Тоғызқұмалақ ойыны
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Тоғызқұмалақ ойыны
6 сынып
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 5. 4. 1. 1 – ойын кезінде отансүйгіштікті, әділ ойынды, ынтымақтастықты көрсететін мінез - құлықты бейімдеу және талқылау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Тоғызқұмалақты барлық оқушылар ойнай алады
Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Ережесін сақтай отырып ойнай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Нәтижелі жүріс жасайды, тұздық алады, тез санап үлгереді.
Тілдік мақсат
Оқылым
Жазылым
Айтылым
Тыңдалым
Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, жүріс түрлерін орындай алады
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: сәлемдесу, түгелдеу, бағыттаушы сөздер, тұздық, атсырау.
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу, сұхбаттасу.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- тоғызқұмалақ нені үйретеді?
- тоғызқұмалақ ойынында әдіс - тәсілді дұрыс орындалды ма?
- тоғызқұмалақ ойыны не үшін қажет екенін білесіз бе?
Уақытты үнемдеу
Ишара: мұғалімнің қол арқылы белгі беруі
Алдыңғы оқу: Өткен сабақты қайталау
Басы
Сәлемдесу. Түгелдеу.
Ортасы
Тоғызқұмалақ. Жүру және жүрістерді есептеу. Тұздық ашу. Атсыратып қалдыру әдістеріне қысқаша шолу жасау. Жұпқа бөліну тәсілі(түрлі - түсті қағаз таңдап алу әдісі бойынша. Бірдей түс таңдап алғандар жұп болады.) Ережені сақтай отырып ойнау.
Соңы
Бағалау.
Үй тапсырмасы: кері санау әдісін жазып келу.
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс - денсаулық және қауіпсіздік АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Әр оқушының үлгеріміне байланысты тапсырмалар беремін. Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Мақсаты мен міндеттері орындалды
Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуы
Сабақ өз деңгейінде өтті
Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім
Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін
Қортынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)
1. бас бармақ арқылы бағалау
2. жұпқа бөлу
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
( оқыту мен оқуға қатысты)?
1. Оқушылардың ұйымшылдығы
2. Акт пайдаландым
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
2. АКТ пайдаланып олимпиадалық жарыстардан тәжірибе алу.
Шығыс Қазақстан облысы,
Катонқарағай ауданы, Жамбыл ауылы,
«Жамбыл орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі Дюзьбаев Даурен Кенчиликулы
Тоғызқұмалақ ойыны. жүктеу
Тақырып: Тоғызқұмалақ ойыны
6 сынып
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 5. 4. 1. 1 – ойын кезінде отансүйгіштікті, әділ ойынды, ынтымақтастықты көрсететін мінез - құлықты бейімдеу және талқылау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Тоғызқұмалақты барлық оқушылар ойнай алады
Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Ережесін сақтай отырып ойнай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Нәтижелі жүріс жасайды, тұздық алады, тез санап үлгереді.
Тілдік мақсат
Оқылым
Жазылым
Айтылым
Тыңдалым
Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, жүріс түрлерін орындай алады
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: сәлемдесу, түгелдеу, бағыттаушы сөздер, тұздық, атсырау.
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғалім мен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу, сұхбаттасу.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- тоғызқұмалақ нені үйретеді?
- тоғызқұмалақ ойынында әдіс - тәсілді дұрыс орындалды ма?
- тоғызқұмалақ ойыны не үшін қажет екенін білесіз бе?
Уақытты үнемдеу
Ишара: мұғалімнің қол арқылы белгі беруі
Алдыңғы оқу: Өткен сабақты қайталау
Басы
Сәлемдесу. Түгелдеу.
Ортасы
Тоғызқұмалақ. Жүру және жүрістерді есептеу. Тұздық ашу. Атсыратып қалдыру әдістеріне қысқаша шолу жасау. Жұпқа бөліну тәсілі(түрлі - түсті қағаз таңдап алу әдісі бойынша. Бірдей түс таңдап алғандар жұп болады.) Ережені сақтай отырып ойнау.
Соңы
Бағалау.
Үй тапсырмасы: кері санау әдісін жазып келу.
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс - денсаулық және қауіпсіздік АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Әр оқушының үлгеріміне байланысты тапсырмалар беремін. Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Мақсаты мен міндеттері орындалды
Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуы
Сабақ өз деңгейінде өтті
Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім
Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін
Қортынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)
1. бас бармақ арқылы бағалау
2. жұпқа бөлу
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
( оқыту мен оқуға қатысты)?
1. Оқушылардың ұйымшылдығы
2. Акт пайдаландым
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
2. АКТ пайдаланып олимпиадалық жарыстардан тәжірибе алу.
Шығыс Қазақстан облысы,
Катонқарағай ауданы, Жамбыл ауылы,
«Жамбыл орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі Дюзьбаев Даурен Кенчиликулы
Тоғызқұмалақ ойыны. жүктеу
Жаңалықтар
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Үй жануарлары
үй жануарларын суреттен көрсете алады үй жануарлардың пайдасы туралы айта алады
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.