Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
Қысқа мерзімді жоспар
7. 3A XIII – XV ғғ. Қазақстан
САБАҚ тақырыбы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
(2 сағат)
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) X – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.
көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін талдау
Сабақ мақсаттары
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Шыңғысхан туралы бейнематериал тыңдап, сұрақтарға жауап береді (тыңдалым)
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Халық, жорық, шапқыншылық
әлеумет
әлеуметтік топ
оң қанат, сол қанат
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Топтық тапсырмада Моңғол империясы құрылуының алғы шарттары… анықталады
Топтық жұмыс барысында «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы).
Жазылым бойынша ұсыныстар:
5 - 7 сөйлемді пікір жазуда алған біліміне сүйеніп резюме береді. «Әлемді дүрліктірген Шыңғысхан!!».
Моңғол империясының Орта Азия және Қазақ жеріндегі мемлекеттермен өзара қарым - қатынасы/көрші елдермен саясаты…. (қандай болды?)
Тарихи концепт (фокус) себеп - салдар
Бағалау критерийлері • Моңғол империясының 1206 ж. және 1227 ж. территориясын картадан салыстырады;
• «Яса» заңдар жинағынан басқа деректерден мемлекетке тән негізгі белгілерді анықтап, моңғолдарды мемлекет болғанын дәлелдейді;
• Көшпелердің әскери өнерінің 3 - тен кем емес ерекшеліктерін сипаттайды
• Шыңғысхан жорықтарынан кейін, Орталық Азияда орын алған өзгерістер мен Қазақстан жерінде құрылған ұлыстар туралы кестені толтырып, картаға салу.
Пәнаралық байланыс Дүние тарихы
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері Санитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстану,
АКТ - мен байланыс Интерактивті тақта, планшет
Құндылықтардағы байланыс - патриотизм
- батылдылық
- көшбасшылық
- төзімділік
- бостандық
Алдыңғы оқу Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.
Басы 7 минут
М Оқушыларға Шыңғысханның суретін көрсетіңіз. «Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясы арқылы сипаттайды.
Б Тақырыпты болжау. Моңғолия мемелектінің екі кезеңдегі территориясын салыстырып, және суреттегі тұлға арасындағы байланысты анықтап оқушылар, сабақтың тақырыбын анықтайды.
Б Тақырып анықталған соң, оқушылар «3Б» кестесін толтырады
Зерттеу сұрақтары. Оқушылардың «3Б - ғы» Білгім келеді бағанындағы сұрақтарын негізге алып немесе дайын нұсқасын ұсынуға болады:
Шыңғысхан империясының құрылу себептері қандай?
Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде?
Шыңғысхан әскерінің жорықтарынан кейін Қазақстан территориясында қандай өзгерістер орын алды?
Зерттеу және талдау
Б/Т Сыныпқа моңғол мемлекетінің құрылуы туралы бейне материалды көрсетіңіз. Бейне материалды көру барысында оқушыларға зерттеу сұрақтарын беріңіз
• Алғашқы моңғол мемлекеті қалай және қайда құрылды?
• Шыңғысхан қандай тайпаларды бағындырды?
• Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде?
Сынып оқушыларының ««Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясындағы алған білімдерін толықтыру үшін, жоғарыдағы сұрақтар көмекші құрал болады.
БҚО, Тасқала ауданды,
ЖОББ Амангелді мектеп - балабақшасы әлеуметтік педагог
Жанна Букенбаевна Ислямгалиева
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? жүктеу
7. 3A XIII – XV ғғ. Қазақстан
САБАҚ тақырыбы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
(2 сағат)
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) X – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.
көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін талдау
Сабақ мақсаттары
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Шыңғысхан туралы бейнематериал тыңдап, сұрақтарға жауап береді (тыңдалым)
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Халық, жорық, шапқыншылық
әлеумет
әлеуметтік топ
оң қанат, сол қанат
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Топтық тапсырмада Моңғол империясы құрылуының алғы шарттары… анықталады
Топтық жұмыс барысында «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы).
Жазылым бойынша ұсыныстар:
5 - 7 сөйлемді пікір жазуда алған біліміне сүйеніп резюме береді. «Әлемді дүрліктірген Шыңғысхан!!».
Моңғол империясының Орта Азия және Қазақ жеріндегі мемлекеттермен өзара қарым - қатынасы/көрші елдермен саясаты…. (қандай болды?)
Тарихи концепт (фокус) себеп - салдар
Бағалау критерийлері • Моңғол империясының 1206 ж. және 1227 ж. территориясын картадан салыстырады;
• «Яса» заңдар жинағынан басқа деректерден мемлекетке тән негізгі белгілерді анықтап, моңғолдарды мемлекет болғанын дәлелдейді;
• Көшпелердің әскери өнерінің 3 - тен кем емес ерекшеліктерін сипаттайды
• Шыңғысхан жорықтарынан кейін, Орталық Азияда орын алған өзгерістер мен Қазақстан жерінде құрылған ұлыстар туралы кестені толтырып, картаға салу.
Пәнаралық байланыс Дүние тарихы
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері Санитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстану,
АКТ - мен байланыс Интерактивті тақта, планшет
Құндылықтардағы байланыс - патриотизм
- батылдылық
- көшбасшылық
- төзімділік
- бостандық
Алдыңғы оқу Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.
Басы 7 минут
М Оқушыларға Шыңғысханның суретін көрсетіңіз. «Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясы арқылы сипаттайды.
Б Тақырыпты болжау. Моңғолия мемелектінің екі кезеңдегі территориясын салыстырып, және суреттегі тұлға арасындағы байланысты анықтап оқушылар, сабақтың тақырыбын анықтайды.
Б Тақырып анықталған соң, оқушылар «3Б» кестесін толтырады
Зерттеу сұрақтары. Оқушылардың «3Б - ғы» Білгім келеді бағанындағы сұрақтарын негізге алып немесе дайын нұсқасын ұсынуға болады:
Шыңғысхан империясының құрылу себептері қандай?
Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде?
Шыңғысхан әскерінің жорықтарынан кейін Қазақстан территориясында қандай өзгерістер орын алды?
Зерттеу және талдау
Б/Т Сыныпқа моңғол мемлекетінің құрылуы туралы бейне материалды көрсетіңіз. Бейне материалды көру барысында оқушыларға зерттеу сұрақтарын беріңіз
• Алғашқы моңғол мемлекеті қалай және қайда құрылды?
• Шыңғысхан қандай тайпаларды бағындырды?
• Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде?
Сынып оқушыларының ««Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясындағы алған білімдерін толықтыру үшін, жоғарыдағы сұрақтар көмекші құрал болады.
БҚО, Тасқала ауданды,
ЖОББ Амангелді мектеп - балабақшасы әлеуметтік педагог
Жанна Букенбаевна Ислямгалиева
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? жүктеу
Моңғолдар Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті қысқа мерзімді жоспар тарихтан жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ жоспары
Жаңалықтар
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
Оқу мақсаты: 7. Т4. Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау 7. А5. Диалогқа қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші - тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
Х – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін» өлеңі Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау
Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын
Сауда жасаймын тақырыбында мәтінді тыңдап, мазмұнын түсіну.
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
X – XIII ғғ мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Біздің айналамыздағы ақпарат
Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.