Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Қазақ тілі мен әдебиеті
Тақырыбы: Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын.
8 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
Т. 8. 1. 6. 1. тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
О. 8. 3. 6. 1. тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру.
Сабақ мақсаттары: «Сауда жасаймын» тақырыбында мәтінді тыңдап, мазмұнын түсіну.
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
Пікірталасқа түсіп, дәлелдерін келтіре отырып, тапсырма бойынша көтерілген мәселелерді салыстырып, баға беру.
Бағалау критерийлері Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді.
Көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.
Тілдік мақсат Оқушылар: Мәтіннің негізгі мазмұнын әңгімелеп береді. Бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.
Термин сөздермен жұмыс жасайды: қаржы, кәсіп, жеңілдік, көтерме сауда, бөлшек сауда, кіріс - шығыс.
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: Сауда жасау, сатып алу, сапасы жақсы, жиі барамын, жеке меншік
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Жарты, жарым, ширек, бүтін бөлшектік сан есімдерді қатыстырып сөйлем құрастыру.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Суретте не бейнеленген?
- Базардағы адамдар не істеп жүр?
- Адамдар жеміс - жидектерді, көкөністерді кімнен сатып алып жатыр?
- Сауда дегеніміз не?
- Біз сауданы қайда жасаймыз?
- Қандай сауда орталықтарын білесіңдер?
- Сен сауда жасайсың ба?
- Сауда жасағанда тек қажетті заттарды ғана аласың ба?
- Ақшаны үнемдеп сауда жасай аласың ба?
Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын. жүктеу
Қазақ тілі мен әдебиеті
Тақырыбы: Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын.
8 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
Т. 8. 1. 6. 1. тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
О. 8. 3. 6. 1. тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру.
Сабақ мақсаттары: «Сауда жасаймын» тақырыбында мәтінді тыңдап, мазмұнын түсіну.
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
Пікірталасқа түсіп, дәлелдерін келтіре отырып, тапсырма бойынша көтерілген мәселелерді салыстырып, баға беру.
Бағалау критерийлері Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді.
Көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.
Тілдік мақсат Оқушылар: Мәтіннің негізгі мазмұнын әңгімелеп береді. Бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолданады.
Термин сөздермен жұмыс жасайды: қаржы, кәсіп, жеңілдік, көтерме сауда, бөлшек сауда, кіріс - шығыс.
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: Сауда жасау, сатып алу, сапасы жақсы, жиі барамын, жеке меншік
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Жарты, жарым, ширек, бүтін бөлшектік сан есімдерді қатыстырып сөйлем құрастыру.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Суретте не бейнеленген?
- Базардағы адамдар не істеп жүр?
- Адамдар жеміс - жидектерді, көкөністерді кімнен сатып алып жатыр?
- Сауда дегеніміз не?
- Біз сауданы қайда жасаймыз?
- Қандай сауда орталықтарын білесіңдер?
- Сен сауда жасайсың ба?
- Сауда жасағанда тек қажетті заттарды ғана аласың ба?
- Ақшаны үнемдеп сауда жасай аласың ба?
Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын. жүктеу
Сауда жасай білесің бе сауда жасаймын қысқа мерзімді жоспар жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ жоспары
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Дұрыс тамақтана біл
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: 2. 1. 4. 1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Астана – тарихи мекен
Тақырыпқа байланысты мәтіннің мазмұнын игереді, неологизм, термин сөздердің қолданыс аясын түсінеді, ажырата біледі.
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Мәдениет пен тіл
Адамдардың бір - бірімен тілдесуі, хабар беруі, ауызекі сөйлеу, ойды жазбаша жеткізу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.