Біздің айналамыздағы ақпарат
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5. 2. 1. 1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
•. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.
Кейбір оқушылар:
• Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
Бағалау критерийі
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.
Дескрипторлар
Ақпараттың берілу формаларын жазады.
Тілдік мақсат: Пәндік лексика мен терминология: ақпарат - информатика - information,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
– Ақпарат деген не?
– Ақпараттың қандай түрлері бар?
– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Талқылауға арналған тармақтар:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Ақпарат түрін анықтау
Жазылым бойынша ұсыныстар
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау
ШҚО, Тарбағатай ауданы
Мектеп: «Өкпеті» КММ
Мұғалімнің есімі: Кошыманова Салтанат Тунгатовна
Біздің айналамыздағы ақпарат. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 5. 2. 1. 1 Тақырып мазмұнын оқушылардың өз бетімен меңгеруіне, практикалық дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
•. Ақпарат ұғымы туралы білім алады. Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттармен, ақпаратты өңдеу, сақтау, қабылдау түрлері туралы білімі қалыптасады.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақпараттармен жұмыс жасауды, ақпараттың қасиеттерін меңгереді.
Кейбір оқушылар:
• Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлерімен танысады.
Бағалау критерийі
Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.
Дескрипторлар
Ақпараттың берілу формаларын жазады.
Тілдік мақсат: Пәндік лексика мен терминология: ақпарат - информатика - information,
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
– Ақпарат деген не?
– Ақпараттың қандай түрлері бар?
– Күнделікті өмірде қандай ақпарат аласыз?
Талқылауға арналған тармақтар:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Ақпарат түрін анықтау
Жазылым бойынша ұсыныстар
«Ақпараттың қай түрі. Анықта»тапсырмасын дәптерде орындау
ШҚО, Тарбағатай ауданы
Мектеп: «Өкпеті» КММ
Мұғалімнің есімі: Кошыманова Салтанат Тунгатовна
Біздің айналамыздағы ақпарат. жүктеу
Жаңалықтар
Ақпараттың өлшем бірліктері
Тілдік мақсаттар: Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады. Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз Ақпарат, бит, байт, ақпараттың өлшем бірліктері, килобайт, мегабайт, терабайт. Пәнге тән лексика мен терминология: Ақпарат,
Ақпараттар өлшем бірліктері
Ақпараттың бір өлшем бірлігінен басқа ақпаратқа аударуды жүзеге асыру
Файлдардың көлемі
Бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру. Әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару.
Файлдардың көлемі
Бірдей ақпарат сақталған әртүрлі пішімдегі файлдардың көлемін салыстыру. Әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару.
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Қызылорда облысы, Арал ауданы, №248 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Меңдалиева Райса
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.