Үй жануарлары
Қазақ тілі 1 сынып
Тақырыбы: Үй жануарлары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1Т5. 1. 1 Тыңдаған мәтінді түсінеді, түсінгенін пікір, сұрақтар, немесе қимыл арқылы білдіреді.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:
• үй жануарларының аттарын атайды,
• үй жануарлардың суреттерін бояйды, айта алады
Көпшілік оқушылар орындай алады:
• үй жануарларын суреттен көрсете алады
• үй жануарлардың пайдасы туралы айта алады
Кейбір оқушылар ғана орындай алады:
• атын атай алады, суреттен таба алады, дыбыстайды
• сөйлем құрастырады
Дағдыларды дамыту.
Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану.
Қарлы кесек ойыны арқылы сөйлем құрастыру
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады:
Дыбыстайды, табиғи тәсіл арқылы көрсетеді, үй жануарлары туралы сөйлем құрастырады
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, сурет сабағы
Алдыңғы оқу: «Сәлемдеме жіберіңіз» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Мақсаты хабарланады, бағаның дескрипторлары көрсетіледі:
Басы ( 20 мин)
Ширату.
Ұ. Тағы сабақ басталды,
«Бес» алуға аз қалды.
Бəрін айтып жасқанбай,
Риза қылғын басқаны.
Үлгілі де бола біл,
Жақсыны сен көре біл!
Таңдандырып үй - ішін
Жақсылық сыйлап, өсе біл!.
- барлық оқушылар сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинайды (жартысын тап ойыны)
Балалар құрастырған үй жануарларын атайды
Комаров атындағы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Базарова Газиза Советовна
Үй жануарлары. жүктеу
Тақырыбы: Үй жануарлары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1Т5. 1. 1 Тыңдаған мәтінді түсінеді, түсінгенін пікір, сұрақтар, немесе қимыл арқылы білдіреді.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:
• үй жануарларының аттарын атайды,
• үй жануарлардың суреттерін бояйды, айта алады
Көпшілік оқушылар орындай алады:
• үй жануарларын суреттен көрсете алады
• үй жануарлардың пайдасы туралы айта алады
Кейбір оқушылар ғана орындай алады:
• атын атай алады, суреттен таба алады, дыбыстайды
• сөйлем құрастырады
Дағдыларды дамыту.
Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану.
Қарлы кесек ойыны арқылы сөйлем құрастыру
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады:
Дыбыстайды, табиғи тәсіл арқылы көрсетеді, үй жануарлары туралы сөйлем құрастырады
Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, сурет сабағы
Алдыңғы оқу: «Сәлемдеме жіберіңіз» стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Мақсаты хабарланады, бағаның дескрипторлары көрсетіледі:
Басы ( 20 мин)
Ширату.
Ұ. Тағы сабақ басталды,
«Бес» алуға аз қалды.
Бəрін айтып жасқанбай,
Риза қылғын басқаны.
Үлгілі де бола біл,
Жақсыны сен көре біл!
Таңдандырып үй - ішін
Жақсылық сыйлап, өсе біл!.
- барлық оқушылар сынып ішінде жайылып қойылған суреттерді жинайды (жартысын тап ойыны)
Балалар құрастырған үй жануарларын атайды
Комаров атындағы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Базарова Газиза Советовна
Үй жануарлары. жүктеу
Жаңалықтар
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Сусыз өмір жоқ
Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты болжайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды, сұраққа түсініп жауап береді.
Жануарлар әлеміне саяхат
Аудиовизуалды материалдағы оқиғалардың мәнін түсіну және мазмұны бойынша сұрақтар қою, сипаттама беру.
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.