Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мөде шаньюй – Ғұн мемлекетінің негізін салушы

18 қазан 2018, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
5. 4. А Ғұндар
Сабақтың тақырыбы: Мөде шаньюй – Ғұн мемлекетінің негізін салушы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
• Мөде құрған державаға тән ерекшеліктерді анықтау
• Ғұндардың әскери өнер жетістіктерін сипаттау
• Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым - қатынасын анықтау, картаға белгілеу.

Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жұптық жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Картадан атаулы мемлекеттерді белгілей алады, қисынды ойлайды, тарихи оқиғаны өткен тақырыппен ұштастыры алады
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады, тұжырым жасайды.

Бағалау критерийі • Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым - қатынасын біледі,
карта арқылы түсіндіреді
• Ғұндардың әскери өнер жетістіктерін ажырата алады, дәлелді деректер келтіреді.
• Мөде құрған державаға тән ерекшеліктерді анықтайды, сын тұрғысынан тұжырым жасайды.

Тілдік құзіреттілік

Мөде, Дунху, Ючежи, Алтай, Саян, Ху тайпалары
Лю - Банда, Мөде, А. Н Гумильов, Лаушан
Ресурстар: АКТ. оқулық, микрофон, слайд, тапсырмалар бағалау парағы, көмек парақшалары стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, жұптық тапсырма ойын, Рефлексия.

Пәнаралық байланыс: География, дүниежүзі тарихы. Қаз әдебиет
Алдыңғы оқу: Қытай деректеріндегі Ғұндардың ерте тарихы

Басталуы 10 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Оқушыларды түгендеу
Сабаққа зейіндерін қалыптастыру
Психологиялық ахуал
М. Жұмабаев «Пайғамбар» өлең жолдарын оқушы жатқа айтады.
Оқушыларға проблемалық сұрақ қою

Үй тапсырмасын тексеру
Тапсырмалар, бағалау парақшасын тарату, таныстыру
1. «Ашық микрофон» оқушылардың бір - біріне алдыңғы білім бойынша сұрақтар қояды.
Дискриптор: Сұрақ - жауап 1 балл
Дамыту 1 балл
Түзету 1 балл

Жаңа сабаққа
Тапсырмалар
«Жұптық жұмыс»
1 қатар: Ғұн державасының негізін қалаған Мөдеге баға беру
2 қатар:. Карта арқылы Ғұн тайпасының көршілерін қарым –
қатынасын анықтау
3 қатар: Ғұндардың Қытай елімен қарым - қатынасын түсіндіру

Ортасы
Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмалары.
«Аукцион» ойыны арқылы тауар сату.
(Жасырын сұрақтар)
1. Мөде шаньюй билеген уақыт аралығы ата
2. Мөде Дунхуларды жаулап алуының себебі неде?
3. Мөде б. з. б 203 - 202 ж қандай көрші тайпаларды жаулап алды?
4. Мөденің тақ мұрагері кім?
5. Ғұндар қай жылы Хань әулетінің жерін жаулап алды?
6. Ғұн әскерлері неліктен күшті болды?
7. А. Л. Гумильов ғұндар державасының құралуы туралы не айтты?
8. Мөде мен У Ди арасында қандай бейбіт келісім жасалды
9. «Қытай қорғанының салыну тарихы туралы не білесің»?
Кері байланыс: оқушы мен оқушы
Дискриптор: (Әр жауап 1, 2 балл)
1. 1. Мөде шаньйю қай жылдары билегенін біледі. 1 балл
2. Мөде мен Дунхулар арасындағы келспеушілікті мазмұндай алады 2 балл
3. Алтай, Саян, дилнин, хакастарды жаулап алғанын біледі 2 балл
4. Мөденің тақ мұрагері кім қай жылы таққа отырғанын біледі
5. Хань әулетінің жерін қаншасыншы жылы жаулап алғандығын біледі 1 балл
6. Ғұн әскерлері атты әскерден, қабырға бұзғыш құралдары, мықты аттармен, садақпен қаруланғанын айта алады.
7. А. Л. Гумильовтың тарихи деректері бойынша ғұн державасының қай жылы құрылғанын айтады.
8. Мөде мен У Ди арасында «тыныштық пен туыстық шарт» бейбіт келісім не үшін жасалғанын талдай алады.
9. Қытай қорғанының салыну себебін дүниежүзі тарихымен байланыстырып бере алады.

Мұғалімнің аты - жөні: Қасенова М. А.
Мөде шаньюй – Ғұн мемлекетінің негізін салушы. жүктеу
9 875
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Шығармашылық жұмыс. Көркем еңбек
Шығармашылық жұмыс. Көркем еңбек
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 1. 1 - Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе - теңдік) 5. 2. 1. 1 - Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның
Ұлттық сәндік натюрморт
Ұлттық сәндік натюрморт
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу 5. 2. 3. 3 - Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың
Натюрморт өнері
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 5. 1. 2. 1 - Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5. 1. 3. 1 - Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×