертегілер білесіңдер кәне кім айтады? Мақта қыз мен мысық, жолбарыспен арыстан, бауырсақ, шалқан т. б.
Ал, ендеше осы ертегілердің ішінен «Қызыл телпек» ертегісін драма арқылы ойнайық.
Балалар ертегінің қояды рөлге бөлініп.
Жарайсыңдар балалар! Ертегіні жақсы біледі екенсіңдер ендеше тобымызға қайтпай тұрып бір ойын ойнайық ойын «Тышқан мен мысық» қалай қарайсыңдар
балалар.
Жақсы жарайсыңдар! Топқа қайтайық ендеше. Рахмет сендерге белсене қатысқандарын үшін.

Рефлексиввті - түзетушілік
Рефлексивно - корригирующий
Қорытындылау:
Қайда бардыңдар?
Бізге кім хат әкелді?
Қандай ертегіні ойнадыңдар?
Кімдер болды ертегіде?

Ақмола облысы, Есіл қалалық
№3 "Балбөбек" бөбек - балабақшасы" МКҚК
Мұратхан Гүлбақша

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 941
0
  • 60
2 дауыс


Жаңалықтар
Мақтаншақ қоян ертегісі
Мақтаншақ қоян ертегісі
Балалардың бойында ертегілер туралы түсініктерін кеңейту. Ертегі кейіпкерлерінің сөзін, дауысын интонациясын келтіріп айтуға дағдыландыру. Мықтылыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу.
Бауырсақ ертегісі
Бауырсақ ертегісі
Ертегі сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету. Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілетін дамыту.
Жыл мезгілдері
Жыл мезгілдері
Байланыстыра сөйлеуге үйрету. Жыл мезгілдерін ажырата білу. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
Менің Отаным - Қазақстан
Менің Отаным - Қазақстан
Балаларды Отанды сүюге, Қазақстан Республикасының рәміздерін білуге, еліне, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру мақсатында олардың сөздік қорларын көбейтіп, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Күлдіргеннің тапсырмаларын орындайық
Күлдіргеннің тапсырмаларын орындайық
1. Балалардың жыл бойына алған білімдерін түрлі тапсырмаларды орындату арқылы бекіту. 2. Балалардың шығармашылығын жұмбақтар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Уақытты бағдарлау
Уақытты бағдарлау
Сабақтың тақырыбы: Уақытты бағдарлау
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×