Ж. Кәрменов. Әке тәлімі
Мұғалім есімі: Құлмағамбетова
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ж. Кәрменов. Әке тәлімі.
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушылардың отбасы туралы түсініктері кеңейеді, өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді.
Ойлау деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, жинақтау.
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар отбасы туралы біледі.
Оқушылардың басым бөлігі мәтін мазмұнын біледі
Топтық жұмыс жүргізу нәтижесінде кейбір оқушылар ойын еркін айтып дәлелдейді.
Тілдік мақсат
Бастапқы білім Әнші Әміре
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: Сұрақ - жауап, талдау, жинақтау, түсіндіру.
Сабақтың басы
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Оқушыларды топқа бөлу.
Үйге берілген «Аққұс туралы аңыз» мәтінінен түсінгендерін сұрау.
- Мәтін не туралы? Сұраққа жауа алу.
- Әбілхан Қастеев кім?
- Оның қандай туындыларын білесіңдер?
Сабақтың ортасы
Бір оқушыға «отбасы» деп жазылған стикерді маңдайына жапсырып қоямын. Қалған балалар сол сөзді айтпай, ыммен көрсетеді. Ал стикер жапсырылған бала сол сөзді тауып алу керек.
- Отбасы дегенді қалай түсінеміз.
Бүгін сабақта Жәнібек Кәрменовтың «Әке тәлімі» туралы әңгімемен танысамыз.
Мәтінге «Болжау» стратегиясы бойынша талдау жасап көрейік.
- Қалай ойлайсыңдар, әңгіме не туралы болуы мүмкін?
- Олай ойлауыңа не себеп болып тұр?
3 - тапсырма Үш бөлікке бөлінген мәтінді оқиық. Мәтінді бөліктерге бөліп оқу
1 - топ 1 - 3 азат жолды оқиды
2 - топ 4 - 8 азат жолды оқиды.
3 - топ 9 - 13 азат жолды оқиды.
Жұпта талдайды
Сергіту сәті.
Ж. Кәрменов. Әке тәлімі. жүктеу
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ж. Кәрменов. Әке тәлімі.
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушылардың отбасы туралы түсініктері кеңейеді, өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді.
Ойлау деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, жинақтау.
Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар отбасы туралы біледі.
Оқушылардың басым бөлігі мәтін мазмұнын біледі
Топтық жұмыс жүргізу нәтижесінде кейбір оқушылар ойын еркін айтып дәлелдейді.
Тілдік мақсат
Бастапқы білім Әнші Әміре
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: Сұрақ - жауап, талдау, жинақтау, түсіндіру.
Сабақтың басы
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Оқушыларды топқа бөлу.
Үйге берілген «Аққұс туралы аңыз» мәтінінен түсінгендерін сұрау.
- Мәтін не туралы? Сұраққа жауа алу.
- Әбілхан Қастеев кім?
- Оның қандай туындыларын білесіңдер?
Сабақтың ортасы
Бір оқушыға «отбасы» деп жазылған стикерді маңдайына жапсырып қоямын. Қалған балалар сол сөзді айтпай, ыммен көрсетеді. Ал стикер жапсырылған бала сол сөзді тауып алу керек.
- Отбасы дегенді қалай түсінеміз.
Бүгін сабақта Жәнібек Кәрменовтың «Әке тәлімі» туралы әңгімемен танысамыз.
Мәтінге «Болжау» стратегиясы бойынша талдау жасап көрейік.
- Қалай ойлайсыңдар, әңгіме не туралы болуы мүмкін?
- Олай ойлауыңа не себеп болып тұр?
3 - тапсырма Үш бөлікке бөлінген мәтінді оқиық. Мәтінді бөліктерге бөліп оқу
1 - топ 1 - 3 азат жолды оқиды
2 - топ 4 - 8 азат жолды оқиды.
3 - топ 9 - 13 азат жолды оқиды.
Жұпта талдайды
Сергіту сәті.
Ж. Кәрменов. Әке тәлімі. жүктеу
Жаңалықтар
Ж. Кәрменов. Әке тәлiмi
Оқушылардың отбасы туралы түсініктері кеңейеді, өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді; Оқушылардың сөздік қорлары молаяды, логикалық ойлаулары дамиды.
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз.
Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз
Сабақтың тақырыбы: Оразбек Бодықов. Аққұс туралы аңыз
Оразбек Бодықов "Аққұс туралы аңыз"
Атырау қаласындағы №9Ш. Уәлиханов орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Иманбаева Ақмарал
Әке тәлімі
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №9 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бейсембаева Жанна Куатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.