Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Астана

17 тамыз 2018, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қысқа мерзім жоспары
8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Астана.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Айтылым: Ойын жеткізу барысында көрген, естіген мәліметтері жайлы айту.
Тыңдалым: Мәтінді тыңдап, айтылған ойды түсіну.
Оқылым: Көрген, естіген ақпараттары туралы мәтіндерді дұрыс оқу және түсіну.
Сабақтың мақсаттары:

Барлығы:
А Сөздерден сөйлем құрастырады, мәтінді оқиды, тыңдайды, түсінеді.
Көбі:
В Сұрақтарға толық жауап береді. Тест тапсырмаларын түсініп орындайды, сызба бойынша сөйлемдер құрастырады.
Кейбірі:
С Өз ойларын 7 - 8 сөйлем көлемінде айтады, логикалық сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын дәлелдей алады.
Жетістік критерийлері 7 - 8 сөйлем көлемінде Қазақстан қалалары туралы айтады. Мәтін бойынша сұраққа жауап бере алады.
Тілдік мақсаттар: Астана қаласы туралы тыңдау және көру арқылы айтылған ойды түсініп, өз сөзімен жеткізуге үйрену.
Құндылықтарды дарыту: Еліміздің бас қаласы Астана туралы білу және мақтан ету. Астана тақырыбы б/ша ақпараттарды түсіну және қолдана алу.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, тарих, география
АҚТ қолдану дағдылары интерактивті тақта
Бастапқы білім «Қазақстанның ежелгі қалалары» қазақ тілі сабағы

Сабақтың басы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Тіл дамыту сұрақтары.
- Бүгін ақпанның 16. - Аптаның бейсенбі күні.
- Жылдың қай мезгілі?

Үй жұмысы: әр қатар жұмысын қорғайды / 2 сұрақ қойылады/
Презентация «Қазақстанның ежелгі қалалары» Отырар, Тараз, Түркістан
1. Қай жерде орналасқан, қай жылы іргесі қаланған
2. Қаланың аты қандай мағынаны білдіреді.
3. Тарихи ескерткіштері
Миға шабуыл: /сабаққа назарын аударту ж/е қызығушылығын арттыру/
- Балалар тақтаға назар аударамыз.
- Бұл бейнетаспадан не көрдіңіздер?

– Бұл бейнематериалдың сабаққа қандай қатысы бар?
- Сендерге қандай ой келді?
- Дұрыс бұл Астана. Қазақстанның астанасы.
Астана сөздің синонимі қандай сөз? /елорда, бас қала /
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы?
- Сабағымыздың тақырыбы: «Астана».
Сабақтың мақсаты: Бүгінгі сабақта Астана қаласы туралы сөйлеуге үйренеміз.
Тапсырма:
1. Оқу;
2. Түсіну;
3. Жаңа сөздердің қолдануы.
Мәтінмен жұмыс. / Оқушылардың оқу қабілетін, қазақша сөйлеуді, қабылдау дағдысын дамыту/
- Балалар, мәтін не туралы?- Мәтінді қалай түсінгендеріңді көрейік?
Жаңа сөздер/Сөздерді жаттықтыру ж/е қолдану үшін/
- Балалар сөздікті ашып, бүгінгі күн мен тақырыпты жазамыз
- Сабақта бізге мына сөздерді түсініп жаттап алу керек:
Елестету - представлять
Жағалау - побережье
Көрініс - вид
Асыл – дорогие
Құндылықтар – ценности
Ынтымақ – түсіністік - согласие
Бірлік - единство
Қуш – қуат – сила
Болашағы – будущее
Мәтін б/ша тапсырмалар.
1 - тапсырма.
Мәтіннен етістіктерді теріп жазып, шақтарын ажырату
2 - тапсырма.
Мәтіннен синонимдерді теріп жазу, сөйлемдер құрастыру.
3 - тапсырма.
Мәтіннен жалқы есімдерді теріп жазып, сөзге морфологиялық талдау жасау.

Мектеп: «№ 10 мектеп - гимназиясы»
Мұғалімнің аты - жөні: Кущанова Баянслу Байкушкаровна

Астана. жүктеу
1 074
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды. Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем
Кел, танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Сыныптағы танысу. Сөйлем
Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну. Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту.
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Әріпті таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді, сұрақтар қойып, қойылған сұрақтарға жауап береді, сөйлем құрастырады.
Әңгіме оқимын. Сөйлем.
Әңгіме оқимын. Сөйлем.
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.