Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
Қазақстан тарихы пәнінен сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер
7 сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: X – XIII ғғ мемлекеттерді білу және картаны қолданып, саяси процестерді түсіндіру.
Сабақ мақсаттары: X – XIII ғғ мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Бағалау критерийлері
X – XIII ғғ мемлекеттерді біледі, атайды
Найман, Жалайыр, Кереиіттердің қоғамдық құрылысын сипаттайды
Картадан X – XIII ғғ мемлекеттер Найман, Керейіт, Жалайыр көрсетеді
Көрші елдермен қатынасындағы айырмашылықты табады
X - XIIIғғ Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттердің саяси процестерді түсіндіреді
Дескриптор: 1. X – XIII ғғ мемлекеттерді біледі, атайды
2. Найман, Жалайыр, Кереиіттердің қоғамдық құрылысын сипаттайды
3. Картадан X – XIII ғғ мемлекеттер Найман, Керейіт,. Жалайыр мемлекеттерінің аумағын көрсетеді
4. Көрші елдермен қатынасындағы айырмашылықты табады
5,.«Фишбоун»әдісі арқылы X – XIII ғғ Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттердің саяси процестерді түсіндіреді
Тілдік мақсаттары Біздің анықтағанымыз...
Қорытындысында...
Құндылықтарды дарыту
Ашықтық, жауапкершілік
- өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну
- патриотизм
- өз елі үшін мақтаныш
- ұлттық сана - сезім
- тәуелсіздік
Пәнаралық байланыстар: Дүние жүзі тарихы
АКТ қолдану дағдылары Сабақ барысында интерактивті тақта мен жеке ноутбук қолдануға рұқсат етіледі... Оқушылар ақпарат толықтыру үшін персоналды компьютер қажет...
Бастапқы білім Наймандар, Керейіттер, Жалайырлар мемлекеті
Сабақтың басы
Сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату.
Үй тапсырмасына шолу «Кім жылдам?»
1. Қарахан мемлекеті қазақстанның қай бөлігінде құрылды?
(Жетісу аймағы, Шығыс Түркістанның бір бөлігінде)
2. Қарахан мемлекетінің орталығы?(Баласағұн)
3. Жікіл тайпасының тотемі?(Арыстан)
4. Әли Арсылан қай жылдары хан болды?(960 - 990) ж
5. Қарахандықтардың Орта Азияға жорығы нешінші ғасырда басталды?(10 ғасыр)
6. Шығыс Қарахандықтардың орталығы?(Орда)
7. Қарахандықтарды 1089 ж басып алды?(Селжұқтар)
8. Ханның саяси іс жүргізетін орны?(Орда)
Термин сөздермен жұмыс
1. ИХТА - жер иеленудің бір түрі
2. МҮЛІК - жекеменшік
3. ВАҚФ – діни жер иелігі
4. МУЗАРИ - алым - салық жинаушы
5. КОММЕНДАЦИЯ - әлсіз адамның өз үлесіндегі жерді күштінің қамқорлығына беру
Мектеп: № 39 «Қызылөзек»орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Қ. Алдоңғарова
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай? жүктеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер
7 сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: X – XIII ғғ мемлекеттерді білу және картаны қолданып, саяси процестерді түсіндіру.
Сабақ мақсаттары: X – XIII ғғ мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
Бағалау критерийлері
X – XIII ғғ мемлекеттерді біледі, атайды
Найман, Жалайыр, Кереиіттердің қоғамдық құрылысын сипаттайды
Картадан X – XIII ғғ мемлекеттер Найман, Керейіт, Жалайыр көрсетеді
Көрші елдермен қатынасындағы айырмашылықты табады
X - XIIIғғ Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттердің саяси процестерді түсіндіреді
Дескриптор: 1. X – XIII ғғ мемлекеттерді біледі, атайды
2. Найман, Жалайыр, Кереиіттердің қоғамдық құрылысын сипаттайды
3. Картадан X – XIII ғғ мемлекеттер Найман, Керейіт,. Жалайыр мемлекеттерінің аумағын көрсетеді
4. Көрші елдермен қатынасындағы айырмашылықты табады
5,.«Фишбоун»әдісі арқылы X – XIII ғғ Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттердің саяси процестерді түсіндіреді
Тілдік мақсаттары Біздің анықтағанымыз...
Қорытындысында...
Құндылықтарды дарыту
Ашықтық, жауапкершілік
- өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну
- патриотизм
- өз елі үшін мақтаныш
- ұлттық сана - сезім
- тәуелсіздік
Пәнаралық байланыстар: Дүние жүзі тарихы
АКТ қолдану дағдылары Сабақ барысында интерактивті тақта мен жеке ноутбук қолдануға рұқсат етіледі... Оқушылар ақпарат толықтыру үшін персоналды компьютер қажет...
Бастапқы білім Наймандар, Керейіттер, Жалайырлар мемлекеті
Сабақтың басы
Сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату.
Үй тапсырмасына шолу «Кім жылдам?»
1. Қарахан мемлекеті қазақстанның қай бөлігінде құрылды?
(Жетісу аймағы, Шығыс Түркістанның бір бөлігінде)
2. Қарахан мемлекетінің орталығы?(Баласағұн)
3. Жікіл тайпасының тотемі?(Арыстан)
4. Әли Арсылан қай жылдары хан болды?(960 - 990) ж
5. Қарахандықтардың Орта Азияға жорығы нешінші ғасырда басталды?(10 ғасыр)
6. Шығыс Қарахандықтардың орталығы?(Орда)
7. Қарахандықтарды 1089 ж басып алды?(Селжұқтар)
8. Ханның саяси іс жүргізетін орны?(Орда)
Термин сөздермен жұмыс
1. ИХТА - жер иеленудің бір түрі
2. МҮЛІК - жекеменшік
3. ВАҚФ – діни жер иелігі
4. МУЗАРИ - алым - салық жинаушы
5. КОММЕНДАЦИЯ - әлсіз адамның өз үлесіндегі жерді күштінің қамқорлығына беру
Мектеп: № 39 «Қызылөзек»орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Қ. Алдоңғарова
Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлық саяси тарихтағы рөлі қандай? жүктеу
Жаңалықтар
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
Х – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру
Наймандар, керейіттер, жалайырлар
Наймандар, керейіттер, жалайырлар Конспект Найман, керейіт, жалайыр тайпаларының негізгі мекендеген жері – Монғолияның орта және батыс аудандары. 10 ғасырдан бастап бұл тайпалар Қазақстан өңірін қоныстана бастады. Найман мемлекетінің аты шыға
Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
X – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.
Қазақстан жеріндегі ерте, орта ғасырлық мемлекеттер
Талдықорған қаласы, Еркін ауылы, Е.Берліқожаұлы атындағы №11 орта мектептің тарих пәні мұғалімі Казербаева Гульнар
Қыпшақ хандығы
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, №25 Т. Рысқұлов атындағы мектеп – гимназиясының тарих пәні мұғалімі Алтаева Гүлжазира Бейсенбаевна
Наймандар. Керейіттер. Жалайырлар
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ойыл қазақ орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Сисенғалиева Люба Хамитқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.